Omleta cu vinete coapte si gogosari



Am promis ca de azi imi fac curaj si aprind cuptorul 🙂 … si cum sambata mereu fac sa papam ceva rapid , iar pe mine omletele astea ma provoaca rau de tot in sensul ca-mi pot lasa imaginatia sa zboare fara teama si este imposibil sa nu-mi iasa orice combinatie as face , iar daca tot e sezonul vinetelor si al gogosarilor , m-am gandit ca nu le putem savura doar in delicioasa zacusca pe care nimeni nu o poate refuza 🙂 ci  si intr-o simpla si gustoasa omleta ….

Ingrediente :

  • 6 oua
  • 2 vinete coapte pe plita , apoi decojite si tocate marunt
  • 2 gogosari copti pe plita , apoi decojiti si rupti in fasii
  • 3 catei usturoi
  • 40 g unt
  • sare
  1. Ungeti o tava rotunda cu unt , apoi asezati in tava fasiile de gogosar pana acoperiti toata suprafata tavii .
  2. Separat intr-un bol bateti ouale , adaugati sarea si usturoiul dat pe razatoarea mica , mai bateti putin , apoi puneti vinetele coapte si tocate marunt si amestecati bine compozitia.
  3. Incingeti cuptorul si bagati tava cu fasiile de gogosar in cuptor pentru 2 minute.Scoateti tava si turnati peste gogosar compozitia de oua si vinete , apoi bagati omleta la cuptor pentru 15 minute.Incercati cu o scobitoare sa vedeti daca omleta este facuta.
  4. Cand este gata , stingeti focul si o lasati sa se raceasca putin.O scoateti pe un platou de lemn si serviti .

Eu am decupat rondele din omleta si painica si am servit cu rosii .


POFTA BUNA !!!

Articol anterior
Lasă un comentariu

36 comentarii

  1. Super buna si apetisanta omleta ta!Pupici!

    Răspunde
  2. Super prezentarea,imi place mult cum le-ai aranjat!

    Răspunde
  3. adela zilahi

     /  28 August 2011

    Nu am mai vazut si auzit de asemenea omleta, este super reteta si cu siguranta a fost ceva deosebit la gust! Pupicei!

    Răspunde
    • nici eu nu am mai auzit 🙂 , dar dupa cum am spus imi place sa-mi las imaginatia sa zboare cand e vb de omlete , incearca si tu sa vezi ca nu exista sa dai gres 😉 si folosesti ce ingrediente iti plac !!!

      Răspunde
  4. Deosebita! Iar aranjamentul este f frumos

    Răspunde
  5. ce frumos ai gatit-o !! si daca are vinete cum sa nu pap si eu ? 😉 pupici

    Răspunde
  6. ce frumos ai aranjat totul!

    Răspunde
  7. mangu iliuta

     /  29 August 2011

    foarte frumos

    Răspunde
  8. Bucataria lui Dodo

     /  30 August 2011

    Cat de bine arata!!! Mi se face foame daca ma mai uit mult pe blogul tau :))

    Răspunde
  9. Waw cum arata, o fac si eu neaparat,imi place foarte mult !
    Pupici!

    Răspunde
  10. superb arata,trebue sa incerc ,cred ca e foarte buna,multumesc pentru postare

    Răspunde
  11. felycarmen

     /  27 Septembrie 2011

    Arata foarte bine !
    Nu vedeam unde este omleta , mi-am dat seama dupa ce am citit reteta 🙂

    Răspunde
  12. Aha…iaca-ta inca una dintre reginele bucatarelilor de simbata! Jur ca o trec pe lista vineri (simbata sunt bugetar!) si-o s-o fac. Vinetele sunt preferatele mele de top iar despre omlete ce sa-ti mai zic ? Ai aflat zilele trecute.
    Mai Adino, tu ar trebui sa-ti infiintezi o pagina cu poze trimise de cititorii tai, poze ale mincarurilor pregatite dupa retetele tale! Serios, macar asa putem compara rezultatele! Si cred ca am vorbi si aplicat pe caz concret!
    :)) Hai ca ma apuca iar povestitul cind vad mincare atit de aspectuoasa (neasteptata forma de prezentare a omletei aci de fata!) si de buna, sunt sigura in privinta asta si cred ca o sa ma transform intr-o obsesiv-compulsiva din cauza mincarii! :))
    O sa mai trec si pe la standul celorlalte omlete ca vad ca exista o oferta generoasa de idei si forme de manifestare.
    Te tuc ardeleneste si-ti doresc o saptamina pe cinste!

    Răspunde
    • Ce bine ca te poti hotari din timp ce faci in week 😉 , eu mereu ma hotarasc in ultima zi si de multe ori si atunci dau totul peste cap !! :))
      Nu e rea ideea cu pagina , insa poate e mai bine o categorie pe blog cu asa ceva !! 😉 Sa stii ca ma voi gandi la asta pe viitor , insa trebuie sa primesc si primele poze cu preparatele mele incercate de cititori !! 😉 Cat despre omleta aspectuoasa e chiar o nebunie , insa mie imi place si varianta cu vinete prajite si usturoi , pe care chiar te rog s-o incerci , ca tot iti plac vinetele , nu ? ❤
      Te pup si eu , dar nu ardeleneste ca nu stiu !! :)) .Asemenea iti doresc !!!

