Crema de avocado cu branza dulce


Crema de avocado cu branza dulce

Pana acum cateva luni nu mi-a placut deloc avocado, insa de cand am savurat cea mai simpla crema de avocado la prietena mea Dana, pot spune ca am inceput sa-l folosesc saptamanal in diverse combinatii.

Ingrediente:

  • 1 avocado
  • 2 linguri branza dulce proaspata
  • 2 catei usturoi
  • sare
  • zeama de lamaie
  • fulgi de chilli si cateva frunzulite de ceapa verde ( pentru ornat)

Puneti intr-un bol pulpa de avocado, stropiti-o cu zeama de lamaie, apoi o zdrobiti bine cu o furculita.Adaugati branza dulce, cateii de usturoi curatati si rasi pe razatoare, apoi sare dupa gust. Amestecati bine totul.

Serviti crema de avocado pe feliute de paine prajita presarand deasupra fulgi de chilli si frunzulite de ceapa verde tocate marunt.

Crema de avocado cu branza dulce

Pofta buna!!

Articol următor
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. Nu sunt fan avocado dar sunt fan brinza. Deci…cred ca o sa aleg o impacare intre cele doua si o sa incerc reteta. O sa am si acceptul absolut a lui Cata pt ca ea e fan, absolut, avocado si brinza.
    Pup fata draga si mii de hugs ❤ Normal ca intra si pufoseniile la gramada … :))))))

    Răspunde
    • Eu nici nu ma puteam uita la el, dar mai sa-l mananc:)))), asta pana cand am mancat o crema usturoiata si fara pic de ulei.Poti pune mai multa branza ptr tine si sunt sigura ca o sa-ti fie pe plac.Abia astept sa vad daca ti-a placut. La fel, draga Maluca & Cata!! Pupici mii si mustaciosilor!!

      Răspunde

Lasă un răspuns

