Biscotti cu merisoare


Biscotti cu merisoare

Chiar daca am facut fel si fel de fursecuri in ultima perioada , nici macar acum nu m-am decis ce rontanele dulci voi face de Craciun .Cert este ca mereu sunt nehotarata si mereu decid in ultimul moment ce voi face …..

La voi tot asa merg treburile  astea? 🙂

Ingrediente :

  • 450 g faina
  • 200 g zahar
  • 1 lingurita praf de copt
  • coaja rasa de la o portocala
  • 2 oua intregi
  • 170 g unt
  •  praf de sare
  • 250 g merisoare confiate ( eu le-am taiat in jumatate pe fiecare , dar la fel de bine le puteti lasa intregi )
  • 1 plic zahar vanilat

Amestecati intr-un castron  faina cu praful de copt si sarea .

Intr-un bol , mixati cele doua oua cu zaharul ( il adaugati si pe cel vanilat ) , pana acesta se topeste. Adaugati untul ( untul il scoateti cu circa 4 ore inainte de a-l folosi , din frigider  ) , apoi  coaja rasa de portocale  si amestecati usor totul. Puneti peste compozitia obtinuta merisoarele confiate  , apoi amestecati ingredientele cu ajutorul unei linguri de lemn.

Adaugati treptat faina amestecata cu cele spuse mai sus  si amestecati usor toate ingredientele  . Daca compozitia este prea lipicioasa , mai puteti adauga putina faina.

Cand compozitia devine omogena , formati pe masa pudrata cu faina , doua batoane pe care le puneti intr-o tava tapetata cu hartie de copt . Aplatizati cele doua batoane cu degetele , apoi bagati tava in cuptorul preincalzit ptr circa 30 de minute.

Scoateti  tava si lasati batoanele sa se raceasca putin  , apoi le taiati in fasii de circa 2 -3 cm.Le puneti inapoi in tava si le mai coaceti 5 minute pe o parte si inca 5 pe cealalta , pana se rumenesc putin.

Le lasati sa se raceasca , apoi le serviti alaturi de cescuta cu ceai sau cafea .

Biscotti cu merisoare si ceai de soc aromat cu lamaie

Daca doriti sa faceti biscotti cu alte fructe , pe blog mai gasiti  inca doua retete :

Biscotti cu caise si lavanda si Biscotti cu smochine 

Pofta buna si mult spor in toate !!! ❤

Articol următor
Lasă un comentariu

21 comentarii

  1. Servesc si eu cativa biscuiti!

    Răspunde
  2. Mmm.. ce buni sunt.. Eu sper sa nu pic lata pana de Craciun, ca de facut ceva dulce.. nici o sansa!! 🙂 Pupici

    Răspunde
  3. Bucate Apetisante

     /  17 Decembrie 2013

    Ei uite ceva ce n-am facut niciodata pana acum, biscotti. Arata mai mult decat deliciosi iar pozele pe care le-ai facut ne incanta privirea si ne indeamna sa ii incercam numaidecat.

    Răspunde
    • Draga mea , mie imi plac enorm , dar ii fac destul de rar , si ptr asta chiar mi-e ciuda !!! Mi-am promis ca din ianuarie voi incepe sa coc saptamanal biscuitei !! 😉

      Răspunde
      • Bucate Apetisante

         /  18 Decembrie 2013

        Succes iti doresc, sa te tii de ce te-ai propus ca rezulatul nu poate fi decat delicios 🙂

  4. Ador deserturile uscate servite cu ceai sau cafea! Biscuiteii tai sunt deliciosi!

    Răspunde
  5. Arata delicios! 🙂

    Răspunde
  6. Camelia , multumesc frumos !!
    Merita sa-i incerci si tu !! 😉

    Răspunde
  7. Deja începusem să duc dorul rețetelor tale, că nu mai apărea nimic pe blog. 🙂
    Și la mine la fel e: mă hotărăsc greu ce prăjituri să fac de Crăciun. Fiindcă nu știu să fac niciuna. 🙂 Dar să vezi cum le mănânc… 🙂

    Răspunde
    • Pai am fost cam ocupata cu alte cele 🙂 , dar asta nu inseamna ca nu am prajiturit si nu am gatit nimic in tot acest timp ! 😉
      Heiiii , sunt convinsa ca vei avea ce prajiturici sa mananci 🙂 , chiar daca nu stii sa faci niciuna !! 😉

      Răspunde
  8. ceva bun de rontait as vrea si eu! si daca sunt facuti de tine ispita este si mai mare!

    Răspunde
  9. E, voi avea parte și altfel, da’ nici la cele din poze nu renunț. 🙂 🙂

    Răspunde
  10. Delicioase!!!

    Răspunde
  11. Acum de sarbatori n-apuc sa-i fac, deja e lista prea lunga, dar o sa am in vedere reteta ta, ma gandesc de mult la biscotti si n-am facut inca pasul sa pregatesc asa ceva. La noi sa vand la brutarie biscuitei din astia cu migdale si fistic si mereu cumpar pentru cafea, dar o sa fiu mandra sa pun pe masa ceva facut de mine 🙂

    Răspunde
  12. Mmm, tare apetisanti! Yummy!Pup!

    Răspunde
  13. Foarte faini la cafea , nu am mai facut de mult , stau prost cu timpul liber. Fur de la tine cativa.

    Răspunde

Lasă un răspuns

