Biscuiti cu cafea


Despre acesti minunati biscuiti pot sa va spun ca sunt cei mai buni de pana acum , dar voi nu aveti de unde sa stiti asta🙂 decat daca ii incercati😉 ….   va asigur ca au o aroma desavarsita  !!

Ingrediente ptr 30 de biscuitei :

  • 125 g unt
  • 125 g zahar
  • 3 lingurite de cafea solubila
  • 2 linguri apa
  • 1 lingurita esenta de vanilie
  • 150 g faina
  • 1 lingurita praf de drojdie
  • 1 vf cutit praf de sare
  • 2 patratele ciocolata menaj , neagra sau alba

Puneti intr-un castron untul impreuna cu zaharul si frecati-l pana devine cremos.

Cafeaua o dizolvati in doua linguri de apa , apoi o adaugati impreuna cu esenta de vanilie , peste crema de unt.

Intr-un alt castron amestecati faina cu drojdia si praful de sare .Le incorporati in crema de unt si amestecati bine compozitia.

Umeziti o tava cu putina apa , apoi puneti in tava hartie de copt.

Ciocolata o taiati bucatele micute.

Formati bilute din aluatul obtinut , apoi le asezati in tava.

Apasati cu degetul mare pe fiecare biluta de aluat , iar in adancitura formata puneti cate o bucatica de ciocolata.

Bagati tava in cuptorul preincalzit si coaceti biscuitii circa 15-20 de minute.

Serviti-i dupa ce s-au racit complet.

POFTA BUNA!!!!

Lasă un comentariu

40 comentarii

  1. Zazuza

     /  1 Noiembrie 2011

    cookieeeeeeeeeeees! da! mai ales daca-s cu cafea ;)!

    Răspunde
  2. Mmmm…ce bune sunt si finutze:)

    Răspunde
  3. faini biscuiti cu cafea…la cafeaua de dimineata!

    Răspunde
  4. Imi plac mult dulciurile cu cafea,deliciosi biscuitii tai!Te pup Adinuta!

    Răspunde
  5. Faina rau reteta ta !
    Si-mi place ca-s cu cafea si cu stropul ala de ciocolata din mijloc.
    Ciocolata alba,neagra sau cu lapte.Asa nu se supara nimeni .
    Am salvat reteta si sigur o incerc de sarbatori.
    Pup .

    Răspunde
  6. DiaMar-bucataria galbena

     /  1 Noiembrie 2011

    Daca nu dorm la noapte este din cauza ca ma bantuie biscuiteii tai.Pupici!

    Răspunde
  7. Cafea nu mai beau, dar biscuiti cu cafea mananc! Deci am furat unul si am salvat reteta! Pupici

    Răspunde
    • Macar atat😉 , ca si fara cafea si fara biscuiti cu cafea … viata ar fi prea amara , nu crezi? :):)

      Răspunde
      • Am uitat sa precizez ca m`am lasat si de tigari! :)) Si nu`s gravida! asa cum banuiesc toate prietenele mele!🙂 Am trecut sa mai fur un biscuitel😛 Pupici

      • Felicitarile mele ptr asta !!!! Poate urmeaza si burtica😉 …. ca sa nu dezamagesti prietenele😉 :):)… O seara frumoasa!!!

  8. Moamma sunt grozave!!! Am o mustrare totusi!! eu vreau sa salivez in nestire.. pune poza la marime mai mare, ca eu-s mai chioara bre!😉 Sunt dementiale cu cafea!! pupici Cat

    Răspunde
  9. Si cafea si ciocolata! Sunt in extaz, numai gandidu-ma ce gust au …

    Răspunde
  10. Wow cum arata!! Perfectionisto!! Stau si salivez aici pe pagina ta… ce faci din oameni!! hehe

    Răspunde
    • Wowwwww !!!! Cum arata ? :)))) Ce bine ma cunosti😉 ….. daca ai vedea cum salivez si eu pe alte pagini sau rasfoind carticelele mele :)))… te-ai minuna :)))) hehe … Te pup!!!

      Răspunde
  11. Aoleu! M-ai lovit rau cu biscuitii astia…Mor dupa orice are gust de cafea :”>

    Răspunde
  12. Te cred pe cuvant ca sunt buni … daca au cafea si cioco…sunt excelenti pt mine:)

    Răspunde
  13. Cred si eu ca-s buni rau …

    Răspunde
  14. Daca-s cu cafea nu pot sa fie decat foarte buni.😉

    Răspunde
  15. wow ce delicios!! Arata minunat biscuitii tai!

    Răspunde
  16. Deliciosi!!!M-am servit cu vreo doi, pentru maine la cafea:)Pup!

    Răspunde
  17. Niste biscuiti neaparat de incercat….dar eu nu am facut pana acum cu drojdie fursecuri…nu se simte prea tare gustul?😉

    Răspunde
    • Si la mine este prima incercare cu drojdie la fursecuri , asa era reteta si am vrut sa o respect , insa gustul drojdiei nu l-am simtit deloc si au iesit extraordinar de buni😉 … merita sa-i incerci !!!

      Răspunde
  18. Sunt foarte frumosi si cred ca sunt si gustosi!

    Răspunde
  19. ce faini sunt!
    ce bine ca acum pot pune comentarii la tine. a fost o perioada cand nu mi se deschidea blogul tau si ce sa mai zic de comentarii….
    pup cu drag!

    Răspunde
    • Ma bucur ca poti comenta !!! Si eu patesc pe alte bloguri, ori se deschid greu , ori nu pot comenta . Pe Simona si pe Licuta le-am innebunit pana am descoperit ce si cum :))) ..

      Răspunde

Lasă un răspuns

