Tagliatelle cu leurda si sos de ciuperci de padure


Tagliatelle cu leurda si sos de ciuperci de padure

De mult imi tot statea gandul la paste , insa cu sarbatorile care tocmai au trecut , chiar nu am avut nici o sansa sa fac paste !! : ))) Astazi insa am lasat totul si le-am comis , dar bine am facut caci , au iesit un deliciu !!

Ingrediente :

  • 500 g tagliatelle cu leurda (  le gasiti la Lidl – sunt cele din gama Deluxe )
  • 40 g unt
  • 4 fire ceapa verde
  • praz ( eu am folosit cam jumatate din partea alba a acestuia )
  • 700 g ciuperci de padure ( am folosit craite congelate , dar puteti folosi orice ciuperci aveti sau gasiti )
  • 3 catei usturoi
  • 200 ml smantana pentru gatit
  • 1 lingura faina
  • sare
  • piper alb macinat
  • 40 g parmezan ras

Intr-o oala cu apa clocotita si o lingurita de sare grunjoasa , fierbeti pastele conform instructiunilor de pe pachet , apoi le puneti intr-o strecuratoare si le lasati la scurs .

Cat timp pastele fierb  , topiti untul intr-o tigaie , adaugati  ceapa verde si prazul taiate marunt si caliti totul circa 3 minute .  Adaugati apoi ciupercile decongelate si lasate la scurs . Lasati pe foc inca 2 minute .

Adaugati usturoiul zdrobit cu putina sare intr-un mojar , apoi smantana amestecata cu faina si amestecati usor totul , pana cand sosul incepe sa se ingroase .Cand acesta s-a ingrosat , stingeti focul si condimentati totul cu sare , piper si jumatate din cantitatea de parmezan ras.

Puneti pe farfurii cateva paste fierte , adaugati peste acestea , sosul de ciuperci , apoi cateva firicele de ceapa verde si parmezan ras .

Tagliatelle cu leurda si sos de ciuperci de padure

Serviti cu pofta !!

 

Articolul precedent
Lasă un comentariu

16 comentarii

  1. Foarte bine ai facut ca ne-ai ademenit cu pastele. Munca putina si rezultat excelent. Pastele cu leurda ma tenteaza foarte tare, dar si craitele. Ce culoare frumoasa au capatat! Daca ne mai cinstim si cu un paharel de vin, masa e aproape una de sarbatoare.
    Sa ne traiesti, fata harnica! Pup!❤

    Răspunde
    • Pai sambata nu prea am prea multa vreme de pierdut , asa ca tre’sa ma misc repede cu toate cele !! :)) Craitele sunt cele mai frumoase ciupercute .Sa vezi dupa ce se dezgheata ce culoare are apa , este de un portocaliu intens !!😉
      Si tu Ritucule !!

      Răspunde
  2. Bucate Apetisante

     /  12 Ianuarie 2014

    Eu zic ca sigur le voi incerca.Dar cred ca nu vor iesi asa bune ca ale tale ca le voi face cu champignoane de prin comert. Sunt curioasa si de pastele cu leurda.Ce mult mi-ar fi placut daca as fi avut toate cele necesare sa imi fac eu singura si pastele. Dar…asta este.
    Pupici Adina!

    Răspunde
    • Abia astept sa le incerci si tu !!😉 Si mie mi-ar fi placut s afac singurica pastele , dar poate o voi face si pe asta intr-o zi !😉
      Cat despre ciupercutele din padure , ciupercute pe care inca le pastrez in congelator , ma pot considera o super norocoasa .Cand deschid cate-o caserola parca am ajuns in padure , asa frumos miroase totul !😉

      Răspunde
  3. Hmmmm, nu suna rau ce zici domnia ta acilea! Ochii se lungesc catre poze iar gindul zboara spre stomacul care cere tribut… Bine mai arata totul, fata draga!
    Sa fii iubita si sa mai faci minunatii dintr-astea! Si-o tucatura obisnuita, bineinteles, ca pleaca catre tine… ❤

    Răspunde
    • Malucule drag , stiu ca tie iti cam place tot ce gasesti pe-aici , iar asta nu poate decat sa ma faca super mega fericita !!❤
      Pupici mii !

      Răspunde
  4. Wow, grozave! Si ce faine culori se vad acolo in farfurie😉 te pup

    Răspunde
  5. Doamne cat de bine arata, am facut si eu ciulama de manatarci un weekend🙂

    Răspunde
  6. tanaseaurica

     /  13 Ianuarie 2014

    o reteta foarte buna si delicios de apetisanta, iti face pofta instantaneu, abia astept sa degust asa deliciu culinar:)

    Răspunde
  7. Hmm, ce bunatate ai tu aici!

    Răspunde
  8. Stii ca si acum am leurda la congelator?! Este foarte buna si congelata.. chiar acum vre-o luna am facut niste orez cu leurda.. o bunatate!! Paste cu leurda n-am folosit, dar.. daca tot am leurda.. as putea sa le pregatesc eu, nu? Sper doar sa am si timp.. Din pacate.. n-am craite..😦 ca d-alea nu stiu sa culeg.. si cine stie ce otraviciune mai mananc!🙂 Deci, conluzie.. tot la tine la masa am sa vin!🙂
    Pupici

    Răspunde
  9. Delicioase! Sunt tare curioasa cum sunt craitele la gust.

    Răspunde

Lasă un răspuns

