Gogosari copti umpluti cu cascaval si oua de prepelita


Gogosari copti umpluti cu cascaval si oua de prepelite

Stiti deja ca-mi plac ousoarele  de prepelita pentru ca le-am folosit in destule preparate , insa pot sa spun ca ceea ce am facut eu zilele trecute , iar voi vedeti acum aici , a iesit  demential de bun . Ousoarele le aveam cumparate de mai bine de-o saptamana , iar gogosarii micuti ii cumparasem pentru cu totul si cu totul altceva , dar  , duminica care tocmai a trecut , venindu-mi ideea de a combina cumva toate astea , cam asta a iesit . Cu ingrediente putine si efort minim , preparatul a fost perfect pentru o cina tarzie , insa la fel de bine il puteti servi la micul dejun . Am avut un singur regret doar , ca a fost prea putin !! :)) Data viitoare aleg gogosarii mari si ouale de gaina !!  😉

Ingrediente :

  • 7 gogosari micuti
  • 100 g cascaval afumat
  • 13-14 oua de prepelita
  • sare
  • piper
  • 40 g unt

Coaceti gogosarii pe plita , apoi ii puneti intr-un castron si presarati peste fiecare gogosar copt  , sare grunjoasa . Acoperiti castronul cu folie si lasati gogosarii sa se raceasca . Aveti grija sa nu coaceti gogosarii fff tare caci se vor rupe cand le scoateti cotoarele si nu mai puteti aranja toate cele in ei !! ; )

Dupa ce gogosarii s-au racit , ii curatati de pielita , apoi cu mare grija le scoateti cotoarele . Dupa ce scoateti cotoarele , acestia trebuie sa ramana ca niste saculeti .

Ungeti o forma termorezistenta cu unt , apoi aranjati gogosarii curatati in aceasta .

Puneti in fiecare gogosar curatat , cascaval ras ( nu umpleti gogosarii fff tare cu cascaval ) , apoi deasupra cascavalului spargeti cate doua ousoare de prepelita .

Presarati deasupra putina sare si piper , apoi bagati totul la cuptor pentru 15 -20 minute maxim.

Cand este gata , lasi totul sa se raceasca putin , apoi serviti cu feliute de bagheta .

Gogosari copti umpluti cu cascaval afumat si oua de prepelita

Cu mare bucurie trimit acest preparat la provocarea Dulce Romanie din aceasta luna gazduita de Cristina .

Pofta buna !!

41 de gânduri despre “Gogosari copti umpluti cu cascaval si oua de prepelita

  1. Ca de obicei esti ingenioasa si provocatoare si prin aceasta reteta.
    Niciodata nu mi-ar fi trecut prin gand sa fac o astfel de combinatie delicioasa…cu toate ca ador gogosarii umpluti fie cu legume fie cu carne, dar gustul lor de copt ii face unici.
    Sper sa mai gasesc in piata la timpul acesta…

    • Ginuca , sunt uneori !! 😉
      Sa stii ca si mie mi-a placut tare mult ce a iesit si cu siguranta voi repeta reteta de fff multe ori !! 😉
      Eu sunt convinsa ca vei mai gasi gogosari !! La noi inca e plina piata de ei ;).

  2. Noa dara! Asta da lucratura! Simplu, elegant, surprinzator, interesant mixt si-un gust pe masura. Taman pe-a mea papila, Magduto!
    In alta ordine de idei, asta-i lucrarea care se cere a fi savirsita la ceas tirziu de seara cind nu mai stii cum sa imbuci ceva rapid dupa o zi de munca da’ vrei si efectul sa fie terminator (pentru cine trebuie). Si este, sunt convinsa! Si daca stau sa ma gindesc bine, nici dimineata n-as zice ba la un platouas cu oute prepelitoase bine coapte in gogosari!
    Imi place alaturarea de texturi si gusturi, pe cuvintul meu!
    Tucatura ardeleneasca pleaca(ca de obicei) catra faina fata banatanca! ❤

    • Malucule drag , eram sigura ca te voi da gata cu lucratura asta !! :)))
      Mancarea asta cred ca e buna la orice ora din zi , multa sa fie doar !!! :)))
      Mii de imbratisari catre tine fug acum !!! 😉 ❤

