Piscoturi cu mascarpone si fructe


In ultima mea vizita la Lidl🙂, am descoperit aceste piscoturi rotunde care mi-au placut tare mult , si pe care mi le-am imaginat ca se potrivesc perfect intr-un desert servit in cupe sau pahare . Am ales sa fac acest desert deoarece mai aveam cirese si mure congelate , insa nu m-am putut abtine sa nu adaug si putina  dulceata de coacaze negre . Ceea ce a iesit , se vede deja in aceste poze !!!

Ingrediente :

  • 200 g piscoturi rotunde
  • 250 branzica mascarpone
  • 3 oua
  • 5 linguri zahar
  • 1 vf cutit praf de sare
  • 150 g cirese congelate
  • 150 g mure congelate
  • 4 linguri zahar
  • 2 linguri dulceata de coacaze negre
  • 50 ml angelli de afine
  • frisca ptr ornat

Puneti murele si ciresele congelate intr-o craticioara sau tigaie antiaderenta , adaugati zaharul ( 4 linguri ) si lasati pe foc pana se ingroasa siropul lasat de fructe .Amestecati din cand in cand in craticioara cu o lingura de lemn.Cand siropul s-a ingrosat , adaugati  dulceata de coacaze negre ,amestecati bine totul, apoi stingeti focul si lasati fructele sa se raceasca.

Separati galbenusurile de albusuri .Galbenusurile le mixati cu cele 5 linguri de zahar pana devin spuma , iar zaharul este topit.

Adaugati treptat branzica mascarpone si mixati pana aceasta se incorporeaza in crema de oua.

Separat , bateti albusurile cu praful de sare , pana spuma se tine tare.

Adaugati spuma peste crema de oua si mascarpone , amestecand cu o lingura de lemn, de jos in sus .

Aranjati in cupe ptr inghetata , 3-4 piscoturi pe care le stropiti cu putin angelli , puneti cate-o lingurita de fructe , un strat de mascarpone , apoi 2-3 piscoturi si inca un strat subtire de mascarpone .

Ornati fiecare cupa cu cate-un mot de frisca , un piscot, fructe si sirop , apoi serviti .

In functie de preferinte , mai puteti adauga piscoturi sau fructe😉 .

POFTA BUNA !!!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

31 comentarii

  1. am vazut si eu piscoturile astea mititele ! ai facut ceva simplu ,gustos si aratos !

    Răspunde
  2. Simplu,rapid si foarte bun!Pupici!

    Răspunde
  3. Imi plac piscoturile, iar combinatia cu mascarpone….super!

    Răspunde
  4. DiaMar bucataria galbena

     /  3 Aprilie 2012

    Frumos si gustos.Pupici!

    Răspunde
  5. Mmm.. ce deliciu… O portie-i ptr mine, nu??
    Sincera sa fiu, desi LIDL este peste strada, nu prea le stiu toate produsele … si uite ca am ratat piscoturile astea mici si dragute.
    Pupici

    Răspunde
    • La noi de cand s-a deschis Kaufland , Lidl-ul il vizitez o data la 3-4 luni :)))) ….. , insa acum ca am gasit aceste piscoturi , sigur ma voi duce mai des !!😉

      Răspunde
  6. Un desert excelent si prezentarea foarte faina!

    Răspunde
  7. Ce bine arata si cred ca-i super delicioasa combinatia!Trebuie sa dau si eu o tura pe la Lidl🙂
    Pupici!

    Răspunde
  8. Delicioasa combinatia!!!Mmm, ce-as gusta un pic:)Pup!

    Răspunde
  9. Mmmmmm……delicios acest desert!

    Răspunde
  10. salivez..salivez….

    Răspunde
  11. Superba prezentare,superbe poze !
    Te invit sa participi la Giveway la mine pe blog!
    http://bucatepealese.blogspot.com/2012/03/giveway-de-paste.html
    Pupici!

    Răspunde
    • Multumesc ptr aprecieri si ptr invitatie , insa de cateva saptamani bune nu mai pot comenta la tine pe blog !!! :(:(:( …. patesc pe multe bloguri asta , dar va urmaresc cu drag pe toate !!!

      Răspunde
  12. Delicioasa dulcegarie! Simplu si yummy nu?

    Răspunde
  13. ce-mi plac piscoturile tale rotunde, eu de obicei le stiu sub forma de haltera🙂

    Răspunde
    • Si mie mi-au placut tare mult 🙂 , e prima data cand am gasit asa ceva !!!😉 …. plus ca mi s-au parut perfecte ptr un desert servit in cupe🙂;) ..

      Răspunde
  14. Bucate_apetisante

     /  9 Aprilie 2012

    Inainte sa citesc ce-ai scris chiar vroiam sa ”sar in sus” si sa zic : ”uite piscoturi de la Lidl” si vroiam eu sa-ti zic ca stiu unde ai fost la cumparaturi :))) Dar nu mi-a mers faza, c-ai scris si tu :)))) Foarte fine piscoturile astea, imi plac mult, mi se par ca creeaza aceeasi dependenta ca si semintele si alunele cand te pui se la mananci :))
    Desertul , unul impresionant, ar da pe spate orice posibil musafir.

    Răspunde
  15. Adina, tu esti experta deserturilor rapide. Minunea asta sigur iese castigatoare din luta cu orice tort la care lucrezi o jumatate de zi.
    Foarte frumoase poze. Imbietoare. :)))))

    Răspunde
  1. Piscoturi cu mascarpone si fructe confiate | Cat's kitchen

Lasă un răspuns

