Ciuperci de padure prajite


 

Hrib prajit in ulei de masline

Stiti cat de mult ador eu ciupercile si cat sunt de fericita atunci cand le gasesc in natura , iar mai apoi am ocazia sa le incerc in diferite combinatii . De aceasta data nu am gasit eu ciupercuta , ci mi-a fost daruita , iar ciupecuta  a fost defapt  o ciuperca de peste 1kg , uriasa , dar sanatoasa si numai buna pentru un preparat extrem de simplu si savuros .

Ingrediente :

  • ciuperci de padure ( hribi )
  • sare
  • piper
  • ulei de masline
  • usturoi verde

 

Spalati ciupercile  sub un jet de apa , apoi le puneti la scurs pe prosopele de hartie .Asa cum va spuneam mai sus , ciuperca mea a fost  marisoara ( peste 1 kg : ) ) , de acolo au iesit aceste felii  extrem de generoase ;  ) , insa la fel de bine  puteti pregati acest preparat si cu ciuperci de marime mai mica .

Le taiati apoi felii grosute , le condimentati cu sare si piper  , apoi le prajiti pe ambele parti intr-o tigaie in care ati incins 3-4 linguri de ulei de masline .  Eu am folosit o tigaie de ceramica in care acestea nu au avut nevoie de prea mult ulei si s-au rumenit frumos fara a se prinde . Daca le prajiti in prea mult ulei ,  vor deveni prea uleioase si gretoase .

Din cand in cand daca mai este nevoie mai adaugati cate-o lingura de ulei de masline .

Dupa ce acestea s-au rumenit frumos pe ambele parti , le scoateti pe o farfurie , apoi presarati peste ele usturoi verde tocat marunt si rasnitati putin piper mozaic .

Le puteti servi cu paine prajita sau ca si garnitura la diferite fripturi .

Felii de ciuperci de padure prajite

Pofta buna !!!

Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. Bucate Apetisante

     /  13 Mai 2014

    Foarte bun ce ai tu in farfurie!
    As fi vrut sa vad ciuperca,intreaga, exact asa cum ai primit-o :)) Cred ca a fost gigantica.🙂

    Răspunde
  2. Pai a foat cam gigantica , clar !!😉

    Răspunde

Lasă un răspuns

