Aripioare de pui in sos de gulii


Aripioare de pui in sos de gulii

Cu toate ca acest preparat a fost facut in graba  si ca in nici un caz nu mi-am planuit sa-i acord prea multa atentie si sa vi-l arat si voua ,  se pare ca nu am rezistat sa nu-i fac cateva poze , dar asta doar pentru ca a iesit extrem de bun si pentru ca m-am gandit ca poate-l incercati si voi .

Ingrediente :

  • 900 g aripioare de pui
  • sare
  • piper
  • 70 g unt
  • 1/2 praz ( eu am folosit doar partea alba )
  • 3 gulii potrivite
  • 1 morcov
  • 1 lingura patrunjel tocat
  • 1 lingura marar tocat
  • 200 ml apa
  • 2 linguri de faina
  • 200 ml smantana ptr gatit

Topiti untul intr-o cratita , apoi prajiti aripioarele  condimentate cu sare si piper , pe ambele parti ,  circa 4-5 minute .

Adaugati  prazul tocat si morcovul curatat si ras pe razatoarea mare .Mai lasati pe foc inca 5 minute .

Curatati guliile si radeti-le si pe acestea pe razatoarea mare . Le adaugati apoi peste aripioare , praz si morcov , adaugati  si cei 200 ml apa , amestecati bine totul , apoi  lasati  pe foc inca 30 de minute din momentul in care incepe totul sa clocoteasca .

Cand gulia este fiarta , amestecati faina cu smantana si adaugati-o peste toate bunatatile din cratita ;  ) .Amestecati cu grija si lasati sa mai dea cateva clocote .Adaugati apoi verdeturile tocate si potriviti de sare si piper dupa gustul fiecaruia .

Serviti cu baghete proaspete si multa pofta !!

Aripioare de pui in sos de gulii

Zile senine va doresc !!

Articolul următor
Lasă un comentariu

24 comentarii

  1. Foarte interesant. Imi plac guliile mult si cred ca e delicioasa mancarea ta.

    Răspunde
  2. wow, sos de gulii…imi aminteste de pe vremea cand eram mai mica si bunica imi facea mancare de gulii si la vremea aceea nu imi placeau! Deh, eram copil, aveam gusturi mai simple , acum as da orice pe acea mancarica!
    Oricum fff interesanta reteta, multumesc!

    Răspunde
    • 🙂 Mie imi plac de cand eram micuta .Imi aduc aminte ca bunicul le curata , apoi le rontaiam impreuna presarate cu putina sare … iar bunica nu exista sa faca supa fara sa arunce si-o gulie-n ea ( obicei pe care l-am urmat si eu de cand am inceput sa gatesc ) , ca mai apoi s-o mancam fiarta alaturi de morcovii si carnita din supa !! Iuffff , ce amintiri frumoase !!! Toti ducem dorul acelor vremuri , atat de simple , dar incarcate de cele mai frumoase obiceiuri si sentimente !!!

      Răspunde
  3. Eeeeeiiii, acilea e-o bomba de sanatate, fatuca draga! Bune pentru slabit, detoxifiate si stimulante ale dorintelor cele tainice si preaascunse! Bine-am zis?
    Bun-bun sosuletul, sunt mai mult decit sigura de asta.
    O ardeleneasca trimisa cu drag❤

    Răspunde
    • Ehei , si cand ma gandesc ca era cat pe ce sa nu v-o arat !! :)) Mala draga , tu le zici bine pe toate😉 , asa ca , nu-ti fa nici un fel de problema , k ?:)
      Mii de imbratisari !!!❤

      Răspunde
  4. Bucate Apetisante

     /  10 Noiembrie 2013

    Si eu sunt cu guliile. Mie-mi plac de mult timp deja, le mancam candva asa goale, fara sare fara nimic.
    Odata o sa incerc si eu reteta ta.

    Răspunde
  5. Asta trebuie sa fie un sos tare bun !

    Răspunde
  6. Ce bine arata!!!Cred ca e tare bun sosuletul!Il trec pe lista;)Pupici!

    Răspunde
  7. Ce mancarica buna! Ii dam vot maxim, clar!

    Răspunde
  8. Foarte interesanta mancarica.. Trebuie incercata!! Pup cu drag fata harnica!

    Răspunde
  9. Arata intr-un feeel, de m-a luat inima. Nu ma-ndoiesc deloc de gust. Cred ca-i fantastica!

    Răspunde
  10. Super mancarica!

    Răspunde
  11. Timea , ma bucur ca-ti place !!

    Răspunde
  12. arata apetisanta si savuroasa, imi aduce un aminte de supa cu galuste dar si asta e super buna, bravo😀

    Răspunde
  13. ldana

     /  19 Ianuarie 2015

    am facut’o si pot spune ca este delicioasa aceasta mancare! multumim pt reteta🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

