Ceai din plante si fructe uscate


Dupa minunatii biscuiti cu cafea , trebuia sa va servesc cu o cafea , nu?  …. iata insa ca nu va servesc cu o cafea , ci cu un aromat si colorat ceai , ceai care ar trebui sa nu lipseasca din casa nimanui , mai ales acum ca vine vremea rece  si il putem savura cu mare placere !!!

Sa va povestesc si despre frumosul set pe care cu siguranta il stiti 🙂 si pe care anul trecut mi l-am comandat si eu ca era normal sa-mi placa si sa-l vreau , iar cand mi-a ajuns comanda am fost surpinsa neplacut sa constat ca cele doua cescute nu mai erau disponibile in stoc , iar prin toate incercarile mele la toti reprezentatii avon , nu am putut sa mai fac rost de cescute  deoarece nu mai erau nicaieri , iar acum am setul , daca se poate numi set ;( , fara cescute …..  cu siguranta va intrebati cum fara cescute ? ca ele sunt in poza , nu? … ei bine , aceste cescute sunt cersite de la cumnata mea ( care avea setul cu mult inainte de a-l comanda si eu) , si le-am cersit sa fac macar o poza intreglui set 😦  si sa ma bucur de el in poza 😦 daca altfel nu mai am cum .Cam asta e povestea frumoaselor cescute pe care inca mi le mai doresc !!!

Pentru acest ceai am folosit :

– macese , fructe de paducel,flori de hibiscus

-stafide, mere, fructe de porumbar

– 2 feliute de lamaie

Puneti  1/2 l apa la fiert si o lasati sa dea cateva clocote.

Stingeti focul si puneti in apa din amestecul de plante si fructe  ,apoi il lasati ceaiul sa-si traga aroma circa 5 minutele.

Serviti ceaiul cu feliute de lamaie .

Sa fiti sanatosi !!!!

39 de gânduri despre “Ceai din plante si fructe uscate

  1. Sper sa reusesti sa recuperezi cescutele.Daca nu…inseamna ca nu a fost sa fie al tau.Consoleaza-te cu un alt set de cesti.Un motiv in plus sa faci shopping!

  2. Am vazut un set asemanator in oras,de câte ori m-am invartit pe lânga el,sa-l cumpar,mai bine nu,ca numai avem loc de atatea cani… uite asa.Mâine ies iar, iar ma uit… 😀 Zau,unde sa-l pun? 😀 Si nu-i nici ieftin 😉 Da’ e frumos…

Lasă un comentariu