Sufleu cu cascaval si oua de prepelita


Sufleu cu cascaval si oua de prepelita

Dupa o sambata in care planurile mele dulci nu m-au satisfacut asa de tare incat sa le pot arata lumii intregi , a urmat apoi  o duminica cu fel si fel de rasfaturi , iar primul dintre ele este cel pe care deja-l vedeti si studiati  .Sper ca aceasta reteta sa fie pe gustul vostru si sa va faceti curaj sa incepeti o zi minunata savurand acest delicios mic dejun .

Reteta am ales-o dintr-una din cartile mele de bucate , ci anume din : Marea carticica de bucate  , reteta la care am adus o singura modificare adaugand ouale de prepelita  , care  , dupa parerea mea ,  au dat o savoare aparte acestui preparat .

Ingrediente :

  • 4 oua
  • 25 g unt topit
  • 300 ml lapte caldut
  • 1 lingurita mustar
  • 100 g pesmet
  • 130 g cascaval ras
  • sare
  • piper
  • 16 oua de prepelita
  • 1 vf lingurita sare
  • 20 g unt ( pentru uns formele )

Sufleu cu cascaval si oua de prepelita

Puneti ouale de prepelita intr-o craticioara cu apa calduta si 1 vf lingurita sare , apoi le puneti la fiert .Din momentul in care apa incepe sa clocoteasca usor , le lasati sa fiarba circa 5 minute .Dupa ce  acestea au fiert , le scurgeti de apa si le puneti intr-un bol cu apa rece .Daca doriti  ca ousoarele sa se raceasca mai repede , schimbati de cateva ori apa din bol. Cand acestea s-au racit , scurgeti apa si le curatati pe fiecare de coaja .

Separat , intr-un bol mai incapator , amestecati galbenusurile cu untul topit si mustarul , adaugati apoi laptele caldut , pesmetul si cascavalul si amestecati bine toate ingredientele .Condimentati compozitia obtinuta cu sare si piper .

Intr-un bol mai micut 🙂 ( iufff , cate boluri murdare sunt deja !! :)) ) , bateti spuma albusurile impreuna cu un vf de cutit praf de sare , apoi incorporati spuma de albusuri in compozitia de mai sus.Amestecati usor totul ( nu mixati !!!! ) .

Ungeti cu unt formele sau forma in care vreti sa faceti sufleul , apoi puneti pe fundul 🙂 fiecarei forme jumatati de oua de prepelita si turnati  peste acestea din compozitia obtinuta .Eu dupa ce am pus compozitia , am presarat cateva firicele de cascaval ras , iar in mijlocul fiecarei forme , am asezat  cate-o jumatate de ou fiert , insa cand sufleul a fost gata , mi-am dat seama ca punand jumatatea de ou in mijloc ,  sufleul nu a  mai crescut asa frumos din cauza acestuia .Deci , puteti presara doar cascavalul ras , iar sufleul o sa va iasa mult mai crescut si mai frumos ! ; )

Bagati formele in cuptorul preincalzit si lasati sufleul la cuptor pentru 30-40 de minute maxim !!

Sufleu cu cascaval si oua de prepelita

Stingeti focul , lasati sufleul sa se raceasca putin , apoi il serviti cu pofta  !!

Sufleu cu cascaval si oua de prepelita


O saptamana plina de rasfat va doresc !!

36 de gânduri despre “Sufleu cu cascaval si oua de prepelita

  1. Ce ziceam ca iar o sa ne dai pe spate cu o reteta bunuta rau ?????!!!! Apai, daca-i rasfat, atunci rasfat sa fie. Si ma tot minunez…unde gasiti domle ouale astea?
    La cum arata, chiar nu are importanta ca nu a crescut sufleul cit voinicul din poveste desi, mie-mi pare a fi in regula.

    • Pai chiar nu mai stiu ce ziceai !! 🙂 😉 Daca nu ai nici o cunsotinta care sa-ti vanda ousoare d-astea 🙂 , le poti gasi in Kaufland !! 😉
      Mala , ma bucur ca-ti place totul pe aici , iar eu te astept cu drag mereu !!<3

  2. Stii ce voiam eu sa te intreb? Ai cumva crescatorie de prepelite, pentru ca gatesti des cu outele astea si tare frumoase sunt 🙂 Eu nu prea gasesc sau sunt cam scumpe, dar mi-ar placea sa le incerc o data la mic dejun 🙂

    • Nu am crescatorie 😦 , insa cumpar de la un vecin care vinde ousoare de prepelita , iar cand acesta nu are , cumpar de la Kaufland ( la noi sunt in jur de 10 ron o caserola de 21 de ousoare !! ).Noua ne plac tare mult , plus ca sunt si super sanatoase !!! 😉

  3. Ce frumos a crescut sufleul! Iar oul de prepelita e o podoaba frumoasa ca o raza de soare. Abia am asteptat sa vad toate pozele cu sufleul. Sunt excelente! Ma bucur ca ai impodobit masa cu vestitorii primaverii. :))) Aduc multa prospetime in tablou. Pupici!

  4. Sufleul tau arata atat de apetisant incat dupa ce am vizionat prima oara reteta am dat fuga la frigider sa mananc ceva… Si eu te-as vrea vecina, usa in usa daca se poate. ❤

  5. Mi-a placut inca de la primirea retetei pe mail , asa c-m retinut-o-n caietel si maine o pun in practica , n-am eu oua de prepelita (c-as manca o caserola o data si n-am voie decat albus :((… si cat sunt de sanatoase ) , dar voi folosi din cele de la gainutele mele :d Minunate poze ai , iar micul clopotel imi da de veste ca viata renaste , a aparut si la mine unul mic si firav , dar cand se va topi toata zapada , va fi MI-NU-NEEEEEEEEEEE
    Wk frumos si linistit !

    • Diana , spunand toate astea , mi-ai facut ziua mai senina . 😉 Ma bucur enrom sa aud ca ti-a placut reteta de cum ai primit-o , iar daca nu ai ousoare de prepelita , chiar nu conteaza 🙂 .Sunt convinsa ca sufleul va iesi extrem de delicios si cu ousoare de la gainutele tale ! Ohhhh , ce frumos e sa vezi cum rasar ghioceii in propria gradinuta !!<3
      Multumesc ptr aprecieri si vizite ! Te astept cu drag mereu !
      Asemenea iti doresc , aaaaa …. si sa va fie de bine sufleul !! 😉

  6. Adina nu stiu ce as mai putea spune de retetele si pozele tale. 🙂
    Orice lauda si apreciere cred ca e deja ”rostita” , nu mi-a mai ramas nimic. :))
    Te pup si un weekend minunat sa ai!

Lasă un comentariu