Darurile din camara mea vor ajunge la …….


Nu stiu voi cat de mult ati asteptat aceasta zi , insa eu pot spune ca am asteptat-o cu mare nerabdare .Eram  tare curioasa sa vad pe cine va alege Random.org de aceasta data .

Asadar , beneficiarii  darurilor din camara mea sunt :

ANDREEA  ( andreea242@gmail.com) va savura :  Gemul de caise si dulceata de coacaze negre !!!

La multi ani , draga Andreea !!!

Primul dar din camaraANI SALA  va savura : Zacusca cu bureti de fag si tocanita cu mix de ciuperci de padure !!!

Al 2-lea dar din camara meaMonica Lazar va savura : Rosiile si ciupercile uscate si pastrate-n ulei !!!

Al 3-lea dar din camara meaSper din suflet ca tot ceea ce v-am daruit din micuta mea camara  sa fie pe placul vostru si sa va bucurati de savoarea lor alaturi de oamenii dragi voua !!

Astept datele voastre pe adresa de mail : adinamagda78@yahoo.com !!

Savoare deplina tuturor !!

Multumesc din suflet ca-mi sunteti alaturi  !!!❤❤

Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. Sa le savureze cu placere si sa ne spuna si noua cat de bune au fost🙂

    Răspunde
  2. Felicitari castigatoarelor!! Din pacate n-am fost pe faza ptr concurs🙂
    Pupici

    Răspunde
  3. Felicitari tuturor! Sunt sigura ca se vor bucura de daruri la fel de mult ca si tine, Adina, suflet darnic si iubitor.❤
    Spor la impachetat si bafta pe drum borcanelelor.
    Te imbratisez cu drag.❤

    Răspunde
  4. Bucate Apetisante

     /  1 Decembrie 2013

    Norocoase fetele,felicitari din partea mea. Daca au si blog fetele castigtoare, astepam sa vedem si retetele in care au folosit bunatatile.
    Adina, la tine pe blog ninge?🙂 F. Frumos !

    Răspunde

Lasă un răspuns

