Chec cu cacao si dovlecel


Pentru acest chec grozav , vinovata este Ana !!!!🙂 . De cand l-am vazut pe blogul ei in acele superbitati de poze , abia am asteptat sa-l fac si eu , insa cel mai tare m-a tentat combinatia de dulce cu dovlecei , si sincera sa fiu am vrut sa-i dovedesc  ” jumatatii mele  ” care nu prea e fan dovlecei :))) , dar e mare fan dulciuri , cat este de bun dovlecelul !!!!! :))))  Eram tare curioasa daca o sa-si dea seama de combinatia surpriza🙂 , si nu aveti idee cat a fost de delicios la micul dejun langa cana cu lapte  ,iar de dat seama , nici vorba … pana m-am hotarat sa-i spun de grozavia de chec :))) ….  va asigur ca dovlecelul nu se simte deloc , iar checul e ciocolatos la maxim !!!!!!!

Sper din suflet ca v-am convins si pe voi  sa-l faceti !!

Ingrediente:

  • 3 ouă
  • 350 g dovlecei  ( eu am avut 2 dovlecei micuti )
  • 130 ml ulei
  • 1 plic zahar vanilat
  • 1 lingura cafea solubila + 1 lingura apa calduta
  • 230 g zahăr
  • 1/2 linguriţă sare
  • 1/2 pachet praf de copt
  • 1/2 linguriţă bicarbonat
  • 270 g faina
  • 80 g cacao neagra

Spalati dovleceii ,le taiati marginile , apoi ii radeti pe razatoarea mare , cu tot cu coaja .

Intr-un bol maricel , amestecati faina cu praful de copt , bicarbonatul, cacaoa si sarea .

In alt bol , mixati ouale impreuna cu zaharul si zaraul vanilat , pana acestea devin spuma .Diluati cafeaua solubila cu o lingura de apa calduta , apoi turnati-o impreuna cu uleiul , peste ouale batute spuma .

Adaugati cantitatea de dovlecel ras , amestecati bine , apoi turnati treptat faina pana se incorporeaza in compozitia de oua cu dovlecel.

Ungeti o tava de chec cu putin ulei ( fff putin) , apoi puneti o coala de hartie de copt si turnati compozitia obtinuta , in tava .

Bagati tava in cuptorul preincalzit si coaceti checul circa 50-55 de minute .Cand este aproape gata , faceti testul cu scobitoarea ptr a vedea daca checul este copt la mijloc .

Cand este gata , il lasati sa se raceasca ( daca aveti rabdare )🙂 .

Dupa ce s-a racit🙂 , il scoateti din tava , il taiati felii si serviti !!!

POFTA BUNA !!!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

42 comentarii

  1. Ce bine-mi pare ca l-ai incercat, scumpa mea… <3<3<3Ti-a iesit minunat ! :))
    La multi ani si tie ! :)))))))))))

    Răspunde
  2. Superb! Ce idee!
    La multi ani, draga Adina! Multumim ca existi!<3

    Răspunde
  3. DiaMar bucataria galbena

     /  8 Martie 2012

    Arata grozav de bine.Pup!

    Răspunde
  4. zilahi adela

     /  8 Martie 2012

    La multi ani, draga mea! Pupici!

    Răspunde
  5. La multi ani!
    Checul e grozav,imi place!

    Răspunde
  6. Ciocolata la greu!
    La multi ani, draga doamna! :-*

    Răspunde
  7. Minunat arata!!!
    La multi ani, scumpa mea! Pupici dulci

    Răspunde
  8. Arata delicios, cu siguranta asa si este🙂 Am sa il incerc cat de curan

    Răspunde
    • Bine ai venit !! 🙂 … ma bucur cand cineva e inconjurat de pisici in bucatarie😉 !!!! :)))) … cat despre chec , e delicios , merita sa-l incerci !!

      Răspunde
  9. Minunat arata si tare apetisant!!!Pup si un 8 Martie cat mai fericit!

    Răspunde
  10. La multi ani! Pupicuri dulci!

    Răspunde
  11. Bucate_apetisante

     /  8 Martie 2012

    Indrazneata combinatie, ai avut curaj.
    La multi ani de 8 Martie.

    Răspunde
  12. La multi Ani!! Sa ai o primavara minunata, plina de dragoste, fericire si impliniri!!

    Răspunde
  13. Super delicios checul acesta! La multi ani scumpa mea ♥

    Răspunde
  14. Aratã foarte bine, nu e prima oarã când aud de chec cu dovlecel, dar, inca nu am incercat.
    Sper sa imi fac timp sa-l pregãtesc si eu:)

    Răspunde
  15. Minunat arata grozavia asta! Musai sa incerci si varianta cu vinete, ii spusesem Anei despre ea. Sunt topita dupa combinatiile astea! Te pupic ! O primavara frumoasa !

    Răspunde
    • Ma bucur ca-ti place !!! Am vazut ca ai spus Anei de cealalta combinatie , clar ma tenteaza !!!😉 O primavara frumoasa si tie Anto !!

      Răspunde
  16. Super fain! Ghici ce desert fac in weekend?
    Iti doresc sa ai parte de o primavara minunata si linistita!
    Pupici

    Răspunde
  17. Excelent arata!

    Răspunde
  18. Uff ce grozavie aici,e ultra super ciocolatos :X
    Am facut si eu un chec cu dovleac placintar si a iesit atat de gustos,trebuie sa il incerc si pe acesta🙂 ! Pupici!!!

    Răspunde
  19. E foarte bun! L-am incercat si nu am cuvinte.
    Iti las aici marturia la ce-ti spun:)))
    http://vegetarian-gustos-si-sanatos.blogspot.com.es/2012/03/chec-de-cacao-cu-dovlecei-bizcocho-de.html

    Răspunde
    • Si noua ne-a placut tare mult😉 , ma bucur ca l-ai incercat si tu !!!! Te-am vizitat si l-am vazut in toata splendoarea lui !!!

      Răspunde
  1. Duzina de cuvinte – Muriel Spark: A far cry from Kensington « In jurul Kadiei
  2. Provocarea secreta – Chec cu seminte de mac « Cat's kitchen

Lasă un răspuns

