Oua de prepelita in sos de hrean


In urma cu cateva zile am cumparat niste ousoare de prepelita ca sa am in frigider 🙂 , cred ca si voi faceti la fel , nu? … cumparati ca sa aveti 😉 , ca daca ne vine cumva inspiratia si nu avem ce face cu ea din cauza ca frigiderul e gol :):) e o problema nu? ….  si cum frigiderul era plin de toate cele , iar aceste dragalase ousoare ma asteptau cumintele 😉 , inspiratia a venit si ea , iar rezultatul il vedeti deja 😉  ….

Daca  am ales sa servesc ousoarele cu sosul de hrean , nu puteam lipsi in aceasta luna de  pe blogul    Xandrinnei la o noua  provocare !!!

Ingrediente:

  • 20 ousoare de prepelita
  • 50 g unt
  • 1 lingura cu vf de faina
  • 300 ml lapte
  • 2 linguri cu varf de hrean, ras pe razatoarea mica
  • 100 ml smantana ptr gatit
  • sare
  • piper alb macinat
  • patrunjel ptr ornat

Puneti ouale de prepelita intr-o craticioara cu apa calduta , apoi le puneti la fiert 4 minutele.

Dupa ce au fiert , le scurgeti de apa si le puneti intr-un bol cu apa rece .

Daca doriti sa se raceasca mai repede , schimbati de cateva ori apa din bol.

Cand s-au racit complet , le curatati cu grija de coaja si le aranjati in vasute mici.

Topiti untul intr-o alta craticioara , apoi adaugati faina si lasati pe foc un minutel , amestecand mereu.

Picurati putin cate putin din lapte si amestecati neincetat , pana sosul incepe sa dea in clocot.

Adaugati hreanul ras si lasati sosul sa fiarba 10 minutele la foc mic.

Adaugati si smantana , potriviti de sare si piper si lasati sa mai dea 2-3 clocote.

Adaugati sosul de hrean peste ousoarele curatate .

Ornati cu frunzulite de patrunjel si serviti.

Iar eu , pot sa jur ca au fost DELICIOASE  !!!!!!!!!

POFTA BUNA !!!!!!

48 de gânduri despre “Oua de prepelita in sos de hrean

    • Ms frumos 🙂 …e foarte bun sosuletul si e prima data cand fac de hrean , imi era putin teama sa nu iasa prea iute , noi nu papam iute 😦 , dar a iesit perfect ptr gustul nostru !!!!

    • Ma bucur tare ca-ti place !!!! Pai retete de sosuri sunt prea putine postate in comparatie cu cate fac , dar vine randu la fiecare , cert este ca ne plac fff mult sosurile , iar daca si tie iti plac nu am decat sa ma bucur si sa te invit sa le faci 😉 …. O seara frumoasa iti doresc !!

    • Ms frumos !!!! La mine nu s-a amarat deloc , a fost chiar fff bun , insa am vazut multe retete cu el calit putin …. tu l-ai si calit sau doar l-ai fiert? … sau poate a fost hreanul putin amar din start , cine stie …. eu zic sa mai incerci 😉 …

  1. wow,ai nota 20 pentru prezentare…cred ca imi place cel mai mult dintre toate….
    SUPERB !!!!!!!!!!!
    iar ouale de prepelita sunt foarte gustoase si sanatoase….

  2. Imi place propunerea ta..mai ales ca saptamana aceasta gatesc cu hrean!! O sa incerc pentru masa de dimineata! Spor harnicuto si la alte retete… 🙂

Lasă un comentariu