Mini pizza cu mazare si sunculita


Mini pizza

Saptamana trecuta am vorbit cateva zile la rand despre pizza , iar vineri ,  cineva imi spusese ca face pizza in weekend .Asta  m-a pus rau pe ganduri chiar daca aveam pentru weekend cu totul si cu totul alte planuri , insa gandul la pizza facuta-n casa nu mi-a dat deloc pace , asa ca …. am comis-o !! Si bine am facut !!

Si daca Simona ne provoaca in aceasta luna la Dulce Romanie ( proiect initiat de Mihaela cu ceva timp in urma ) sa pregatim diverse preparate cu aluaturi , cred ca si aceste mici minunatii se incadreaza in cerintele ei , fapt pentru care, le voi trimite cu drag la parada .

Ce zici Simonicule ? : )

Ingrediente pentru aluatul de pizza:

  • 500 g faina
  • 20 g drojdie proaspata
  • 1-1/2 lingurita sare
  • 250 ml apa calduta
  • 15 ml ulei masline

Ingrediente pentru garnitura:

  • 2 fire ceapa verde , taiata rondele
  • 2 ardei capia rosii , taiati rondele
  • 100 g mazare proaspata
  • 100 g sunculita afumata , taiata feliute
  • 150 g mozzarella , taiata cubulete

Din aceste cantitati , mie mi-au iesit 17 pizze delicioase !!!

Mini pizza

Sosul de rosii pentru pizze l-am facut dupa reteta de aici , insa cu o mica precizare : am folosit doar busuioc proaspat , iar in locul rosiilor din conserva , am oparit 4 rosii maricele si le-am curatat de pielita .

Prima data trebuie pregatit aluatul deoarece trebuie lasat la dospit .

Amestecati intr-un bol micut drojdia faramitata cu jumatate din cantitatea de apa calduta , apoi adaugati sarea si lasati la dospit 10 minute.

Puneti faina intr-un castron , adaugati drojdia crescuta, apa ramasa si uleiul.Framantati aluatul pana acesta devine elastic si nu se mai lipeste de castron.Acoperiti aluatul cu un prosop si lasati-l la dospit.Aluatul este crescut atunci cand isi dubleaza volumul ( eu l-am lasat la crescut mai bine de o ora si jumatate ).

Atata timp cat aluatul isi face de cap ( adica creste ; ) ) , pregatiti sosul ptr pizze .

Dupa ce aluatul a crescut , il framantati din nou cateva minute , apoi il impartiti in doua parti egale si-l mai lasati 30 de minute la dospit . Luati apoi prima mingiuta din aluat , o framantati 1 minutel si-o intindeti cu sucitorul pana  obtineti o foaie rotunda , de grosimea dorita .

Decupati apoi din foaia de aluat intinsa ,  cercuri cu diametrul de 12 cm .Eu le-am decupat cu marginile unui castronel din plastic .Le puteti decupa mai mari   sau mai mici , depinde de preferintele fiecaruia .

Aranjati cercurile obtinute intr-o tava tapetata cu hartie de copt , adaugati apoi cate-o lingurita din sosul de rosii pe fiecare cerc , intinzandu-l pe toata suprafata fiecaruia .

Aranjati pe fiecare : feliute de sunculita , ardei , ceapa verde, cateva bobite de mazare si 2-3 cubulete de mozzarella .

Bagati  tava in cuptorul preincalzit pentru 10-12 minute maxim.

La fel procedati si cu cealalta bucata de aluat si restul de ingrediente ramase .

Cand acestea sutn facute , le lasati putin sa se raceasca , apoi le serviti ca atare sau alaturi de sosurile preferate .Noi la pizza servim mereu un sos din usturoi cu sare , piper alb si smantana .

Mini pizza

Pe blog mai gasiti :

Pizza cu ciuperci si oua

Pizza cu fructe de mare

Pizza cu sunculita si ciuperci

POFTA BUNA  si o saptamana linistita va doresc !!