      Răspunde
      • Hotarirea a venit instant vazind reteta si, cind mi se pune ‘pata’ atunci nu abdic scutindu-ma de altfel de dureri de cap(la propriu) in ceea ce priveste alegerea meniului. In privinta retetei cu vinete prajite si usturoi…hmmm…cred ca ramine pe saptamina viitoare cind o sa gasesc vinete proaspete.
        Pupatura ardeleneasca = tzucatura, de aici si termenul te tzuc ardeleneste, fiind o pupatura zgomotoasa pe obraji, aratindu-ti prin gest, aprecierea si dragul pe care-l ai pt. persoana tzucata.
        Deci…. :)) ?
        In final.. ‘am descoperit America’ platformei WW in simplitatea unui butonel care trebuia clicuit. Mi-e ciuda pe mine pt. faptul ca-mi place citeodata sa ma complic cind lucrurile sunt in esenta atit de simple!

      • :):) Pai reteta cu vinete prajite o faci mai la vara cand gasesti vinete adevarate in piata la tarani 😉 ….
        Deci …. accept tzucatura ardeleneasca ca tare-mi place cum suna !!! 😉
        Iuffff , tot zic ca ma mai pun si eu sa cotrobai prin renumita platforma si sa mai pun la punct unele chestii , dar uite ca nu a sosit inca nici timpul si nici cheful necesar ptr a face asta 😉
        O zi minunata , draga mea ardeleanca !! ❤

  13. Am facut-o si pe asta! Mi-a placut parca mai mult decit cea cu praz, poate pt. ca nu a fost la fel de sarata(eu mincind aproape nesarat) desi cred ca vinetele au avut partea lor de „vina” fiind eu prea in love with ele !!!! Are un gust omleta asta de-ti vine sa dai cu basca-n ciine! Asta-i o alta vorba de-a ardeleanului!
    E atit de simpla si atit de simplu de facut incit n-ai nevoie de memorie foarte buna ca s-o ‘inregistrezi’ si nici de abilitati speciale intr-ale bucatarelilor.
    Si aici m-am abatut olecuta de la regula CHEF-ului si anume: gogosari copti n-am avut ci ardei capia copti (de la congelator), vinetele coapte tot din congelator asa ca le-am folosit pe astea. Doar ca nu le-am mai tocat. Le-am rupt fisii si le-am amestecat bine cu restul. Am vrut sa-i dau omletei un aspect ceva „mai din topor” ca sa zic asa si a iesit ca o mare si aurie pizza rustica. Am mincat-o tot cu ardei capia copti insa de data asta facuti salata-muratura.
    Zau ca mi-a placut si vreau s-o mai fac pt. ca stocul de vinete pe care-l am e…slava domnului!
    Vreau s-o incerc si cu vinete nedecojite, fierte, puse tot pt. iarna la congelator(pregatite anume pt. sote-ul turcesc de vinete).
    Deci…omleta asta e ceva simplu, usor de aplicat in practica, indeplineste cu succes nevoile imediate ale humanoidului si ofera si satisfactii papilelor gustative.

    Răspunde
    • Zau c-o iubesc tot mai tare pe ardeleanca asta , zau !!!!! ❤
      Cand ma gandesc ca aduc in casa voastra din preparatele mele , mi se umple sufletul de emotie si bucurie , crede-ma !!!! … iar cu comentarile lasate la fiecare postare , imi inseninezi ziua !!
      Acum mi-ai facut tu mie pofta cu omleta asta , eu chiar nu am mai facut-o de ceva vreme , si asta nu ptr ca nu-mi place , ci ptr ca mereu imi doresc sa incerc altceva . Si mie imi plac enorm cele in combinatie cu vinete , au o savoare aparte .
      Pai la orice reteta poti sa te abati si o lecuta mai mult , aici nu e nici un CHEF in ale gastronomiei care sa te certe ptr ca nu ai respectat ceva , ci mai degraba e un om simplu care apreciaza ca-i incerci simplele retete !!!! ❤ ❤
      Sa va fie de bine, tuturor !!!
      PS.Sa stii ca am s-o incerc si eu cu un aspect " mai din topor" , ca tare-mi place cum suna !!!!

      Răspunde
      • :))) Noa dara, ce sa fac daca-mi place sa bucataresc, sa maninc ce bucataresc si sa scriu despre toate astea?
        In alta ordine de idei, eu ma bucur pt. tot ceea ce oferi lumii din jur si stiu dar si apreciez munca pe care-o depui aici. Nu e usor deloc insa cind faci ceva cu pasiune parca nu-ti mai pasa.
        Si-ntr-o alta ordine de idei, faptul ca nu stai la oale atitea ore face ca retetele astea sa fie accesibile si usor de aplicat in practica, in lumea asta nebuna pe care-o traim, mai mult contracronometru.
        Multumesc inca o data!

