Concurs – ” Cutitele ceramice ne usureaza munca ”


Ma bucur enorm ca Bucataresele veseleimpreuna cu sponsorul Pentru Acasa.com , ne ofera  sansa de a participa la acest concurs cu retete preparate deja , dar care sa contina minunata vanata .Si cum ( si eu 🙂 ) imi doresc ca munca sa mi se usureze : ) , iar  pentru a castiga acele cutite minune  , m-am hotarat sa particip la concurs cu aceasta reteta: omleta-cu-vinete-coapte-si-gogosari, reteta care  sper sa-mi aduca noroc ; ) .

Multumesc pentru sansa oferita !!!!

Lasă un comentariu

32 comentarii

  1. Multa bafta Adinuta!Pupici 🙂

    Răspunde
  2. La fel si tie Flory!!!!!!!!!!!!!!! O seara frumoasa!!!

    Răspunde
  3. Mult succes si din partea mea!

    Răspunde
  4. bafta!
    ce reteta faina!!!

    Răspunde
  5. Bucate_apetisante

     /  24 Septembrie 2011

    Succes Cat!

    Răspunde
  6. multa bafta! !!

    Răspunde
  7. Bafta la concurs.Papica arata super.

    Răspunde
  8. Reteta e minunata,tre musai sa iti aduca noroc!Bafta,Adina!

    Răspunde
  9. Succes! Sa stii ca sunt super acele cutite, am si eu doua

    Răspunde
  10. Andda

     /  25 Septembrie 2011

    Bafta draga mea ! Sunt sigura ca nu doar pentru reteta asta meriti cutitele,ci pentru toate retetele delicioase care le-ai postat pana acum.Pusi:*

    Răspunde
  11. mult succes la concurs draga mea.pupici

    Răspunde
  12. Succes! Iti tin pumnii!

    Răspunde
  13. marina

     /  25 Septembrie 2011

    sunt in total acord cu Andda….
    trebuie sa castigi…
    si eu iti tin pumnii…
    bafta…

    Răspunde
  14. Bafta! Arata super! Îmi plac mult rosiile astea ca postocala! :*

    Răspunde
  15. Mult succes la concurs! Iti tin pumnii! Pupicei

    Răspunde
  16. Tare frumos si bun!!!baftã 🙂

    Răspunde
  17. Excelenta reteta , nu mai zic prezentarea, de nota 10 ! succes !

    Răspunde

Lasă un răspuns

