Cartofi dulci la cuptor


 

Cartofi dulci la cuptor

Stiu ca am lipsit destul de multicel , sau cel putin mie asa mi se pare ,  insa nu va speriati caci inca nu m-ati pierdut definitiv :)))) .  Sunt aici !!!  Si chiar mai si gatesc , iar asta e un lucru bun , zic eu !!

Ingrediente :

  • 4 cartofi dulci
  • 40 ml ulei de masline aromat
  • o lingura pasta de ardei si gogosari
  • 1 lingurita sare
  • 1/2 lingurita piper alb
  • 4 linguri de praz taiat marunt ( eu am folosit din partea verde a acestuia )

Curatati cartofii , apoi ii taiati pe lungime sau rondele  .

Amestecati intr-un castron uleiul de masline cu pasta de ardei , sarea si piperul . Adaugati apoi prazul taiat marunt si amestecati din nou .

Puneti cartofii taiati intr-un castron incapator , apoi turnati compozitia de ulei cu mirodenii peste acestia . Amestecati totul pana  cartofii sunt complet unsi .

Tapetati o tava cu hartie de copt , apoi aranjati cartofii unsi in aceasta .

Bagati tava in cuptorul preincalzit pentru circa 40-45 de minute .

Ii serviti apoi ca atare sau in combinatie cu sosuri , salate ori diverse fripturi  .

Cartofi dulci la cuptor

Pofta buna !!!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

20 comentarii

  1. Azi ma uitam la cartofii dulci de la Lidl, Adino draga, si ma contram cu fie-mea „ce mama saraciei or fi sfeclele astea”?! Abia cind ea mi-a aratat eticheta ma dumirii si ma gindii ce s-ar putea face din ei!? Ma duse gindul doar la cei copti si mincati ca ludaia….😀 prozaica comparatie, nu-i asa?
    Pfff, cu mina pe inima spun ca n-am mincat pina acum cartofi dulci asa ca, musai sa-i incerc.

    Răspunde
    • Ioiiii…tucatura ardeleneasca pentru fata banatanca….stii asta, da’ uitai sa scriu mai sus!😛

      Răspunde
      • Ioiiii , car tare dor mi-a fost de ea !!❤
        Mii de imbratisari , Maluca mea draga !!

      • Adino, cred ca am intrat intr-o gaura neagra a scrisului ca am impresia ca sunt in pana de timp pt asa ceva…trece timpul si nu stiu cum. Probabil ca inca ma imprastiu in multe si marunte…
        Tucaturi cit incape, fatuca draga!❤

      • Pai cred ca in aceeasi gaura neagra am intrat si eu , fir-ar !!! Nu mai am timp ptr astea mai deloc , si tare rau imi pare😦 caci ma faceau sa ma simt minunat …. sper insa sa-mi revin cat de curand ca altfel nu ma vad prea bine !!😦

    • Draga mea , sa stii ca si la mine este ptr prima data cand ii incerc . Acum stiu de ce se numesc cartofi dulci , zau ca dulci mai sunt si se aseamana foarte tare cu ludaia😉 .Asa ca , data viitoare nu-i mai rata !! Incearca-i !!😉

      Răspunde
  2. Bucate Apetisante

     /  17 Februarie 2014

    Nici eu nu am facut nimic pana acum din cartofi dulci dar daca voi face probabil vor ajunge placinta, ca stiu din citite si auzite ca-s dulci :))
    Adina, faine poze , imi place mult ” farfuria tigaie ” 🙂
    Pupici !

    Răspunde
    • Hei , pai atunci trebuie sa-i incerci si tu !! Asteptam placinta asadar !!😉
      Pozele , hmmmm , sunt simple , prea simple ptr mine :))) , dar de data asta atata s-a putut !!😉
      O seara minunata iti doresc !

      Răspunde
  3. Îmi plac tare mult cartofii dulci!

    Răspunde
  4. Foarte buni cartofii dulci!!!

    Răspunde
  5. Adina, dacă tu ai să ștergi vreodată blogul ăsta, eu am să-mi pierd inspirația pentru o zi mai frumoasă!🙂 Mă hrănesc din priviri cu cartofiorii tăi minunați de mi-au trecut prin gură toate aromele posibile.🙂

    Răspunde
    • Hmmmm , daca blogul asta o sa dispara , inseamna ca nici eu nu mai exist !!😦 Dar stai linistit , mai am multe de facut in viata asta !!🙂
      Ma bucur ca ti-au lacut cartofiorii mei !!

      Răspunde
      • drstoica

         /  22 Februarie 2014

        Exiști, știu că exiști, am primit un cadou de la tine, n-avea cine să mi-l trimită, că Dumnezeu nu face compot și dulceață.🙂

      • Inca mai exist.Si inca mai vreau sa fac minuni d-astea !!! ;):)
        O saptamana de vis iti doresc !!

      • drstoica

         /  24 Februarie 2014

        Normal că și eu ție tot așa ceva îți doresc!🙂

  6. Mmmm , doar salivez si ma intreb , oare ce mai pierd cu dieta mea? Pupici!

    Răspunde
  7. tanaseaurica

     /  25 Februarie 2014

    arata senzational si foarte frumos aranjati in farfurie, o culoare vie si care te indeamna sa degusti acest deliciu culinar simplu, usor si sanatos😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

