Batoane de cereale cu merisoare si coacaze negre


Ideea de a face aceste batoane a plecat de la reteta de pe blogul lui Edith .Mi-a placut de cand ea a postat-o , insa acum cateva zile mi-am amintit de ea, am studiat-o , iar mai apoi , am facut-o .Eu am facut-o cu mici modificari , modificari in sensul ca am facut-o cu ce am avut eu prin casa , iar cel mai mult regret ca nu am avut gem de visine si l-am inlocuit cu cel de cirese , insa tot au iesit delicioase !!

Ingrediente :

  • 150 g musli crocant cu stafide
  • 150 g fulgi de cereale integrale
  • 120 g merisoare
  • 3 lg fulgi de cocos
  • 150 g unt
  • 75 g zahar brun
  • 3 linguri de miere
  • 3 linguri gem de cirese sau visine ( eu am pus de cirese )
  • un varf  lingurita sare
  • 1/2 cana coacaze negre congelate

Intr-un bol incapator , amestecam musli cu fulgii de cereale , merisoarele ( puteti pune orice fructe confiate doriti ) si coacazele congelate .

Punem pe foc intr-o tigaie termorezistenta , untul cu zaharul brun , praful de sare si  mierea , si lasam pe foc pana se topeste zaharul.

Lasam apoi sa dea 2-3 clocote , adaugam gemul de cirese sau visine , amestecam bine totul si mai lasam un minutel pe foc .

Punem amestecul obtinut in bol peste fulgi si fructe , adaugam nuca de cocos ( eu am uitat sa o adaug la inceput in bol  si am adaugat-o acum ), apoi amestecam bine totul .

Umeziti o tava cu putina apa , tapetati-o cu hartie de copt , apoi adaugati compozitia obtinuta si presati-o uniform.

Bagati tava in cuptorul incalzit ptr cca 20 de minute.

O lasati apoi sa se raceasca . Eu am bagat-o si la frigider ptr o ora ca sa fiu sigura ca voi putea taia frumos batoanele , fara sa se sfaramiteze , dar cu toate astea , tot le-am taiat destul de greu ptr ca s-au sfaramat putin.Se pare ca inca nu le stiu secretul !! 😦

POFTA BUNA !!!

30 de gânduri despre “Batoane de cereale cu merisoare si coacaze negre

  1. Nu mananc prea des batoane din astea asa ca numai pot sa banuiesc ca sunt bune.
    Pot sa-mi dau insa cu parerea mai mult la poze 🙂 Prima poza este excelenta. Chiar si daca nu ai in prealabil nici un interes in batoanela de tipul asta, brusc iti doresti unul 🙂

    • Nici eu nu sunt un fan prea inrait al batoanelor , dar eram tare curioasa cum ies cele facute in casa !!! Daca vezi pozele si brusc iti doresti unul , inseamna ca misiunea mea e indeplinita !! :))

Lasă un comentariu