      • Eu iti multumesc ptr tot , si ii multumesc si Geaninei Lisandru , caci ea mi te-a adus aici !!! 😉 ❤

  14. Tot intr-acolo se indreptau multumirile mele numai ca, luindu-ma cu alte idei, am uitat sa le dau glas! :))

    Răspunde
  1. Omleta cu rucola si branza « Cat's kitchen
  2. Omleta din oua de prepelita cu cas si praz | Cat's kitchen

Lasă un răspuns

  • Google Translate

  • Vrei sa primesti pe mail cele mai noi retete de pe blog?

    Alătură-te altor 716 urmăritori

  • Pentru sanatate, Franlav Rave

  • Margot ne asteapta pe toti la al sau Bistro !!!

  • Dana va bucura sufletul cu tablouri superbe !!!

  • Adina va ofera bijuterii lucrate manual !!

  • aparate foto digitale
  • Categorii

  • Ultimele noutati

  • Cele mai bune

  • Arhive

  • Feedjit

  • Bannere

  • Pozele mele pe Flickr

  • dynamic ip tracing
  • Bloguri culinare preferate :

    Edith's kitchen
  • Ama in bucatarie
  • Laura Sava
  • Laura Adamache
  • Andreea's
  • Diva in bucatarie
  • Chez Maziligue
  • Lilly in the kitchen
  • Maya's world
  • Dulcegarii culinare
  • Bucatar maniac
  • Retete fel de fel
  • Invat sa gatesc !
  • Eileen cuisine
  • Alice - albinutza
  • Zazuza's
  • Povesti culinare
  • Bucataria- marea aventura
  • Clipe dulci si parfumate
  • Bucate apetisante
  • Sarah's home
  • Explora ciusine
  • Cucina Jugariu
  • Dulciuri fel de fel
  • Bucataria lui Dodo
  • Can't boil an egg
  • Teo bucatar
  • Adela's cakes
  • De prin lume adunate...
  • Bucate pe alese
  • Simona's world
  • Papa bun
  • Betty's kitchen
  • Pasiune ptr bucatarie
  • My fancy cake
  • Cooking with my soul
  • Xandrinne si ale ei ispravi culinare
  • Blogul lui Haplea
  • Retete GG
  • Preparam si mancam
  • DiaMar - bucataria galbena
  • Just love cookin
  • Fantezie in bucatarie
  • Din bucataria mea
  • O Elfa Gospodina
  • Culorile din farfurie
  • Retete - Ina
  • Retetele Panselutei
  • Delicatesa culinara
  • Placeri simple
  • Andrada's kitchen
  • Adi Hadean
  • Momente in bucatarie
  • De la Bogdana
  • Cu Mimi in bucatarie
  • Ceva bun - ceva dulce
  • Boabe de cafea
  • Alison's trials
  • Restaurantul de acasa
  • Lacto-ovo-vegetarian kitchen
  • Menta si rozmarin
  • Simplu si bun
  • Retete Veggie
  • In jurul Kadiei
  • What liberty ate
  • Cristina's blog
  • Retetele mele dragi
  • Emily's cupcakes
  • Taste Bazaar
  • Retete vegetariene
  • Ce a mai gatit Timea ...
  • Delicioasa studio
  • Delicioasa
  • Apa.Faina.Sare
  • Bunatati din natura
  • D'ale coconitelor
  • Eat , love and be happy
  • Daiana's Kitchen of love
  • Angel's food
  • Ierburi uitate
  • Mitinitta
  • Oala lumii
  • Icre negre
  • Paine si desert
  • Papa la Ile
  • Retete ca la mama
  • Delicious Flavours
  • Bucataria lui Radu
  • My classic cuisine
  • Pasiune si culoare
  • Retetele lui Radu
  • Sarea in bucate
  • Comori delicioase
  • Easy peasy
  • Disturbingly delicious
  • Sister's Kitchen
  • Bucataresele vesele
  • Pofta vine gatind !!
  • Claudia cuisine
  • Cozinha de Ramona
  • Enjoy dessert
  • Caietul cu retete
  • Transylvanian Kitchen
  • Kiss the cook
  • The wandering oltean
  • Uica Mihai
  • Simona's passion
  • Paradise Cuisine
  • Pasiunile Mihaelei
  • Bloguri, Bloggeri si Cititori
  • Copyright

    Continutul acestui blog (imagini+text )constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright.
  • Alte bloguri !

    Luise - Totul despre ciuperci !!!
  • Jurnalul lui Petit
  • Blogoteque
  • Tara mea inventata
  • Geanina Lisandru
  • Impulsuri foto
  • Povesti vieneze
  • Vasi-Gioni
  • Jurnal de gradina
  • D-ale copilariei
  • Mala Teaha
  • Destinatia ... intamplatoare
  • La fereastra cu gutuie
  • Rastimpuri
  • Back to dreams
  • Istoria banatului
  • 22 for you
  • Time for vintage
  • Insomnii
  • DrStoica
  • Florin Rosoga
  • Adela Parvu
  • Crescentius
