Pandispan cu dulceata de mure


Pandispan cu dulceata de mure

Mi-e greu sa mai scriu cate ceva pe aici , insa pe cat mi-e de greu , pe atat imi este de dor de voi , asa ca , incerc sa scriu cateva randuri si sa va ofer un pandispan care zic eu ca este perfect pentru zilele in care nu avem timp nici macar sa respiram , dar totusi ne dorim sa ne putem rasfata cu ceva dulce.

Ingrediente :

  • 6 oua
  • 6 linguri zahar
  • 1 plic de zahar vanilat
  • 6 linguri faina
  • 1 lingurita rasa de bicarbonat
  • zeama de lamaie
  • 4 linguri dulceata de mure
  • 1 lingura sirop de mure
  • 40 g unt ( ptr uns formele / tava )
  • 2 linguri faina ( ptr tapetat formele/ tava )
  • 1 lingura zahar pudra aromat ( ptr ornat )
  •  mure congelate ( ptr ornat )

Separati albusurile de galbenusuri.Albusurile le mixati pana devin spuma , adaugati apoi zaharul si  pliculetul de zahar vanilat si mai mixati pana zaharul  se topeste , iar spuma se tine tare. Puneti peste spuma de albusuri , galbenusurile, faina si bicarbonatul stins cu zeama de lamaie , iar cu ajutorul unei linguri de lemn , amestecati usor compozitia .

Ungeti forma/formele cu unt , apoi le tapetati cu faina.

Puneti in fiecare forma ( eu am pus in doua forme deoarece am vrut ca pandispanul meu sa iasa micut , iar in momentul in care-l tai feliute , acestea sa fie micute , insa la fel de bine puteti folosi o singura forma ), jumatate din compozitia obtinuta mai sus , adaugati apoi in fiecare forma cate 2 linguri din dulceata de mure amestecata cu siropul de mure  si amstecati usor compozitia .Eu am amestecat dulceata cu compozitia din mijlocul formei  avand grija sa nu ajung pana in marginea formei cu dulceata .Imi doream ca  marginile pandispanului sa ramana galbene , iar mijlocul colorat , insa voi , daca doriti, puteti amesteca compozitia cu dulceata de mure , inainte de a o pune in forme .

Bagati cele doua forme in cuptorul preincalzit si lasati-le circa 30-35 de minute.Ca sa fiti siguri ca blatul este bine copt , faceti testul cu scobitoarea !! Daca blatul nu se lipeste de scobitoare , acesta este suficient de copt si puteti stinge focul , iar daca  inca se mai lipeste , mai lasati-l in cuptor inca 5 -10 minute.

Lasati pandispanul sa se raceasca , apoi il pudrati cu zaharul tos si-l ornati cu cateva mure congelate .

Pandispan , zahar tos, mure congelate

Pentru ca eu mereu servesc pandispanul  alaturi de o cescuta de ceai , nu puteam ca voua sa vi-l prezint altfel .

Ceai din fructe de padure alaturi de pandispan cu mure

Va doresc din suflet cat mai mult timp liber pentru voi si sa aveti parte de un week-end plin de rasfat !!!

46 de gânduri despre “Pandispan cu dulceata de mure

  1. Ce frumos a nins pe pandispanul tau! Si ce frumos arata langa cescuta cu ceai. ❤
    Se pare ca timpul a cam intrat la apa pentru toti, asa ca ne prinde foarte bine reteta ta rapida.
    Delicioasa e, aspectuoasa e, asa ca de ce sa pierdem timpul cu creme? Poate ramanem si un pic mai suple.
    Sa ai un weekend minunat, Adina draga. ❤

  2. Bun revenit Magda cu ideile tale pline de aroma si gust ! Nu ma pot indoi de ‘bunaciunea’ pe care tocmai ne-ai prezentat-o. Checurile cu fructe sunt o reusita pe toate planurile.

    • Daniela , ce surpriza sa te am aici !!!!! 🙂 Bine ai venit !! Ma bucur ca-ti place pandispanul , iar daca l-ai si pregatit , nu mai pot spune decat ca m-ai facut fericita !! Sa va fie de bine !!

  3. Bine ai revenit ! Te inteleg perfect cum te simti , nici eu nu am mai avut timp de blog si tare ii duceam dorul.Pandispanul asta e tare fain , merge bine cu o cescuta de ceai aromat. Frumoasa prezentarea!

Lasă un comentariu