Biscuiti cu alune de padure


 

Biscuiti cu alune de padure

Daca stau bine si ma gandesc , in ultima luna am copt biscuiti cati nu am copt in ultimii 10 ani , dar am facut asta pentru ca am vrut si mi-a placut . Si oricand as face-o din nou ! Nimic nu se compara cu satisfactia de a-i vedea pe cei carora le daruiesti asemenea mici dulcegarii , savurandu-le cu mare pofta sau , cand dimineata alaturi de ceasca cu ceai sau cafea nu te poti hotari din care cele 5 feluri de biscuiti vrei sa savurezi .

Ingrediente pentru circa 40 bucati :

  • 200 g ciocolata 74% cacao ( eu am folosit Bellarom )
  • 100 g unt
  • 2 oua
  • 180 g zahar pudra cu aroma de vanilie
  • 200 g faina
  • 1/2 plic praf de copt
  • 5 linguri migdale macinate
  • 100 g alune de padure
  • 30 g zahar pudra

Rupeti ciocolata bucati si topiti-o impreuna cu untul  pe baie de abur . Amestecati in craticioara pana acestea sunt complet topite .

Lasati apoi circa 5 minute sa se raceasca .

Mixati cele doua oua cu zaharul pudra , iar  faina o amestecati  cu praful de copt si migdalele macinate .

Turnati ciocolata topita  peste ouale mixate .Amestecati cu grija totul , apoi adaugati faina amestecata cu praful de copt si migdalele macinate .Amestecati din nou toate ingredientele pana obtineti o compozitie omogena .

Bagati compozitia in frigider pentru circa 20 min .

Dupa ce aceasta a stat la frigider , formati din aluat mingiute micute ( cat o nuca mai micuta ) .Din cand in cand va pudrati putin mainile cu faina ca sa puteti forma mingiutele fara sa se lipeasca de maini.

Le asezati apoi intr-o tava tapetata cu hartie de copt , avand grija sa lasati putina distanta intre ele . Dupa ce le-ati asezat in tava , formati in mijlocul fiecarei mingiuta ,  o  mica adancitura in care puneti apoi cate-o aluna de padure .Daca doriti puteti pune mai multe alune , sau , de ce nu , le puteti zdrobi daca nu doriti sa le puneti intregi .Alegerea e a voastra !! ; )

Bagati tava in cuptorul preincalzit pentru 15  minute maxim .

Le scoateti apoi din tava si le lasati sa se raceasca .Serviti biscuitii ca atare sau pudrati putin cu zahar .

Biscuiti cu alune de padure

Pofta buna !!

Lasă un comentariu

26 comentarii

  1. Deja le simt aroma, le gust dulcele-amar si le savurez finetea! Sunt sigura ca sunt exceptionali, Adino!
    Tucatura zdravana pentru fata banatanca ,,,,❤

    Răspunde
  2. Cu siguranta as vrea unul langa cafea!

    Răspunde
  3. Diana

     /  7 Ianuarie 2014

    Dupa cum arata , cre’ca-s grozavi ; mi-ar placea ca mic dejun , pranz , cina🙂

    Răspunde
  4. Mmm ce bine miroase..Vreau cateva!

    Răspunde
  5. Arata delicios, sunt fan biscuti crocanti. Asa mi se intampla si mie cand trebuie sa-mi aleg un sapun din cele peste 15 feluri pe care le am🙂
    Spor!

    Răspunde
  6. Reteta asta vine la fix pentru mine …am primit o plasa de alune de padure si chiar cautam retete la care le-as putea folosi.

    Răspunde
  7. Ce bine ca cineva mai face si biscuiti..🙂 Super arata si acestia!
    Pupici dulci

    Răspunde
  8. Super frumosi si deliciosi, iar daca-i vorba de alune de padure sunt absolut irezistibili.

    Răspunde
  9. La multi ani !
    Te astept cu o reteta de muffins sau cupcakes la concursul organizat pe blogul meu !
    http://www.bucatepealese.ro/concurs-razboiul-brioselor/

    Răspunde
  10. Auzi? Biscuiții nu se fac la pachet cu lumânarea roșie?🙂 Parcă mi-e și mai poftă când îi văd lângă ea, se asortează.🙂

    Răspunde
  11. Arata nemaipomenit, cred ca nu mai e nici unul!

    Răspunde
  12. Dacă spun că, de fapt, îmi plac foarte mult, mă trezesc că-mi faci tu una și mi-e rușine!😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