Articol următor
Lasă un comentariu

23 comentarii

  1. Nu zic decat ca… mor de pofta!!!!!!! Arata de mori!!!
    Multumesc mult ptr ca te-ai gandit la mine… deci se considera ca o portie e a mea 😛
    Pupici

    Răspunde
  2. Pizza asta e molipsitoare,doara.Epidemie de pizza,vezi la cineva,undeva,vrei si tu :D. Acu clar,vreau si eu.Nu acu,ca e noapte- bine,noapte alba scandinava,dar totusi :D- insa mi-am gasit idee pentru zilele ploioase ce se anunta 🙂 Multumesc.

    Răspunde
  3. Vreau si eu!! Cred ca te punem la treaba!

    Răspunde
  4. Ce simpatice sunt pizzele astea 😀 Nu am mai gatit demult. Multumesc de idee!

    Răspunde
    • Laura , nici eu nu am mai facut de multicel , si asta doar din cauza ca pierzi totusi cateva ore bune preparandu-le !! 😦

      Răspunde
  5. Foarte frumoase, si se potrivesc de minune cu sezonul in care apar primele boabe de mazare si ceapa verde, mai este inca verde :))
    Cu ardeii mai astept un pic, nu mult si gata si aceeia, iar mozzarela se face in doua zile. Sper ca ajung sa o fac si sa o si pozez, pentru ca vine Rafi de la Timisoara cu aparatul ( ha,ha,ha).
    Pupicie!

    Răspunde
    • Vasi , asa-i ca sunt dragute ? 🙂
      A fost prima mazare culeasa din gradina , si clar nu i-am rezistat !! 😉
      ….. poate reusesti , sau poate deja ai reusit sa faci si tu , si sa le si fotografiezi !! 😉
      O zi frumoasa , Vasi cea harnica !! ❤

      Răspunde
  6. Ce bunatati ai tu aici! 🙂

    Răspunde
  7. Hmmmm….arata atit de bine incit mi s-a framintat stomacu’ vazind pizzetele tale! Ideea e excelenta si imi place cu atit mai mult cu cit e mai versatila si lejera ca oferta astfel ca poti adapta orice ingrediente cu conditia sa gasesti echilibrul intre ele. Tu ai reusit pe deplin Magduto asa ca…o tucatura ardeleneasca pleaca catra tine in doi timpi si trei miscari! 😀

    Răspunde
    • Mala draga ,
      Ma bucur ca-ti place combinatia mea , dar oricum , la pizza nu cred ca poti da gres niciodata !!!! 😉
      Iti multumesc ca existi !!! ❤

      Răspunde
      • Si reciproca e valabila, fata mindra! ❤ Cu plecaciuni in fata banatencei…si tucatura arhi-omni-prezenta!

  8. Ce-ai facut tu aici, Adina, e curat invocatie a verii, in toata splendoarea si abundenta ei coloristica! Felii rotunde de vara, mici sori la asfintit. Arata fantastic de bine! Mi le imaginez mancate intr-o poiana din inima padurii, printre flori de camp si maci. Multi maci! Si bazait de albine, bondari si alte mici inaripate.
    Te pup cu drag, m-ai facut sa visez cu ochii deschisi! 😉

    Răspunde
    • Cam greu mai reusesc sa raspund la comentariile voastre , dar mai bine mai tarziu decat niciodata , nu ? :)))
      Iuffff , sa stii ca si tu m-ai facut sa visez cu ochii deschisi , si clar sa-mi doresc sa refac nebuniile astea mici si sa realizez ceea ce am visat acum doua secunde !! 😉 … mai greu putin cu macii , ca sunt deja trecuti , dar le pot savura langa parfumul mugurilor de brad sau jneapan , ce zici ? :0
      Mii de imbratisari , draga mea !!!

      Răspunde
  9. Superba pizza asta a ta ! Si mai e și inedita pentru mine. Prima oara când vad mazăre folosita la pizza 🙂

    Răspunde
  10. Grozave aceste mini pizza!!!

    Răspunde
  11. Ce frumoase sunt! Pozele tale sunt atat de vii, felicitari!

    Răspunde

Lasă un răspuns

  • Google Translate

  • Vrei sa primesti pe mail cele mai noi retete de pe blog?

    Alătură-te altor 714 urmăritori

  • Pentru sanatate, Franlav Rave

  • Margot ne asteapta pe toti la al sau Bistro !!!

  • Dana va bucura sufletul cu tablouri superbe !!!

