In dar de ziua mea ….


O parte din aceste imagini le-ati vazut acum cateva saptamani bune pe FB , iar zilele trecute , gandindu-ma ca vine ziua mea si ca ar trebui sa va ofer ceva deosebit , am hotarat sa va incant privirea cu ele.

Printesa levantica

Printesa levantica :)

IMG_9664 a

Lavanda culinara

Printesa levantica

Imi cer scuze ca in aceasta postare nu v-am povestit prea multe , insa sunt sigura ca fiecare dintre voi va veti imagina povestea potrivita !!!

Va multumesc ca-mi sunteti  mereu alaturi si sper din suflet ca aceste imagini v-au surprins placut !!!

Va imbratisez pe toti/toate cu mare drag !!!

Lasă un comentariu

60 comentarii

  1. bursucel

     /  16 Ianuarie 2013

    Iar te-ai întrecut! 🙂

    Răspunde
  2. Dacă tot se apropie ziua ta, permite-mi să îți urez „La mulți ani!” în avans, multă sănătate, tot ce-ți dorești și o petrecere cu bunătăți ca cele pe care le prezinți aici 🙂

    Răspunde
  3. La multi ani, fericiti si sanatosi Magda!!! 🙂

    Răspunde
  4. povestivieneze

     /  16 Ianuarie 2013

    la multi ani cu tot dragul >:D<

    Răspunde
  5. In dar de ziua ta, iti urez sa ai parte de tot bine din lume si de multa dragoste!
    La multi ani! Te imbratisez cu drag!

    Răspunde
  6. Foarte draguta Mademoiselle Lavande a ta! (fratele meu, tu, un unchi, un prieten drag- toti in aceeasi zi nascuti 🙂 ). Imbratisari!

    Răspunde
  7. Soficu Irina

     /  16 Ianuarie 2013

    La multi ani! Sa va daruiasca Dumnezeu un an binecuvantat !

    Răspunde
  8. aura

     /  16 Ianuarie 2013

    Vreau si eu asa niste papucei. 🙂

    Răspunde
  9. La multi ani fericiti draga mea!!! Sa ai zile minunate ca pozele pe care ni le prezinti mereu! Pupici

    Răspunde
  10. Monica

     /  16 Ianuarie 2013

    La multi ani !! Multi ani,multi ani cu Sanatate,Bucurii si Impliniri !!

    Răspunde
  11. Superbe fotografii! Iti dorim un” La multi ani” din tot sufletul!

    Răspunde
  12. Cuvintele sunt prea putine de asta data pentru a exprima tot ce-as vrea sa spun. Insa…. fie ca viata sa-ti fie atit de plina de culoare pe cit sunt materialele postate de tine, prietenii sa-ti fie putini da’ buni si mai ales aproape in momentele dificile, bucuriile sa le imparti cu cei dragi tie pentru multi, multi ani de acu’ incolo iar, ca un dar de suflet, considera ca vine spre tine o imbratisare virtuala ca sa-ti spuna un sincer… Sa ne traiesti, Magda si La multi ani !

    Răspunde
    • Mala T, cuvintele pe care le lasi mereu aici ma emotioneaza foarte tare !! Iti multumesc din suflet ptr tot si sper ca mereu sa te intorci cu drag aici !!
      Mii de imbratisari !!

      Răspunde
  13. Multumim de pozele pe care ni le-ai oferit in dar de ziua ta. Nu mi-am inchipuit inca povestea, dar ma uit si iar ma uit la poze si simt cum ma cuprinde linistea si incep sa zambesc. Mi-as dori sa fiu acolo, in locul fetitei cu levantica. Pare a fi dupa-amiaza insorita a unei zile de vara tarzii. Mi-ar place sa stau si eu la umbra calduta, in atmosfera calma cu miros de levantica. ❤
    Iti doresc sa ai parte de multe bucurii si sanatate. Si sa primesti neaparat cadouri cel putin la fel de frumoase ca si cadoul pe care ni l-ai facut tu. La multi ani! ❤

    Răspunde
    • Ohhh , Rita !! Ma bucur enorm ca-ti place ce ai gasit aici, dar si mai tare ma bucur ca te-am cunoscut si ca-mi esti mereu alaturi !! Multumesc ptr tot !! ❤

      Răspunde
  14. Minunat! La multi ani fericiti. Ma bucur ca am mai intalnit macar virtual o capricoarna :))

    Răspunde
  15. La multi ani sanatosi si fericiti!

