Sarbatori Pascale Fericite !!


Paste fericit tuturor !

De Sfintele Sarbatori Pascale  va doresc tot ceea ce-mi doresc si mie .Multa liniste sufleteasca , sanatate , iubire , daruire si multa bucurie alaturi de familie si prieteni dragi .

SARBATORI FERICITE !!

Si pentru ca ouale rosii nu lipsesc niciodata de pe masa Sarbatorilor Pascale , sau cel putin asa ar trebui , printre treburile de ieri mi-am facut putin timp pentru a fotografia cele mai frumoase oua rosii facute vreodata !! : )

Colaj 4

Sper sa va placa aceste imagini la fel de mult ca si mie , si nu in ultimul rand , iepurasul/iepurasii sa va faca numai surprize placute !! ; )

Sarbatori fericite tuturor !!

Lasă un comentariu

45 comentarii

  1. Sărbători fericite alături de cei dragi!

    Răspunde
  2. oanaz

     /  4 Mai 2013

    Foarte frumoase ouale! Eu am incercat o marca noua de vopsea si rau am facut. Iti doresc sa te bucuri de aceste sarbatori, de familie si prieteni, sa ai parte de un iepuras generos si de experiente culinare inedite.

    Răspunde
    • Oana , ma bucur enorm ca-ti plac !!😉 Eu in fiecare an incerc o marca noua si cam iau teapa🙂 .Chiar si anul asta am luat🙂 , doar ca am fost inspirata sa iau doua feluri de vopsea .Am testat primul fel care nu mi-a placut deloc caci galbenul nici macar nu era galben , iar verdele nu-ti mai zic cum a iesit , apoi m-am enervat si am desfacut celelalte pliculete de vopsea , iar rosul a iesit superb , dupa cum se vede in imagini !!😉
      Multumesc din suflet ptr frumoasele urari !!

      Răspunde
  3. Intr-adevar sunt superbe ouale tale si tot aranjamentul!!! ( Nu ca m-as mira :))
    Si daca tot ai facut cele mai frumoase oua, noi va dorim cel mai frumos si mai aducator de liniste sufleteasca Paste!

    (P.S. Imi cer mii de scuze pentru neparticiparea la invitatia ta de Provocarea Romaniei, dar motivul cred ca il cunosti😦 Pupicei! )

    Răspunde
    • Vasi , esti o draguta , mereu !!❤
      Multumesc ptr tot !!!
      PS.Nu ma pot supara doar ptr atat 🙂 chiar daca m-as fi bucurat enorm sa participi🙂 , poate cu alta ocazie !!😉

      Răspunde
  4. Monica

     /  4 Mai 2013

    Minunat e tot ce privim ! Curatul din sufletele noastre ar trebui sa fie precum cel din imagini !! Un Paste Fericit !

    Răspunde
    • Monica, multumesc frumos !!! Ma bucur enorm ca va pot incanta privirea si sufletul cu diversele imagini !!
      Asemenea va doresc !!

      Răspunde
  5. Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi! Cele mai frumoase oua pe care le-am vazut! Te pup!

    Răspunde
  6. Paste fericit, fata draga!!
    Pup

    Răspunde
  7. Gratiela

     /  4 Mai 2013

    Bucura-te de sarbatori luminate , cu sanatate si pace, alaturi de cei dragi ! Nu am mai vazut asemenea oua perfecte ! Cu ce le-ai vopsit ??

    Răspunde
    • Gratiela , chiar m-am bucurat , dar sper ca si voi ati facut asta !!❤ Sa stii ca nici eu nu am mai vazut pana acum , sau cel putin nu la mine !! :)) Parca stiau ca trebuie sa le pozez !! Mi-au facut sarbatorile mai frumoase aceste ousoare rosii, sincer !! Este o vopsea nemteasca cumparata de la Kaufland , dar mai mult nu stiu sa-ti zic caci am aruncat plicurile !😦

      Răspunde
  8. Minunat arata! Paste fericit alaturi de cei dragi!

    Răspunde
  9. Oale tale rosii sunt intr-adevar perfecte. Iar aranjamentul superb. Din toate punctele de vedere.
    Multa sanatate, liniste si intelegere doresc intregii tale familii.
    Paste fericit si Hristos a inviat!

    Răspunde
  10. Paste fericit cu multe bucurii, sanatate si binecuvantare!

    Răspunde
  11. Sărbători fericite și ție, Adina. Ce culoare frumoasă au ouăle tale de Paște!

    Răspunde
  12. Adina, nu doar ouale rosii au iesit superbe, ci si galbiorul din ultima fotografie, zambind gales iepurasilor si noua deopotriva. Tare frumos ai aranjat totul, ca de obicei!
    Iti multumesc mult pentru urari si-ti doresc la randul meu sarbatori frumoase, cu bucurie si multa sanatate impreuna cu toti cei dragi tie!!

    Răspunde
    • Roxana , ma bucur enorm ca-ti place ceea ce a iesit intr-un final !!
      Sarbatori fericite va doresc si eu !!
      PS.Maine ma duc sa-mi mai cumpar un ghiveci alb caci mi-au mai venit niste idei !! :)))

      Răspunde
  13. Sarbatori fericite si multa sanatate!

