Primavara unui nou si frumos inceput …..


De azi e primavara !!! Cine oare nu o asteapta ?🙂

Cu totii o asteptam cu mare nerabdare .Asteptam ca razele soarelui sa patrunda cat mai des in casele si sufletele noastre . Asteptam ca parfumul florilor sa ne bucure simturile , si datorita lor sa visam la tot ce poate fi mai frumos .Asteptam ca iarba si copacii sa-nverzeasca .Asteptam primavara unui nou si frumos inceput .

Mult asteptata primavara

O primavara frumoasa s-aveti cu totii !!!

Lasă un comentariu

40 comentarii

  1. In sfarsit primavara, de cand o asteptam❤ La Multi Ani Magda! O primavara zambareata si iubareata iti dorim! te pupam

    Răspunde
  2. Mulțumesc la fel și pentru dumneavoastră!🙂

    Răspunde
  3. Lexy

     /  1 Martie 2013

    La fel si tie! O primavara plina de zambete!

    Răspunde
  4. Ce frumos ai scris! Iti doresc o primavara plina de bucurii, de raze de soare si de parfum de flori. Pupici de primavara!❤

    Răspunde
    • Ritucule , am scris exact ce am simtit cand am inceput postarea !!!😉 Sa aveti parte de cea mai frumoasa primavara traita vreodata !!❤

      Răspunde
  5. O primavara cu mult soare va doresc!!!!!
    Pupicei o mie!

    Răspunde
  6. O primăvară frumoasă și ție, Adina!

    Răspunde
  7. O primavara frumoasa si tie, Magda!❤

    Răspunde
  8. Iti doresc o primavara frumoasa si vesele ca tine!!!❤❤

    Răspunde
  9. O primavara splendida Magda !
    Pup.

    Răspunde
  10. felycarmen

     /  1 Martie 2013

    Iti doresc o primavara minunata !
    Am o mare rugaminte la tine daca ma poti ajuta. Mi-am mutat bogul pe wordpress si nu reusesc sa postez decat poze foarte mici , cum reusesti sa pui fotografii mai mari ?
    Multumesc.

    Răspunde
    • Multumesc la fel !!! Eu abia acum am vazut comentariul tau si imi pare rau ca nu te-am putut ajuta, dar ma bucur ca te-ai descurcat singurica !!!😉 Eu atunci cand incarc pozele intr-o anumita postare , aleg dintre cele 4 dimensiuni : Full size !!!🙂
      Mult spor !!!!

      Răspunde
  11. felycarmen

     /  1 Martie 2013

    Pana la urma reusi sa imi dau seama🙂

    Răspunde
  12. De 1 Martie ghiocei din inima mea si o primavara minunata pentru sufletul tau!

    Răspunde
  13. O primavara frumoasa cu mult, mult soare!

    Răspunde
  14. O primavara minunata iti doresc!

    Răspunde
  15. O primavara minunata si tie!

    Răspunde
  16. O primavara plina de iubire, fata draga si minunata!!

    Răspunde
  17. O primavara de vis iti doresc!

    Răspunde
  18. Minunate poze si frumoasa urare!
    Iti doresc o primavara la fel de minunata ca si retetele tale! Hugs

    Răspunde
  19. O primavara plina de zambete si veselie iti doresc si eu, draga mea!
    Te pup :*

    Răspunde
  20. Daca-i un nou inceput, atunci sa-l facem sa conteze!…
    O primavara frumoasa iti doresc Adina, calda, senina, fertila si insorita. Sa te bucuri de ea, de tine si de toti ai tai dragi!
    Toate cele bune si salutari baietilor tai blanosi. Sunt extraordinar de frumosi, iar prietenia lor este cu adevarat una deosebita! Sa va traiasca si sa fie sanatosi, sunt sigura ca va fac zilele mult mai frumoase!🙂

    Răspunde
    • Categoric !!!😉
      Multumesc din suflet ptr cuvintele frumoase .Asemenea iti doresc si eu tie si celor dragi , si nu in ultimul rand lui Norocel !!😉❤ Asa este , mustaciosii ne insenineaza si cele mai triste zile , dar asta stii si tu deja cum este !!

      Răspunde

Lasă un răspuns

