Tiramisu cu migdale si capsune


De cand am descoperit aceste piscoturi rotunde , pot spune ca le folosesc mereu la deserturile cu mascarpone servite-n cupe .Sunt mult mai practice , nu mai trebuie sa le rupeti si sa va munciti prea mult, plus ca sunt la fel de delicioase , dar nu in ultimul rand , sunt foarte aratoase !!

Ingrediente :

  • 250 g mascarpone
  • 3 oua
  • 5 linguri zahar
  • 1 vf cutit praf de sare
  • 1 lingura migdale macinate
  • 350 g capsune
  • 1 plic zahar vanilat
  • 200 g piscoturi rotunde ( eu le cumpar de la Lidl , dar ma vazut ca au aparut si la Kauffland )
  • 3 linguri lichior de oua
  • 30 g fulgi de migdale
  • frunzulite de lamaita ( ptr decor )

Intr-o tava in care ati pus hartie de copt , puneti  fulgii de migdale si lasati-i circa 7 minute in cuptorul incins.Cand acestia sunt usor rumeniti , scoateti tava din cuptor si-i lasati sa se raceasca.

Spalati capsunele , le rupeti codita , apoi le lasati la scurs intr-o strecuratoare.

Opriti 3-4 bucati ptr a orna cupele , iar restul ,ii zdrobiti cu o furculita si-i amestecati cu zaharul vanilat.

Separati galbenusurile de albusuri , apoi mixati galbenusurile cu zaharul , pana acesta se topeste.Adaugati treptat branzica mascarpone si mai mixati putin .Separat , in alt castronel , mixati si albusurile cu praful de sare , apoi adaugati albusurile batute spuma , peste crema de oua si branza. Puneti si migdalele macinate si omogenizati bine totul .

Aranjati in cupe cateva piscoturi rotunde , apoi le stopiti cu lichior de oua .Adaugati peste piscoturi , capsunele zdrobite , apoi un strat  generos din crema mascarpone .

Bagati cupele in frigider ptr circa 2 ore .

Inainte de a servi  , ornati cupele cu feliute de capsune , fulgi de migdale si frunzulite de lamaita .

POFTA BUNA !!

Articolul următor
Lasă un comentariu

35 comentarii

  1. Tare bine arata.! Eu nu stiam piscoturile, asa ca iti multumesc pentru pont.
    Pupici

    Răspunde
  2. arata intr-un mare fel ♥
    te pup scumpa mea! Sa ai o seara de poveste ♥

    Răspunde
  3. Bun pont cu piscoturile rotunde… arata super aranjamentul in pahar! :))

    Răspunde
  4. Stiam eu ca ma servesti cu ceva bun…🙂
    De vre-o 2 luni ma chinui sa fac un tiramisu… am cumparat si piscoturile… dar mereu uit sau intervine altceva! Asa ca ma voi servi cu o portie virtuala de la tine.
    Pup cu drag

    Răspunde
  5. DiaMar bucataria galbena

     /  11 Iunie 2012

    Un desert foarte apetisant.Imi place.
    Te pup!

    Răspunde
  6. fain desertul si interesante piscoturile , am sa le caut cand vin in tara

    Răspunde
  7. lovely! multumesc pentru portia virtuala, totul arata absolut fabulos! ideea cu migdalele prajite este minunata si, dincolo de faptul ca aduce o componenta crocanta desertului, ma aduce si mai aproape de aerul italienesc. o calatorie dulce, cum nu se poate mai frumoasa! felicitari! te imbratisez, cu drag!

    Răspunde
  8. super delicios!!

    Răspunde
  9. Arata extrem de bine!!! Super bine, ca aproape as manca si eu desi am unele emotii cand e vorba de creme cu oua crude😀 nu stiu de ce. Pupici

    Răspunde
  10. Un desrt absolut delicios!

    Răspunde
  11. Foarte frumos arata tiramisul tau!Si e tare delicios!Yummy!Pup!

    Răspunde
  12. Of Of, ce-mi faci tu mie!!! ai facut un desert perfect pentru mine, sa stii!

    Răspunde
  13. nuuu, nu am voie nimic cu zahar, nici fructe, dar combinatia este pe gustul meu, si pana una alta o savurez din ochi!

    Răspunde
    • :(:( …. sper sa nu ajung vreodata sa tin o dieta🙂 , atunci ramane sa-l faci dupa aperitivul care ti-a fost pe plac !!😉

      Răspunde
  14. Arata eexcelent, estetica foc! Nu am mai auzit fenomenul asta mana acum, dar de cate ori am incercat sa fac prajitura asta, a fost un dezastru total🙂. Am incercat de cel putin trei ori, daca nu de patru ori. Well, nu exact asta a ta, aia clasica🙂
    Poate o incerc pe asta si am si eu noroc o data🙂

    Răspunde
    • Multumesc frumos , insa nu pot sa cred ca nu-ti iese simplitatea asta , tu faci chestii mult mai complicate si-ti ies perfect !!😉

      Răspunde
  15. Am cumparat si eu astfel de piscoturi de la Lidl. Mi-ai dat idee ce sa fac cu ele. Multumesc. Iar aranjamnetul si prezentarea pe lemn este supeba. Felicitarile mele.

    Răspunde
  16. Andda

     /  4 Septembrie 2012

    ❤ delicios

    Răspunde
  1. Piscoturi cu mascarpone si fructe confiate | Cat's kitchen
  2. Tarta rustica cu mure , afine si capsune | Cat's kitchen

Lasă un răspuns

