Pappardelle cu somon


Hmmmmm , ce ziceti de-o cina fff usor de preparat si fff delicioasa ? Astazi stiu ca nu o mai puteti prepara , la ora asta nu mai papam nimic 🙂 , e cam tarziu 😦 , dar poate va rasfatati intr-o alta seara , nu ? 🙂

Cu aceasta reteta particip la provocarea lunii martie pe blogul Cristinei , unde vedete sunt pastele !!!!

Ingrediente :

  • 250g pappardelle ( gasiti la Kaufland)
  • 150-200 g somon marinat
  • 30 g unt
  • 2 linguri ulei de masline
  • 2 linguri praz tocat maruntel
  • 200 ml smantana ptr gatit
  • sare
  • piper alb
  • marar

Fierbeti pappardellele 🙂 in apa clocotita cu putina sare , timp de 4-5 minute.

Intre timp , taiati somonul marinat in fasii potrivite.

Incingeti uleiul intr-o tigaie antiaderenta , apoi caliti prazul 2 minute.Adaugati smantana si potriviti de sare si piper.

Dupa ce pastele au fiert , le scurgeti , apoi le amestecati cu unt .Adaugati prazul cu smantana si amestecati cu grija.

Puneti cate-o gramajoara de paste pe  farfurie , aranjati cateva fasii de somon ,ornati cu marar si serviti cu pofta !!

POFTA BUNA !!!

22 de gânduri despre “Pappardelle cu somon

  1. Ador somonul afumat, eu î-mi fac sandvici, ultima datã am împãrtit ambalajul cu Tigrut, a tremurat lângã mine si n-am avut liniste pânã nu i-am dat si lui:))

    • Oare este cineva care sa nu-l adore ? Si eu le-am dat la ai mei motanei , insa nu au papat , ei mai mult poftesc , iar daca totusi le place ceva , nu papa mai mult de doua guri !!

  2. minunata reteta….super combinatie…nota 10 de la mine….
    si,te rog eu,sa fii multumita de pozele tale,pentru ca mai reusite de atat nu se poate…

Lasă un comentariu