Norocosii darurilor sunt …….


Cu oarecare emotii imi face mare placere ca voi putea bucura si de aceasta data , trei suflete frumoase ….

Asadar , minunata carte o voi trimite catre Simona !! ( Simonicule , abia astept sa pregatesti prima reteta din aceasta carticica !!❤ )

random 1Tavita din silicon va ajunge la Rodette !!!  ( Rodette , sper sa-ti placa si s-o folosesti cu placere facand o dulcegarie  cu  aroma de scortisoara ; )!! )

random 2Iar  formele pentru fursecuri sau turta dulce , vor ajunge la Greenzonelife , care sunt sigura ca se va bucura impreuna cu fetita ei de ce vor putea realiza cu ele !!❤

random 3Pentru a putea trimite cat mai repede  aceste daruri catre voi , astept datele voastre  pe adresa de mail : adinamagda78@yahoo.com .

Sper din suflet ca am putut aduce o raza de bucurie in sufletul vostru si va multumesc ca-mi sunteti alaturi cu vizite si vorbe frumoase  !!

Sarbatori Fericite tuturor !❤

Articolul următor
Lasă un comentariu

10 comentarii

  1. Rodette

     /  16 Decembrie 2013

    Abia astept sa o folosesc!:P Multumesc din suflet!Sarbatori fericite si tie!:*

    Răspunde
  2. Bravo! Si felicitari… tie dar si cistigatorilor! Abia astept reactia celor care se vor bucura(sper) de cadourile primite. Eu asa zic ca se face.
    Tucatura de rigoare pleaca catre tine, Adino!

    Răspunde
    • Mala , nu am facut mare lucru , zau !!
      Cred ca oricine se bucura de un dar , oricat de mic ar fi el , sau nu ?😦
      Mii de imbratisari !!❤

      Răspunde
      • ❤ Ma refeream la lasatul unui gindisor scris, acilea, despre pachet & etc. N-ar fi rea si-o trimitere virtuala catre lucratura domniilor lor bineinteles ajutati de frumusetile de forme pe care le-ai daruit!
        Cred ca n-am fost io prea explicita.. azi-noapte am fost in papucii "statului" asa ca… scriitura o ia inaintea gindului.
        Inc-o tucatura draga mea!

      • Ce figura esti !!❤❤
        Pai treaba asta cred ca tine de ce simte fiecare sa faca intr-un astfel de moment, nu ? Eu nu as putea impune nimic nimanui !!🙂
        Mii de imbratisari !!
        PS.Cam nasolie sa-ti pierzi noptile in "papucii statului " !!😦

  3. Deci… m-ai lasat MASCA!! Nu-mi vine sa cred ca am castigat🙂 Si mai ales o carte!!! Multumesc mult ptr concurs! Se pare ca Mosu` exista🙂
    Pup cu drag fata frumoasa si abia astept sa vad cartea, s-o rasfoiesc si sa gatesc ceva bun din ea!

    Răspunde
  4. Multumesc din suflet pentru premiu, restul il sti. Fetita mea se va bucura cu siguranta.

    Răspunde
    • Cu mare drag .Ma bucur ca am adus o mica raza de soare in calea voastra !! Abia astept sa-mi povestesti cum ati facut impreuna biscuitei !!!❤

      Răspunde

Lasă un răspuns

