Cupcakes cu ciocolata , banane si mascarpone for Tea Party


Colaj cupcakes2

Stiti cat de mult astept in fiecare luna sa pregatesc ceva special pentru petrecerea gazduita de Emily , nu ? De aceasta data cred ca m-am implicat mai mult decat oricand .Mi-am confectionat un borcan invelit in sfoara pe post de vaza , mi-am improvizat niste perdelute dintr-un tifon ,  fluturasii  i-am furat de pe frigider ( sunt magneti ; ) ) ca sa fiu in ton cu tema aleasa , iar florile le-am ales cu greu dintr-o florarie . Toate astea insa , sper sa va placa si sa va faca sa visati la tot ce e mai frumos .

Colaj cupcakes

Ingrediente pentru 15 cupcakes :

  • 3 oua
  • 150 g zahar + 1 pliculet zahar vanilat
  • 100 g unt topit
  • 2 banane micute : )
  • 50 g ciocolata 74% cacao ( eu folosesc Bellarom de la Lidl )
  • 100 ml lapte condensat
  • 1/2 lingurita bicarbonat
  • zeama de lamaie
  • 150 g faina
  • 50 g cacao
  • 1/2 lingurita praf de copt
  • 250 g mascarpone
  • 2-3 linguri zahar pudra

Cupcakes cu ciocolata si banane for Tea party

Amestecati branzica mascarpone cu zaharul pudra , apoi bagati crema in frigider pana terminati de copt prajiturelele.

Intr-un bol  potrivit  , amestecati faina cu praful de copt si cacaoa .

Topiti ciocolata pe baie de abur , apoi o lasati 2-3 minute sa se raceasca . Cat timp lasati ciocolata la topit , apoi la racit , pregatiti copozitia de oua .

Mixati ouale cu zaharul si zaharul vanilat , pana se topeste totul si devine o crema fina. Adaugati apoi untul topit ( eu il pun intr-un bol micut si-l topesc la microunde nu mai mult 3-4 secunde ) , bananele pisate cu ajutorul unei furculite si ciocolata topita .Mixati pana se incorporeaza toate ingredientele adaugate , apoi puneti si laptele condensat , bicarbonatul stins cu zeama de lamaie si mai mixati putin totul.

La final adaugati faina amestecata cu cacaoa si praful de copt .Amestecati cu grija totul .

Puneti din compozitia obtinuta in formele de cupcakes ( eu le-am folosit de acesta data pe cele de silicon , insa la fel de bine puteti folosi tava sau hartiutele ) si bagati tava in cuptorul preincalzit , circa 20 de minute . Nu umpleti formele complet cu compozitia obtinuta, ci doar 1/3 din capacitatea acestora .

Cand acestea sunt frumos crescute si bine coapte la mijloc ( faceti testul cu scobitoarea ) , le scoateti pe un grilaj si le lasati sa se raceasca .

Ceai de citrice

Cand s-au racit complet , le ornati pe fiecare cu cate-un mot de crema si-o floricica din zahar , apoi le serviti cu mare pofta alaturi de un ceai aromat .

Si pentru ca tema acestei editii a fost flori si fluturasi ( aleasa intamplator de mine ) , m-am gandit la acest aranjament simplu , dar de mare efect .

Flori si fluturasi :)

Zile frumoase sa aveti !!!❤

Articolul următor
Lasă un comentariu

50 comentarii

  1. He,he si noi am facut ceva asemanator!Foarte frumos, florile sunt superbe!
    O zi frumoasa, te pupam Magda

    Răspunde
  2. Intr-adevar, de mare efect, Adina! Prezentare inedita si impecabila, iar gustul sunt sigura, pe masura! Imi place mai ales ca ai ornat cupcakes-urile cu mascarpone, nu cu prea des intalnita crema de unt… cred ca sunt mult mai usoare asa, dar si mai bune.

    Atentia ta pentru cele mai mici detalii este impresionanta. De la florile alese cu grija, vaza foarte creativa (si eu am meteahna imbracarii in sfoara, dar la vaza nu m-am gandit pana acum; multumesc de idee!😉 ) si pana la incadrarea in fotografie, pentru a scoate de fiecare data altceva in evidenta. Excelent, bravo!!