    Răspunde
  14. Paste fericit alaturi de cei dragi !

    Răspunde
  15. Sarbatori fericite si o vreme cat mai frumoasa😉

    Răspunde
  16. Venii sa ciocanesc cu tine un uou, cu abtibild de plastic(da-i cu tematica religioasa totusi!) ca musai fuse sa le facem in ast fel! Asa ca, al meu cu siguranta va rezista testelor mecanice la care este supus acum :D… Apoi vine musai de-o stropeala zdravana ca doara fatucile trebe udate a doua zi de Pasti, nu de alta da’ mai capata si ele niscaiva uoua inrosite (ca tare mindre-s ale tale!) si sporeste norocul din anul in curs! Asadar, cioc-cioc….ti-am zis ca ti-l sparg!
    Dincolo de aiurelile generate de mintea humana…… Domnul sa fie alaturi de voi in orice moment aveti nevoie de El, sarbatorile ce tocmai isi savirsesc maretia sa va implineasca intr-u tot si absolut iar Lumina Sfinta sa va calauzeasca spiritul si gindul pe drumul catre destinatia dorita! Hristos a Inviat!

    Răspunde
    • Ca de obicei , ma inveselesti mereu !!❤
      In urma ciocanelii ai iesit invingatoare🙂 , nu incape indoiala , insa sper ca de la stropeala ceea zdravana sa am si eu un an mai bun de acum incolo , caci de inceput l-am inceput cu stangul ! :(:(
      Multumesc din suflet ptr minunatele urari .Asemenea va doresc si eu voua !!
      Adevarat a inviat !!

      Răspunde
      • Mno dara, cu dreptu-n stingu’ dadui si io in ast inceput de an da’ eu zic ca toate au un rost …. Probabil ca asa trebuie sa fie toate cele!
        N-ar fi fost lipsa de tot ceea ce s-a intimplat insa, le iau asa cum vin ca-i musai! Si n-avem ce face ca nu tin de noi.
        Brusc, anii au vrut sa-mi aminteasca ca nu mai sunt o juvenila caprita pe cimpiile vietii( dar multam doamne ca nu-i mai rau), banii isi gasira rostuirea pe alte cai instantaneu aparute(si iara zic slava tie ca se putea si mai prost), jumatatea oficiala traverseaza renumita criza androgina ca doara-i imperios necesar sa o lasi sa-si faca de cap oricit te-ai pune contra( recunosc ca glanda e totusi o gentila de s-a limitat la a fi doar o nabadaioasa nebunatica cind putea fi o dama de companie in toata regula) iar munca isi mentine un curs constant (si din nou fac cruce cu limba-n cerul gurii ca nu-i catasrofal)! Deci… nu degeaba zis-am de udatura!
        Insa…crestetul sus Adino, ce nu te omoara, te intareste. Eu asta incerc sa aplic acum ca deviza de viata. Cel putin pentru moment.

      • Din pacate nu avem incotro .Trebuie sa acceptam tot ceea ce vine si sa trecem mai departe .Viata frumoasa noi ne-o facem , nu altii !!!
        Imi pare rau sa aud ca nici tu nu ai inceput prea bine anul😦 , dar tot raul spre bine , nu ?🙂😉 … si nu are rost sa dezvolt acum pentru ca as avea atatea sa-ti spun incat nu mi-ar ajunge nici o saptamana de povestit !!😦
        Mii de imbratisari , draga mea ardeleanca !!!❤

      • Atunci…tucatura de rigoare e musai a o trimite catre tine! Fara de ea nu se poate!😀

  17. Hristos a inviat!!!Sarbatori fericite!

    Răspunde
  18. Mi-nu-nate ouale !!! Chiar sunt fara pata, mi-ar parea rau sa le sparg 🙂 Christos a inviat !!!

    Răspunde
  19. Alina

     /  6 Mai 2013

    Hristos a Inviat! Minunate sunt ouale. Te rog spune-ne ce vopsea ai folosit.

    Răspunde
    • Adevarat a inviat !!
      Alina, asa cum i-am spus si Gratielei , vopseaua am cumparat-o de la Kaufland si era o marca nemteasca , insa am aruncat pliculetele si nu stiu sa-ti zic mai mult de atat .Iti pot spune doar ca erau in jur de 2 lei un plic .

      Răspunde
  20. Intr-un tarziu…HRISTOS A INVIAT! Splendide oua rosii ai realizat! O sa-ti sustrag si eu unul, ca tare ma tenteaza sa-l pun in cosuletul meu. Vopseaua (care o fi??) e strasnica, de altfel intreg decorul e fantastic. Bucuria si armonia sufleteasca sa-ti inunde sufletul in aceste zile de sarbatoare!

    Răspunde
    • Ginuca , nu e tarziu deloc !!😉
      Adevarat a inviat !! Iti dau voie sa sustragi cate vrei !!😉
      E o vopsea cumparata de la Kaufland asa cum am zis si mai sus !🙂
      Multumesc ptr urari , asemenea va doresc si eu voua !

      Răspunde
  21. Sărbători senine, Zâmbete pe buze și Pace în suflet !!😉

    Răspunde
  22. Ce urare frumoasa …. multumesc ! La fel va doresc si eu !!❤

    Răspunde

Lasă un răspuns

