Rosii uscate si-o aparitie in VEG


Rosii uscate la soare si pastrate-n ulei de masline

Rosioarele astea le-am uscat exact dupa metoda prezentata anul trecut in aceasta postare , insa a trebuit sa le fotografiez din nou , pentru VEG . La propunerea Andreei de a aparea in minunata sa revista cu rosioarele mele uscate intr-o alta prezentare , m-a emotionat enorm , dar si speriat putintel caci nu stiam daca voi avea inspiratia necesara in acel moment pentru a face poze pentru o revista . Testul se pare ca l-am trecut cu brio , iar pozele au fost pe placul Andreei , ceea ce  m-a facut extrem de fericita .

Pe blogul  lui Andie puteti gasi si rasfoi cele doua editii VEG !!!

Ingrediente :

  • 700 g roșii micuțe ( rotunde sau lunguiețe)
  • sare roz de Himalaya
  • piper mozaic
  • 6 caței de usturoi
  • frunzulițe de busuioc proaspat
  • ulei de masline
  • 6 ardei iuți micuți ( opțional )
colaj rosii uscate
Rupeti coditele rosioarelor , le spalati bine ( rosioarele; ) ) , apoi le stergeti cu prosopele  de hartie .Cele mai maricele putin , le taiati in patru , iar cele micute , in jumatate . Rosiile trebuie sa fie foarte coapte .Le asezati pe o sita de deimensiune mai mare si le lasati la soare circa 3 zile .Langa rosii puneti la uscat si ardeii iuti  taiati in jumatate .
Dupa ce acestea s-au uscat , asezati in borcanele cate-un rand de rosii uscate , presarati sarea , inca un rand de rosii , iarasi sare , doi catei de usturoi ( curatati) , aruncati cateva boabe de piper mozaic si continuati asa pana umpleti borcanul.
Adaugati si doua jumatati de ardei iute uscat in fiecare borcanel , deasupra puneti 2-3 frunzulite de busuioc proaspat , apoi acoperiti totul cu ulei de masline .Atentie , frunzulitele de busuioc trebuie spalate si neaparat sterse foarte bine pentru a nu ramane apa pe ele !!!
Rosii uscate si aromate cu busuioc , usturoi si ardei iute
Inchideti borcanele si depozitati-le intr-un loc racoros !!
Camara plina cu bunatati va doresc !!!

30 de gânduri despre “Rosii uscate si-o aparitie in VEG

  1. Daaaaa! Le-am vazut si am recunoscut capacul! Bravo Magduto, felicitari si grupului care a realizat publicatia. ..merita atentia. Profesionist facuta, cu simt al frumosului lesne de vazut si cu un continut ce dovedeste clasa.
    Vazut, admirat, placut si distribuit. Brava!
    Si-o tucatura de rigoare, bineinteles…doara nu se putea fara!

    • Stiu ca le-ai vazut si le-ai recunoscut !!! Multumesc frumos !!!
      Eu am vrut sa va arat mai multe poze prin intermediul acestei postari , daca tot le-am facut !! 😉
      Tot ceea ce contine VEG e minunat !!!! ❤

  2. Să nu te superi, dar deja ți-am mâncat fotografiile. 🙂 Virtual.
    Faci niște poze… la niște preparate… pfff!… Nu există riscul ca un om să se îmbolnăvească de poftă, nu? 🙂

    • Nu am cum sa ma supar , din contra , ma bucur de tot ce aud aici , acum . 🙂 😉 Esti o figura !!!
      Nu stiu daca sunt chiar asa de grozave pozele , dar preparatele , zau ca sunt !!! :):))
      Eu sper totusi sa nu te imbolnavesti si sa treci cu bine peste pofte !! 🙂
      O zi frumoasa , drstoica !!!

      • Dacă eu îți spun că ți-am mâncat din poze, înseamnă că și ele sunt pe măsura preparatelor!!! 🙂 Cred că de câte ori am să mă mai așez la calculator cu gândul să intru pe blogul tău, va trebui să mestec ceva, un biscuite, la întâmplare. Și-mi voi închipui că e ce văd pe blog, în poze. 🙂
        O fi rău să am pofte? Nu, nu-s gravidă, serios! :))
        Zi perfectă și ție!

      • Ok ok ok , te cred atunci !!!!
        Sa stii ca ideea cu rontaiutul unui biscuite cand rasfoiesti blogurile culinare , nu-i rea . Si eu poftesc pe multe dintre ele , caci sunt atatea bunatati peste tot ….
        Sa ai pofte , nu-i rau deloc , dar mai fain e sa le-ndeplinesti , nu ? 😉 Doar ca , avem atatea pofte incat nici in doua vieti nu le-am putea satisface pe toate !! :)))

  3. Magda, viața e lungă. Unde rămâne nesatisfăcut, completăm într-o viață viitoare. „Câte o poftă pe zi!” Slogan de campanie a satisfacției naționale. :))

  4. Buna seara! Ma puteti ajuta cu un sfat..?Dupa cat timp ar trebui sa se inmoaie rosiile?Ale mele stau deja de 2 luni in ulei si inca sunt tari…

Lasă un comentariu