Piscoturi cu mascarpone si fructe confiate


Piscoturi cu mascarpone si fructe confiate

Acest desert l-am facut acum doua saptamani , dar se pare ca nu am reusit sa-l postez pana azi. Il facusem atunci din dorinta de a folosi fructele confiate pe care le aveam cumparate de ceva vreme si cutia de mascarpone care zacea in frigider de-o saptamana . Cand m-am hotarat sa le folosesc in combinatie cu piscoturi , mi s-a parut putin ciudat , insa ajungand apoi sa savuram acest desert , nu pot sa va spun decat ca-l intrece pe oricare altul de acest gen !! ; )

Ingrediente :

  • piscoturi rotunde
  • 250 g mascarpone
  • 3 oua
  • 5 linguri zahar
  • 300 ml smantana pentru frisca
  • 200 g fructe confiate : prune ,caise, smochine, stafide ( pastrati 2-3 fructe ptr ornat )
  • 70 ml Angelli de afine

Piscoturi cu mascarpone si fructe confiate

Taiati prunele , smochinele si caisele in bucati mai mici . Le puneti in cupe si le stropiti cu angelli de afine .

Separati galbenusurile de albusuri , apoi mixati galbenusurile cu zaharul , pana acesta se topeste.Adaugati treptat branzica mascarpone si mai mixati putin totul . Intr-un alt bol , mixati si smantana pentru frisca  , pastrati din aceasta 2 linguri ptr ornarea cupelor la final , iar cantitatea de frisca ramasa o incorporati in crema de branza cu oua .

Aranjati cateva piscoturi rotunde pe o farfurie intinsa  ( nu stiu sa va spun exact cate au fost deoarece nu le-am numarat : ( ) , apoi le stropiti si pe ele cu putin Angelli.

Aranjati in fiecare cupa , peste fructe , 2-3 piscoturi stropite , puneti apoi 2 linguri din crema de branza , inca cateva fructe si piscoturi , apoi inca un strat de crema .

Piscoturi cu mascarpone si fructe confiate

Ornati cupele cu cate-un mot de frisca si cateva feliute de fructe . Le bagati la frigider si le serviti peste 2-3 ore .

Mai puteti gasi acest minunat desert si-n variantele :

Si daca in postarea anterioara intampinam cu mare bucurie primavara , astazi as vrea sa va ofer aceasta minunatie ….

<3

…….. si sa va doresc o saptamana minunata !!!

30 de gânduri despre “Piscoturi cu mascarpone si fructe confiate

  1. Huh, mi-ai amintit de tiramisu ! Deja ii simt gustul ! Ti-am zis ca faci tu ceva in bucatarie si numai de lene nu poate fi vorba !!!! :))
    Iau o cupa plina sa stii ! Sunt mai mult ca sigura ca e fe-no-me-na-la combinatia! Da-ti fur si floarea pt. ca seamana cu o margareta si e si rosie!

  2. Un desert minunat, just like you! 🙂
    Ador aceasta crema fina de mascarpone, ceva asemanator am foslosit si eu in acest weekend la un tortulet rapid 😛
    Te pup cu drag si-ti doresc si eu o primavara superba!

  3. Vai de mine! Adica dupa ce savurezi crema cu piscoturile dai de Angelli si de fructe? Hm, cred ca e desertul perfect pentru o seara in doi. 🙂 Multumim pentru frumoasa floricica rosie. E foarte frumoasa. Ce minuni creeaza natura! Pupic!

Lasă un comentariu