Ciorba de vacuta cu ciuperci


Dupa atatea dulcegarii era timpul sa mai fac si altceva de papika, nu?

Deci , lasam dulcele in urma :)  si incepem cu o ciorbita care mie imi place din doua motive😉 … este cu rasol de vita cu os ( rasol pe care-l ador!!!! )….  si contine si ciuperci , ciuperci in fata carora eu nu rezist mult timp😉 …

Ingrediente :

  • 500 g rasol de vita, cu os
  • 350 g ciuperci champignon, brune
  • 1 morcov maricel
  • 2 cepe potrivite
  • 50 g unt
  • 60 orez
  • sare
  • patrunjel proaspat, tocat
  • 100 ml smantana

Spalati carnea , apoi o puneti intr-o oala cu 3 l apa rece si 1/2 lingurita sare si o lasati sa dea in clocot .Indepartati spuma ori de cate ori este nevoie , apoi o lasati sa fiarba circa 2 ore .

Curatati ceapa si o taiati maruntel , iar morcovul il dati pe razatoarea mica .

Incingeti untul intr-o tigaie si caliti ceapa 10 minutele, adaugati apoi morcovul si mai caliti putin.

Spalati ciupercile si le taiati felii subtirele , apoi le puneti in tigaie peste ceapa si morcovul calit si mai lasati pe foc inca  10-15 minute.

Dupa ce carnea a fiert , o scoateti din oala , o indeparati de pe os , apoi o taiati cubulete .

Adaugati in oala peste zeama de la carne , ciupercile calite impreuna cu ceapa si morcovul , puneti si orezul si lasati sa fiarba circa 10 minute.

Adaugati in ciorbita carnea taiata marunt , potriviti de sare dupa gust si presarati patrunjelul tocat .Adaugati si smantana , apoi serviti.

POFTA BUNA !!!!!!

Lasă un comentariu

24 comentarii

  1. Super delicioasa,n-am mai facut de mult o ciorbita de vacuta!Te pup!

    Răspunde
  2. Delicioasa ca e cu carne de vacuta, iar in fata ciupercilor nici eu nu rezist… As fi in stare sa pun si in dulciuri… Pupici !

    Răspunde
    • Ai mei fac misto de mine si mereu zic ca daca am avea plantatie de ciuperci altceva nu am mai manca :))))) …. si eu sunt in stare sa pun si in praji😉 deci , te inteleg perfect😉..

      Răspunde
  3. diana15ursache

     /  4 Noiembrie 2011

    Nu am incercat niciodata ciorba cu vacuta si ciuperci, dar imi place cum arata si o sa incerc🙂

    Răspunde
  4. Yummy, tare buna, vreau si eu o portie!

    Sper sa ne vedem la provocarea lunii noiembrie😉

    Răspunde
  5. Te servesc cu o portie , e proaspata si numa buna de papat😉 :):) … nici gand sa lipsesc , stai linistita😉 ….

    Răspunde
  6. Si noua ne place tare ! Gustoasa, pe gustul meu! pup

    Răspunde
  7. Yammy, ce bunatate!

    Răspunde
  8. De cind ma uit prin bucataria Romana m-am ingrasat cu citeva Kg.

    Răspunde
  9. marina

     /  5 Noiembrie 2011

    imi plac majoritatea ciorbitzelor….dar asta,cred ca e mai gustoasa…datorita ciupercilor….si imi place mult prezentarea,foarte vesela….

    Răspunde
    • si noua ne plac ciorbitele , nu exista saptamana sa nu fac ….. mie nu-mi prea place prezentarea , e prea verde :))) … dar alta inspiratie nu am avut :))))) …

      Răspunde
  10. Yummy!!!Ce mult imi place!Pup!

    Răspunde
  11. Ador ciorbita asta! Lecker!

    Răspunde
  12. hmm, nu m-as fi gandit la ciuperci in ciorba😉

    Răspunde
  13. hmmmm , acum te vei gandi😉 …

    Răspunde
  14. Vacuta cu ciuperci n`am incercat pana acum, dar arata delicios, deci.. pe lista de asteptare! Te pup

    Răspunde

Lasă un răspuns