  • Adina va ofera bijuterii lucrate manual !!

  • aparate foto digitale
  • Categorii

  • Ultimele noutati

  • Cele mai bune

  • Arhive

  • Feedjit

  • Bannere

  • Pozele mele pe Flickr

  • dynamic ip tracing
  • Bloguri culinare preferate :

    Edith's kitchen
  • Ama in bucatarie
  • Laura Sava
  • Laura Adamache
  • Andreea's
  • Diva in bucatarie
  • Chez Maziligue
  • Lilly in the kitchen
  • Maya's world
  • Dulcegarii culinare
  • Bucatar maniac
  • Retete fel de fel
  • Invat sa gatesc !
  • Eileen cuisine
  • Alice - albinutza
  • Zazuza's
  • Povesti culinare
  • Bucataria- marea aventura
  • Clipe dulci si parfumate
  • Bucate apetisante
  • Sarah's home
  • Explora ciusine
  • Cucina Jugariu
  • Dulciuri fel de fel
  • Bucataria lui Dodo
  • Can't boil an egg
  • Teo bucatar
  • Adela's cakes
  • De prin lume adunate...
  • Bucate pe alese
  • Simona's world
  • Papa bun
  • Betty's kitchen
  • Pasiune ptr bucatarie
  • My fancy cake
  • Cooking with my soul
  • Xandrinne si ale ei ispravi culinare
  • Blogul lui Haplea
  • Retete GG
  • Preparam si mancam
  • DiaMar - bucataria galbena
  • Just love cookin
  • Fantezie in bucatarie
  • Din bucataria mea
  • O Elfa Gospodina
  • Culorile din farfurie
  • Retete - Ina
  • Retetele Panselutei
  • Delicatesa culinara
  • Placeri simple
  • Andrada's kitchen
  • Adi Hadean
  • Momente in bucatarie
  • De la Bogdana
  • Cu Mimi in bucatarie
  • Ceva bun - ceva dulce
  • Boabe de cafea
  • Alison's trials
  • Restaurantul de acasa
  • Lacto-ovo-vegetarian kitchen
  • Menta si rozmarin
  • Simplu si bun
  • Retete Veggie
  • In jurul Kadiei
  • What liberty ate
  • Cristina's blog
  • Retetele mele dragi
  • Emily's cupcakes
  • Taste Bazaar
  • Retete vegetariene
  • Ce a mai gatit Timea ...
  • Delicioasa studio
  • Delicioasa
  • Apa.Faina.Sare
  • Bunatati din natura
  • D'ale coconitelor
  • Eat , love and be happy
  • Daiana's Kitchen of love
  • Angel's food
  • Ierburi uitate
  • Mitinitta
  • Oala lumii
  • Icre negre
  • Paine si desert
  • Papa la Ile
  • Retete ca la mama
  • Delicious Flavours
  • Bucataria lui Radu
  • My classic cuisine
  • Pasiune si culoare
  • Retetele lui Radu
  • Sarea in bucate
  • Comori delicioase
  • Easy peasy
  • Disturbingly delicious
  • Sister's Kitchen
  • Bucataresele vesele
  • Pofta vine gatind !!
  • Claudia cuisine
  • Cozinha de Ramona
  • Enjoy dessert
  • Caietul cu retete
  • Transylvanian Kitchen
  • Kiss the cook
  • The wandering oltean
  • Uica Mihai
  • Simona's passion
  • Paradise Cuisine
  • Pasiunile Mihaelei
  • Bloguri, Bloggeri si Cititori
  • Copyright

    Continutul acestui blog (imagini+text )constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright.
  • Alte bloguri !

    Luise - Totul despre ciuperci !!!
  • Jurnalul lui Petit
  • Blogoteque
  • Tara mea inventata
  • Geanina Lisandru
  • Impulsuri foto
  • Povesti vieneze
  • Vasi-Gioni
  • Jurnal de gradina
  • D-ale copilariei
  • Mala Teaha
  • Destinatia ... intamplatoare
  • La fereastra cu gutuie
  • Rastimpuri
  • Back to dreams
  • Istoria banatului
  • 22 for you
  • Time for vintage
  • Insomnii
  • DrStoica
  • Florin Rosoga
  • Adela Parvu
  • Crescentius
