Muffins cu migdale si ciocolata


Muffins cu migdale si ciocolata

In ultimele saptamani mi-am dorit mult sa fac  mici delicii primavaratice , insa  se pare ca pana sambata trecuta  nu am reusit sa fac asta , iar ieri   , in ciuda vremii de afara , micile delicii mi-au infrumusetat ziua .

Ingrediente pentru 15 buc :

  • 3 oua
  • 150 g zahar pudra
  • 1 plic zahar vanilat
  • 100 ml ulei
  • 50 g ciocolata alba  menaj
  • 100 ml lapte condensat
  • 1/2 lingurita bicarbonat
  • zeama de portocala
  • 1/2 lingurita praf de copt
  • 150 g faina
  • 50 g migdale macinate
  • 100 g ciocolata alba menaj

Muffins cu migdale si ciocolata

Amestecati faina cu praful de copt si migdalele macinate .

Topiti ciocolata ( cele 50 g ) pe baie de abur , apoi lasati-o putin sa se raceasca .

Pana aceasta se raceaste putin , mixati ouale cu zaharul pudra si zaharul vanilat , pana devin o crema fina . Adaugati uleiul , apoi ciocolata topita si mixati usor totul . Se adauga si  laptele condensat cu bicarbonatul stins cu zeama de portocale .Mixati din nou cateva secunde .

Adaugati apoi faina amestecata cu praful de copt si migdalele macinate si mixati usor totul .

Intr-o tava speciala de muffins , aranjati formele de silicon sau hartiutele ptr acestea , apoi umpleti fiecare forma , cam 1/3 din capacitatea fiecareia, cu compozitia obtinuta .

Bagati tava in cuptorul preincalzit si le lasati sa se coaca circa 20-25 de minute. Ca sa fiti siguri ca sunt suficienti de copti , faceti testul cu scobitoarea .

Ii scoateti din tava si lasati-i  sa se raceasca , iar intre timp topiti ciocolata alba ( cele 100 g ) pe baie de abur , apoi glazurati fiecare muffins cu aceasta.

Decorati-i cu diferite floricele , apoi serviti-i alaturi de ce doriti !!

Muffins cu migdale si ciocolata

O primavara plina de culoare si parfum va doresc !!

Lasă un comentariu

23 comentarii

  1. fff buuune si frumoase,o zi buna

    Răspunde
  2. Iti multumesc ca m-ai inclus in tabloul tau tau primavaratic. Stii tu prin ce!😉
    Ca de obicei, excelezi prin deserturile tale simple, dar de efect. Imi face placere sa-mi incep ziua si saptamana in casuta ta, citind randurile scrise de tine.
    Iti doresc o saptamana frumoasa si felicitari!
    Te imbratisez cu mult drag.

    Răspunde
    • Ritucule , de cand tot vreau sa fac asta !!🙂 Mi-a placut enorm cutiuta de la tine , asta ca sa nu zic ca se potriveste cu lucrusoarele mele roz ca deja vezi si tu !
      Pai la alte desrturi nu ma pricep deloc , eu v-am mai spus asta !! :))
      Te pup !!

      Răspunde
  3. O primvara la fel de frumoasa ca aceste mici dulcegarii iti doresc si tie!

    Răspunde
  4. Foarte bune si au un aer primavaratic..O zi buna!

    Răspunde
  5. Adinus, numai tu puteai face ceva atat de frumos. Pozele sunt superbe, iar de muffins nu pot sa cred decat ca sunt excelente! Ti pup cu drag :*

    Răspunde
    • Corinus , au iesit asa frumoase si datorita tavitei de la tine !😉 Esuperba si ma bucur ca a ajuns la mine !!❤
      Mii de imbratisari !

      Răspunde
  6. Ce dragute sunt, asa ca de primavara! Servesc si eu una. Pupici!

    Răspunde
  7. Minunate poze dar si reteta suna tare delicios!!!

    Răspunde
  8. Hmmmm, iti vine sa-ti viri nasul printre ele si sa astepti primavara sa vina de-a binelea! Arata atit de diafan si de „revista” incit eu una ma intreb cum mama saraciei as putea sa ma-nfrupt dintr-una ?!
    Tucaturi pentru fata draga banatanca…❤

    Răspunde
    • Pai Malucule , ai doua solutii : ori faci si tu , ori faci cumva sa ajungi pe la mine !!🙂
      Mii de imbratisari !!❤

      Răspunde
      • Pffff Adino, cred ca prima varianta ar fi cea mai viabila!
        Zau ca as vrea ca teleportarea sa fie o modalitate de transport a zilelor noastre! Sarumina si trimit tucatura de rigoare!!!!!❤

  9. Ohhhhh , ce frumos ar fi cu teleportarea aia !!😉

    Răspunde
  10. Vai cat sunt de frumoase!!!! Superbe!!!
    Pupici

    Răspunde
  11. Până la mine au ajuns gustul de migdale și parfumul de zahăr vanilat!🙂 Buuun, Adina, mă simt ca și cum le-am mâncat eu pe toate.🙂

    Răspunde
    • Cred ca tie iti este cam fomica !!!🙂 Prea vrei sa gusti din toate !!😉
      Sa-ti fie de bine , toate !!!!

      Răspunde
      • drstoica

         /  24 Martie 2014

        Tocmai ce-am terminat de mâncat, de-adevăratelea🙂 , cu vreo jumătate de oră în urmă. Deci, bunătățile tale sunt „de vină” pentru că am rămas cu ochii în ele și cu restul simțurilor concentrate la maxim pe blogul tău.🙂
        Mulțumesc, Adina, ești o drăguță.🙂

  12. Eu zic ca e un lucru bun ca se intampla toate astea , nu ?🙂
    Sa-ti fie de bine !! Din nou !!!😉

    Răspunde

Lasă un răspuns

