Pappardelle cu somon


Hmmmmm , ce ziceti de-o cina fff usor de preparat si fff delicioasa ? Astazi stiu ca nu o mai puteti prepara , la ora asta nu mai papam nimic🙂 , e cam tarziu😦 , dar poate va rasfatati intr-o alta seara , nu ?🙂

Cu aceasta reteta particip la provocarea lunii martie pe blogul Cristinei , unde vedete sunt pastele !!!!

Ingrediente :

  • 250g pappardelle ( gasiti la Kaufland)
  • 150-200 g somon marinat
  • 30 g unt
  • 2 linguri ulei de masline
  • 2 linguri praz tocat maruntel
  • 200 ml smantana ptr gatit
  • sare
  • piper alb
  • marar

Fierbeti pappardellele🙂 in apa clocotita cu putina sare , timp de 4-5 minute.

Intre timp , taiati somonul marinat in fasii potrivite.

Incingeti uleiul intr-o tigaie antiaderenta , apoi caliti prazul 2 minute.Adaugati smantana si potriviti de sare si piper.

Dupa ce pastele au fiert , le scurgeti , apoi le amestecati cu unt .Adaugati prazul cu smantana si amestecati cu grija.

Puneti cate-o gramajoara de paste pe  farfurie , aranjati cateva fasii de somon ,ornati cu marar si serviti cu pofta !!

POFTA BUNA !!!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

22 comentarii

  1. Un adevarat deliciu!!!Ador pastele!De somon nici nu mai zic…mor de pofta:)Pup!

    Răspunde
  2. Pastele cu somon imi plac foarte mult,arata minunat ale tale!Pupici!

    Răspunde
  3. Pastreaza tu pastele si somonul il iau eu:)Ador pestele asta!

    Răspunde
  4. Super reteta! Imi plac atat pastele cat si somonul! Combinate nici nu mai zic!

    Răspunde
  5. Delicioasa combinatia!

    Răspunde
  6. Mamma mia, cum arata somonul taiat fideluta… m-as baga cu furculita in ele, cu sau fara paste… Acum mi s-a facut foame, iaca ce mi-ai facut… Pupici !

    Răspunde
    • Ai grija la furculita ca poate-o infigi in monitor si atunci dai de cheltuieli :))) …. mai bine dai o fuga pana la mine si te servesc cu o portie !!🙂

      Răspunde
  7. Bucate_apetisante

     /  11 Martie 2012

    Ce culori frumoase ! Simtul vazului (pe langa simtul gustului) e incantat in fata farfuriei 🙂

    Răspunde
    • Multumesc !!!! Culorile sunt frumoase , insa prezentarea nu este ceea ce mi-am dorit sa fie !! :(:( … in ultima vreme imi cam lipseste inspiratia !!! :(((

      Răspunde
  8. zilahi adela

     /  11 Martie 2012

    O combinatie delicioasa!! Imi vine sa mananc tot din farfurie🙂 Pupic!

    Răspunde
  9. Te cred😉 , si noi am papat tot !!!!! ;):)

    Răspunde
  10. Ador somonul afumat, eu î-mi fac sandvici, ultima datã am împãrtit ambalajul cu Tigrut, a tremurat lângã mine si n-am avut liniste pânã nu i-am dat si lui:))

    Răspunde
    • Oare este cineva care sa nu-l adore ? Si eu le-am dat la ai mei motanei , insa nu au papat , ei mai mult poftesc , iar daca totusi le place ceva , nu papa mai mult de doua guri !!

      Răspunde
  11. pacat ca nu sunt eu unul din motaneii tai,ca eu sigur nu fac mofturi!!!!!!

    Răspunde
  12. marina

     /  13 Martie 2012

    minunata reteta….super combinatie…nota 10 de la mine….
    si,te rog eu,sa fii multumita de pozele tale,pentru ca mai reusite de atat nu se poate…

    Răspunde
    • Multumesc de aprecieri !!!🙂 …. iar pozele , treaca, mearga de data asta :))) ….. eu tot sustin ca se putea mult mai bine !!!🙂

      Răspunde

Lasă un răspuns

