Fursecuri cu migdale for Tea Party !!!!


Aceste adorabile pisici🙂 , va servesc din bucataria lor ( Cat’s Kitchen😉 ) cu cele mai grozave fursecuri !!!

Am facut aceste fursecuri cu gandul la Emily si la Tea Party-ul pe care-l gazduieste in fiecare luna . Acest grozav party se prezinta sub diferite nuante , iar culorile alese ptr aceasta luna au fost roz si verde lime .Cu nuanta de roz eu zic ca m-am descurcat , insa verdele am vrut sa-l evidentiez cu siropul de menta , dar se pare ca nu prea am reusit😦 …. oricum , eu ma bucur enorm ca am reusit sa ma pregatesc ptr party !!

Ingrediente :

  • 175 g unt
  • 125 g zahar pudra
  • 1 plic zahar vanilat
  • 2 galbenusuri
  • 230 g faina
  • 50 g migdale macinate
  • 1 vf de lingurita praf de sare
  • 1 vf de lingurita praf de copt
  • 1 vf de lingurita scortisoara
  • 50 g fulgi de migdale
  • 4 linguri sirop de menta
  • bombonele colorate

Puneti untul intr-un bol si bagati-l la microunde ptr 3 secunde .Adaugati apoi zaharul pudra si zaharul vanilat si amestecati pana se topeste .

Adaugati galbenusurile si mai amestecati bine compozitia.

Intr-un alt bol , puneti faina , sarea , praful de copt, scortisoara si migdalele macinate , apoi le amestecati usor.

Adaugati 2-3 linguri din amestecul de faina peste compozitia de unt si oua si amestecati , apoi mai adaugati putina faina si iarasi amestecati . Dupa ce ati incorporat toata cantitatea de faina , puneti aluatul obtinut pe o suprafata tapetata cu faina si -l framantati cateva minute , apoi il inveliti intr-o folie de aluminiu si-l bagati in frigider ptr 30 de minute.

Dupa ce aluatul s-a odihnit la rece🙂 , intindeti o foaie de 2-3 mm grosime , apoi cu ajutorul unei forme decupati floricele sau orice altceva doriti .

Umeziti cu putina apa o tava dreptunghiulara , apoi lipiti de aceasta o coala de hartie de copt.

Puneti floricelele decupate in tava si aranjati pe fiecare , dupa pofta inimii , fulgi de migdale .

Bagati tava in cuptorul preincalzit ptr 12 – 15 minute maxim !!!

Cand acestea sunt gata , le lasati sa se raceasca , apoi puneti cate un strop de sirop in mijlocul fiecarei floricele si lipiti bombonelele colorate .

Puteti la fel de bine sa le serviti cu orice alt sirop sau de ce nu , cu dulceata !!

Sunt grozav de bune langa ceaiul de fructe !!

POFTA BUNA !!!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

31 comentarii

  1. Delicioase si tare frumoase!!!Ma autoservesc:)Pupici!

    Răspunde
  2. DiaMar bucataria galbena

     /  18 Februarie 2012

    Miroase a primavara aici la tine,cu atatea floricele frumoase.Pup!

    Răspunde
  3. sunt superbe fursecurile, delicate si gingase ca o floare! Ma bucur tare mult ca ai reusit sa participi, arata bestial :*
    O seara minunata draga mea! :*

    Răspunde
    • Asta este a doua reteta ptr party🙂 , prima a fost facuta inainte de Valentine’s , si erau niste inimioare tare dragute , dar postand atatea retete cu inimioare saptamana trecuta , mi se parea exagerat sa mai postez inca o reteta cu fursecuri inimioare , asa ca … am facut floricele ptr party !! :)))

      Răspunde
  4. Esti tare harnicuta draga mea, in fiecare zi postezi ceva minunat :*:*

    Răspunde
  5. Par fragede fursecurile tale !asa e?caut o reteta de fursecuri fragede ,de aia te intreb .arata frumos desi te plangi tu de siropul de menta.

    Răspunde
  6. Cat sunt de grozave si aratoase !! Ufff trebuie sa ma mobilizez ca tare misto Tea party a organizat Emily ! pupici

    Răspunde
  7. O prezentare foarte frumoasa! Sper ca luna asta sa ajung si eu la party! Pupici

    Răspunde
  8. zilahi adela

     /  19 Februarie 2012

    Bune fursecuri! Ne intalnim la party! PuUp!

    Răspunde
  9. Tare bune! Ne vedem la party!

    Răspunde
  10. Le-ai dichisit nu gluma,doar merg la party:)Pupici!

    Răspunde
  11. Andda

     /  20 Februarie 2012

    foarte frumos decorate si ma gandesc ca sunt si foarte gustoase:*

    Răspunde
  12. Adorabile fursecurile tale!🙂

    Răspunde
  13. diana15ursache

     /  21 Februarie 2012

    Adorabila pisica, adorabile fursecuri!!

    Răspunde
  14. ce adorabile sunt! Carticica aia care se vede intr-un colt e despre pisici, nu?😀
    Am mai adaugat niste poze cu mustaciosii mei pe FB, mi-a placut albumul tau enorm de mult!

    Răspunde
    • Da , este o carte despre pisici !!!!😉 …. si spune numai adevaruri !!! :):) … de ex : „Stapana mea crede ca sunt arogant , egoist si lenes .Are dreptate si chiar mai am multe alte calitati😉. ” sau ” Torc – deci exist .Dorm – deci sunt fericita .Miaun -deci sunt hranita ” – „Torc si amaraciunea dispare , ma pisicesc🙂 si incruntarea devine zambet , ma joc si lumea ta se umple de voiosie , iar in schimb nu cer decat doua mese pe zi …. si toata dragostea ta !! ” …. ….. Vin sa vad pozele pe Fb si ma bucur enorm ca ti-a placut albumul cu mustaciosii mei !!

      Răspunde
  15. foarte dragute!pup

    Răspunde

Lasă un răspuns

