Chec cu cacao si dovlecel


Pentru acest chec grozav , vinovata este Ana !!!! 🙂 . De cand l-am vazut pe blogul ei in acele superbitati de poze , abia am asteptat sa-l fac si eu , insa cel mai tare m-a tentat combinatia de dulce cu dovlecei , si sincera sa fiu am vrut sa-i dovedesc  ” jumatatii mele  ” care nu prea e fan dovlecei :))) , dar e mare fan dulciuri , cat este de bun dovlecelul !!!!! :))))  Eram tare curioasa daca o sa-si dea seama de combinatia surpriza 🙂 , si nu aveti idee cat a fost de delicios la micul dejun langa cana cu lapte  ,iar de dat seama , nici vorba … pana m-am hotarat sa-i spun de grozavia de chec :))) ….  va asigur ca dovlecelul nu se simte deloc , iar checul e ciocolatos la maxim !!!!!!!

Sper din suflet ca v-am convins si pe voi  sa-l faceti !!

Ingrediente:

  • 3 ouă
  • 350 g dovlecei  ( eu am avut 2 dovlecei micuti )
  • 130 ml ulei
  • 1 plic zahar vanilat
  • 1 lingura cafea solubila + 1 lingura apa calduta
  • 230 g zahăr
  • 1/2 linguriţă sare
  • 1/2 pachet praf de copt
  • 1/2 linguriţă bicarbonat
  • 270 g faina
  • 80 g cacao neagra

Spalati dovleceii ,le taiati marginile , apoi ii radeti pe razatoarea mare , cu tot cu coaja .

Intr-un bol maricel , amestecati faina cu praful de copt , bicarbonatul, cacaoa si sarea .

In alt bol , mixati ouale impreuna cu zaharul si zaraul vanilat , pana acestea devin spuma .Diluati cafeaua solubila cu o lingura de apa calduta , apoi turnati-o impreuna cu uleiul , peste ouale batute spuma .

Adaugati cantitatea de dovlecel ras , amestecati bine , apoi turnati treptat faina pana se incorporeaza in compozitia de oua cu dovlecel.

Ungeti o tava de chec cu putin ulei ( fff putin) , apoi puneti o coala de hartie de copt si turnati compozitia obtinuta , in tava .

Bagati tava in cuptorul preincalzit si coaceti checul circa 50-55 de minute .Cand este aproape gata , faceti testul cu scobitoarea ptr a vedea daca checul este copt la mijloc .

Cand este gata , il lasati sa se raceasca ( daca aveti rabdare ) 🙂 .

Dupa ce s-a racit 🙂 , il scoateti din tava , il taiati felii si serviti !!!

POFTA BUNA !!!

42 de gânduri despre “Chec cu cacao si dovlecel

  1. Minunat arata grozavia asta! Musai sa incerci si varianta cu vinete, ii spusesem Anei despre ea. Sunt topita dupa combinatiile astea! Te pupic ! O primavara frumoasa !

  2. Uff ce grozavie aici,e ultra super ciocolatos :X
    Am facut si eu un chec cu dovleac placintar si a iesit atat de gustos,trebuie sa il incerc si pe acesta 🙂 ! Pupici!!!

Lasă un comentariu