Fursecuri cu migdale for Tea Party !!!!


Aceste adorabile pisici 🙂 , va servesc din bucataria lor ( Cat’s Kitchen 😉 ) cu cele mai grozave fursecuri !!!

Am facut aceste fursecuri cu gandul la Emily si la Tea Party-ul pe care-l gazduieste in fiecare luna . Acest grozav party se prezinta sub diferite nuante , iar culorile alese ptr aceasta luna au fost roz si verde lime .Cu nuanta de roz eu zic ca m-am descurcat , insa verdele am vrut sa-l evidentiez cu siropul de menta , dar se pare ca nu prea am reusit 😦 …. oricum , eu ma bucur enorm ca am reusit sa ma pregatesc ptr party !!

Ingrediente :

  • 175 g unt
  • 125 g zahar pudra
  • 1 plic zahar vanilat
  • 2 galbenusuri
  • 230 g faina
  • 50 g migdale macinate
  • 1 vf de lingurita praf de sare
  • 1 vf de lingurita praf de copt
  • 1 vf de lingurita scortisoara
  • 50 g fulgi de migdale
  • 4 linguri sirop de menta
  • bombonele colorate

Puneti untul intr-un bol si bagati-l la microunde ptr 3 secunde .Adaugati apoi zaharul pudra si zaharul vanilat si amestecati pana se topeste .

Adaugati galbenusurile si mai amestecati bine compozitia.

Intr-un alt bol , puneti faina , sarea , praful de copt, scortisoara si migdalele macinate , apoi le amestecati usor.

Adaugati 2-3 linguri din amestecul de faina peste compozitia de unt si oua si amestecati , apoi mai adaugati putina faina si iarasi amestecati . Dupa ce ati incorporat toata cantitatea de faina , puneti aluatul obtinut pe o suprafata tapetata cu faina si -l framantati cateva minute , apoi il inveliti intr-o folie de aluminiu si-l bagati in frigider ptr 30 de minute.

Dupa ce aluatul s-a odihnit la rece 🙂 , intindeti o foaie de 2-3 mm grosime , apoi cu ajutorul unei forme decupati floricele sau orice altceva doriti .

Umeziti cu putina apa o tava dreptunghiulara , apoi lipiti de aceasta o coala de hartie de copt.

Puneti floricelele decupate in tava si aranjati pe fiecare , dupa pofta inimii , fulgi de migdale .

Bagati tava in cuptorul preincalzit ptr 12 – 15 minute maxim !!!

Cand acestea sunt gata , le lasati sa se raceasca , apoi puneti cate un strop de sirop in mijlocul fiecarei floricele si lipiti bombonelele colorate .

Puteti la fel de bine sa le serviti cu orice alt sirop sau de ce nu , cu dulceata !!

Sunt grozav de bune langa ceaiul de fructe !!

POFTA BUNA !!!

31 de gânduri despre “Fursecuri cu migdale for Tea Party !!!!

    • Asta este a doua reteta ptr party 🙂 , prima a fost facuta inainte de Valentine’s , si erau niste inimioare tare dragute , dar postand atatea retete cu inimioare saptamana trecuta , mi se parea exagerat sa mai postez inca o reteta cu fursecuri inimioare , asa ca … am facut floricele ptr party !! :)))

  1. ce adorabile sunt! Carticica aia care se vede intr-un colt e despre pisici, nu? 😀
    Am mai adaugat niste poze cu mustaciosii mei pe FB, mi-a placut albumul tau enorm de mult!

    • Da , este o carte despre pisici !!!! 😉 …. si spune numai adevaruri !!! :):) … de ex : „Stapana mea crede ca sunt arogant , egoist si lenes .Are dreptate si chiar mai am multe alte calitati ;). ” sau ” Torc – deci exist .Dorm – deci sunt fericita .Miaun -deci sunt hranita ” – „Torc si amaraciunea dispare , ma pisicesc 🙂 si incruntarea devine zambet , ma joc si lumea ta se umple de voiosie , iar in schimb nu cer decat doua mese pe zi …. si toata dragostea ta !! ” …. ….. Vin sa vad pozele pe Fb si ma bucur enorm ca ti-a placut albumul cu mustaciosii mei !!

Lasă un comentariu