  3. Altadata o sa fiu mai prompta cu comentariul.
    Mai Mala, pai dupa ce citim comentariul tau crezi ca mai putem indruga doua vorbe meritorii pe-aici?!
    Dar tot raul e spre bine. Altfel poate ca nu as avea ocazia sa citesc gandurile tale.
    Adina draga, gogosarii astia nu numai ca arata splendid, ca niste cuibusoare de pasare, dar cred ca au un gust excelent. Imi plac foarte mult ardeii copti. Dulceata gogosarilor impreuna cu cascavalul afumat cred ca iti trezesc toate simturile.
    Te imbratisez cu mult drag. Si pe tine, Mala, nastrusnica ce esti! ❤

    • Rita , Mala e o figura mereu !!!
      Eu insa sunt cea care ma bucur la maxim ca va am pe amandoua aici .
      Preparatul chiar este extrem de delicios , dar cum sa nu fie oare ? Si cine nu adora gogosarii sau ardeii copti ?
      Va pup pe amandoua cu drag !! ❤

      • Auzi Magduto… gogsarii astia mi-au dat cosmaruri azi-noapte! I-am visat si inotam frate printre ei de nu mai stiam care-i malu’! Prea ne naucesti cu preparate pe masura imaginatiei gurmande! 😀
        Da-i de bine zic eu ca asa trebuie sa fie!
        Inca una bucata tucatura…

      • Sa fie oare de bine sau de rau ? 🙂 Cert este ca trebuie incercati , alta scapare n-ai , e clar !! 😉
        Ce zi frumoasa mi-ai facut si azi , Mala draga !! ❤

    • Ritooooo, pai ce mama saraciei sa fac daca-mi place sa indrug verzi si uscate(iertata-mi fie exprimarea neacademica!) si cind vine vorba de ceva ce-mi place atunci nu ma pot abtine ?! Asa-s si-n viata de zi cu zi dupa cum ma vedeti si-aci, limba lunga, lunga sa ajunga! Iar gogosarii astia ai banatencei…tulai doamne! Ca atit mai pot spune… O tucatura ardeleneasca si pentru tine desi, daca ma opintesc bine, zvirl un darab de placinta bihoreneasca taman colo la tine, peste Feleac!

      • Vaaai de mine, Maluta draga! Ma prapadesc de ras. abia ma mai tin pe scaun. Sa ne traiesti cu limba ta lunga si sa nu indraznesti sa te schimbi vreun pic. 🙂
        Sa ma strigi cand azvarli cu placinta aia, sa stau s-o prind. :))))
        Stau cu urechile ciulite. Iaca cum isi fac curte ardelencele pe blogul banatencei harnice.
        Va pup pe amandoua!

      • Hmmmm, tac si inghit pentru ca tocmai facui minunea asta a banatencei chiar daca trecui peste indicatiile chef-ului si am inlocuit ouale de prepelita cu cele mai frumoase oua de gaina pe care le gasii in ograda maica-mii.
        Scuzata sa-mi fie initiativa dottore Stoica, ca vazui ca nici mataluta nu subscrii la idee dar bune mai pot fi si-n varianta asta!

      • Mala , taci !!!! Ca acum mor eu de pofta .In we am s-o comit si eu din nou ca nu se mai poate !!!
        Cu oua de gaina de la mama se accepta , zau ! 😉
        O zi frumoasa , Mala mea cea draga !! ❤

  4. Nu, nu, să nu înlocuiești oușoarele de prepeliță cu ouă de găină. Nu-s la fel. Cu de-alea de prepeliță, eu îmi fac shoturi bune, bune. Pe cele de găină, nu le pot bea în nicio combinație. 🙂

    • Pentru ca eu mananc destul de putin , raman la reteta asta , ok ? … dar celorlalti le fac cealalta varianta !! :))
      Vezi ce rea sunt ? :))) 🙂
      PS.Cred ca ne-am vizitat in acelasi timp !! 🙂

  5. Poți să-mi faci și mie tot rețeta asta, da? Dar îmi faci două porții. 🙂 🙂
    ps: Am observat. Cum de am trecut unul pe lângă celălalt fără să ne vedem?! 🙂

Lasă un comentariu