Chiftelute cu susan


Chiftelute cu susan

De fiecare data cand am pofta de chiftelute  incerc sa le prepar in alta combinatie fata de cea precedenta . Asa  s-a intamplat si de aceasta data , dorindu-mi sa le dau o alta infatisare si un alt gust cu ajutorul semintelor de susan .

Pot sa va spun ca sunt extrem de delicioase si le puteti pregati pentru diferite evenimente sau sarbatori !!

Ingrediente :

  • 800 g carne tocata amestec ( vita si porc )
  • 2 fire subtirele de ceapa verde , taiate ineluse subtiri
  • 3 oua
  • 1 lingura pasta ardei si gogosari
  • 3 catei de usturoi
  • sare
  • piper
  • 5 linguri pesmet
  • 1/2 legatura patrunjel , tocat marunt
  • 5-6 linguri ulei de masline
  • seminte de susan negru si alb ( circa 4-5 linguri )

Puneti intr-un bol incapator carnea tocata , adaugati apoi ceapa taiata , usturoiul ras pe razatoarea mica , pasta de ardei , ouale , pesmetul si patrunjeulul ras . Condimentati cu sare si piper si  amestecati bine toate ingredientele .

Puneti pe o farfurioara semintele de susan .

Umeziti o tava cu putina apa , apoi tapetati-o cu hartie de copt .

Modelati mingiute din compoztita obtinuta tavalindu-le apoi pe fiecare  prin semintele de susan . Le aranjati frumos in tava , iar inainte de a le baga la cuptor , picurati pe fiecare mingiuca , 2-3 stropi de ulei de masline.

Bagati tava in cuptorul preincalzit ptr 30-35 de minute.  Dupa 30 min puteti gusta o chifteluta  ;  ) , iar daca aceasta este bine patrunsa in interior , atunci puteti stinge focul .

Serviti chiftelutele alaturi de un sos de hrean .

chiftelute cu susan

Pe blog mai puteti gasi si alte retete de acest gen :

  Chiftelute de curcan cu gulie si ardei gras ;

Chiftelute de conopida;

Chiftelute cu ciuperci;

Chiftelute cu ton;

Chiftelute cu dovlecel

Pofta buna si un week-end plin de rasfat !!❤

Lasă un comentariu

18 comentarii

  1. Uau! Ce interesant arata! Iar ma inveti cu ceva nou. Susan negru am vazut, dar n-am folosit. Eu sunt o persoana care e in stare sa manance acelasi fel de mancare toata viata. Bineinteles ca numai ce-mi place. Nu prea experimentez. Oare au alt gust semintele astea fata de cele albe?🙂 O sa-mi cumpar si eu o pungulita sa le am la indemana si sa le pot testa. Am incredere in gusturile tale.❤
    Te imbratisez cu mult drag.

    Răspunde
    • Draga mea , ma bucuri ca inveti cate ceva de la mine😉 .Cat despre susanul negru iti pot spune ca are o multime de proprietati si este mult mai aromat decat cel alb .Uite aici mai multe informatii despre el :http://www.casabio.ro/sanatatea/article/29 .
      Eu ador sa experimentez diverse , as innebuni daca as manca aceleasi preparate saptamanal !!:))❤❤

      Răspunde
  2. Eu vin la masa!!! Pastreaza-mi si mie!

    Răspunde
  3. Direct la favorite! Arata de milioane!

    Răspunde
  4. Mmm, tare interesante!Nu am incercat inca susanul negru. Pup!

    Răspunde
  5. Hai ca suntem pe-o lungime de unda in ceea ce priveste coptul chiftelelor. Am renuntat de mult la baia de ulei care improsca totul in jur si-mi pare bine c-am facut-o. Chiftelele coapte in cuptor au o alta savoare, alta textura, alt gust. Sunt complete, as zice.
    Uite ca la ‘baia’ de susan nu m-am gindit deci, trecem pe lista de incercari.
    Arata exceptional minunile astea b&w, ce sa mai ?
    Brava Adino si-o tucatura ardeleneasca zboara frumusel spre tine..

    PS: Cu hrean zici ? Brrr, ne bagi in boala cu asocierea caci e dementiala! Cu mina pe suflet recunosc asta…❤

    Răspunde
    • Mala draga , eu am descoperit minunea asta cu coptul in cuptor acum cativa ani , iar de atunci orice chifteluta , doar asa e pregatita si zau ca ne plac enorm !! Chiar si dovlecelul pane il fac in cuptor si e demential !!😉
      M-as bucura sa le incerci si tu , dar musai in combinatie cu sosul de hrean !!😉
      Mii de imbratisari !!❤

      Răspunde
  6. N-am mai mancat de mult chiftelute cu susan.. dar binenteles ca eu nu am facut.. Daca ma gandesc bine, n-am mai facut de foarte mult timp chiftelute..
    Pup cu drag

    Răspunde
  7. Nici eu nu refuz ca suna interesant! Pup!

    Răspunde
  8. Foarte aspectuoase!!!

    Răspunde
  9. Si mie imi place susanul si diferenta de textura pe care o da in comparatie cu carnea!

    Răspunde
  10. Chiar este grozav de bun , dar nu in ultimul rand , grozav de sanatos !!🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