    Răspunde
  16. In loc sa iti fac eu un cadou, primesc unul de la tine! La multi ani!!! Sa fii fericita si iubita, sa ai timp pentru tine si pentru lucruri dragi tie. ❤

    Răspunde
  17. Imaginile fac cat 1000 de cuvinte.
    Te pupici si inca odata La multi ani!

    Răspunde
  18. beta brigytte

     /  17 Ianuarie 2013

    La multi ani, fata draga! Sa fii fericita si sa ai mult noroc!! ❤

    Răspunde
  19. Bibi

     /  17 Ianuarie 2013

    La multi ani! Sunt sigura ca Prinţesa Levantica esti chiar Tu! Pentru ca reţetele pe care ni le oferi nu ar putea fi create decât de o prinţesa:)! Asadar, iti doresc o viata lunga si minunata in aceasta imparatie a deliciilor pe care le impartasesti cu noi, soare , zile senine si multa, multa iubire!
    Cu mult drag, Bibi

    Răspunde
    • Bibi, ce vorbe frumoase ai putut spune tu aici !! Iti multumesc din suflet ptr tot si ma bucur enorm ca-mi esti alaturi !!
      Mii de imbratisari !!

      Răspunde
  20. La Multi Ani draga mea!! Pozele sunt superbe.. si da, mi-ai dat ocazia sa-mi fac singura povestea 🙂
    Pup cu drag si petrecere frumoasa iti doresc!

    Răspunde
  21. cornelia

     /  17 Ianuarie 2013

    LA MULTI ANI ! Tot ce iti doresti sa se implineasca!
    …….si totusi…o mica intrebare…..ce sunt floricelele acelea roz?……

    Răspunde
    • Cornelia , multumesc frumos !!
      Floricele acelea sunt cumparate de la Kauffland acum vreo 2 luni .Sunt rezistente la frig , iar eu si acum le am in jardiniera pe pervazul de la bucatarie ! 😉
      PS.Nu mai stiu exact denumirea lor !! :((

      Răspunde
  22. Foarte frumaose pozele! La multi ani fericiti!
    Te pup, draga mea!

    Răspunde
  23. Gina

     /  18 Ianuarie 2013

    Inspiratie, pastel de culori, mireasma imbatatoare a lavandei, pe care o ador si eu (tot o capricoarna) te imbie la relaxare. La multi ani frumosi cu sanatate, impliniri, bucurii !…o urare cu mica intarziere…

    Răspunde
    • Gina, ma bucur ca-ti place darul meu !!! ❤ …si ma mai bucur sa aud ca esti capricoarna !!!!!
      Nu conteaza intarzierea DELOC . Multumesc ptr gandurile bune !!!
      O seara linistita sa ai !!

      Răspunde
  24. S-ar putea sa fie „after the fact” 🙂 dar… La multi ani! Iti urez sa fi sanatoasa si iubita!
    Pozele sunt simpatice foc.

    Răspunde
  25. la multi ani…cu intarziere! sa fii sanatoasa si sa inoti intr-o mare de fericire, iar soarele sa straluceasca mereu pe strada ta!

    Răspunde
  26. La multi ani! Movul e o culoare asa faina! 🙂

    Răspunde
  27. liviuchrisavram

     /  12 Februarie 2013

    ce frumos !!!!!!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