    Numai bine si o zi frumoasa iti doresc!

    Răspunde
    • Roxana , esti minunata !!! Ma bucur enorm de mult ca-ti place totul din aceste imagini .Le-am facut cu mare drag imaginandu-mi o adevarata poveste in jurul lor .Cat despre tot felul de chestii imbracate-n sfoara , cred ca am innebunit ! )))) Astept sa vad si la tine o vaza de acest gen !!❤
      Multumesc ptr toate aprecierile .O zi minunata si tie !!!

      Răspunde
  3. Magda esti grozava!! Intr-adevar implicarea ta se vede, a dat roade…si este de apreciat! Pozele sunt superbe, dar si prajiturele tale pe care le-as fura toate🙂 Te pup

    Răspunde
    • Poliana , chiar atat de grozava nu sunt !🙂 Imi place ce fac , doar ca trebuie sa am buna dispozitie cand ma apuc de asa ceva, caci nu mereu imi iese ceea ce-mi doresc !!!
      Prajiturelele chiar au fost minunate , pacat ca prea putine , totusi !! :)))

      Răspunde
  4. Cat de bine arata.Termin de papat si vin la desert la tine.O zi frumoasa!

    Răspunde
  5. Arata delicios! Ai facut o treaba grozava ca intotdeauna. Sa fii sanatoasa pentru a ne putea incanta privirile multa vreme de aici. O zi splendida!

    Răspunde
    • :):) Multumesc , Mina !!! Multa sanatate si tie iti doresc !!❤ Ma bucur enorm ca va place ceea ce vedeti aici .Inseamna mult ptr mine ca voi sa reveniti aici cu drag , ori de cate ori simtiti nevoia !!
      O zi minunata si tie !!!

      Răspunde
  6. aura

     /  19 Martie 2013

    Ai dat sfoara-n lume si ne-ai legat de bunatatile astea.😀

    Răspunde
  7. Si florile si cupcakes-ii sint minunate/minunati… Intind minuta si fur unul, sa-l pap pe furis, ca cica-s la dieta, hi, hi…

    Răspunde
  8. Nu ştiu ce-mi place mai mult, reţeta sau prezentarea. Mor de poftă!

    Răspunde
  9. Minunat !!! Si cum am o mare slabiciune la punerea in scena cu pasiune, intri in blogroll 🙂
    Plus ca va trebui sa fac reteta ta, imi place la nebunie mascarpone.

    Răspunde
    • Dani , ma bucur ca ai venit pe aici😉 .Eu acum 5 minute te-am adaugat in blogroll !!!!🙂
      Stii , acum ceva vreme , daca nu ma insel , Vasi ( Vasi si Gioni ) mi-a spus ca esti din Caransebes , dar de cativa ani buni esti plecata din tara .Si eu sunt tot din Caransebes si ma bucur enorm ca azi mi-am facut timp si ti-am rasfoit blogul .E minunat !!!! Felicitari ptr tot ce faceti !!!

      Răspunde
      • O sa vezi in comentariul de la postul cu scanduricile, locul de bastina e Bocsa – Montana, nu-i departe, la o ora de Caransebes 🙂 Eu am plecat de multi ani, dar nu fiindca am vrut sa plec, nu mi-am facut niciodata planuri … Asa a fost sa fie …

      • Am vazut ca mi-ai scris ca esti din Bocsa😉 , insa daca va este bine acolo unde sunteti acum , nimic nu mai conteaza , nu ? !!😉

  10. Am ajuns si eu, in sfarsit! Pozele tale sunt atat de frumoase ca trebuie sa derulez de cateva ori inainte sa citesc reteta. Atmosfera asta speciala te umple de caldura. Totul arata ca in casuta bunicii, cand astepti cu nerabdare sa se apuce de povestit. O cana cu ceai si un dulce ispititor in lumina calda a inserarii, vocea blanda a bunicii, tonul cald, linistitor al povestii, toate le-ai adunat aici. Bravo!

    Răspunde
    • Ritucule , asa ma bucur ca pozele mele transmit atat de mult si ca ti-ai imaginat aceasta frumoasa poveste cu gandul la bunica !!😉
      Multumesc din suflet !!!❤

      Răspunde
  11. Waw!!!! Cum arata totul… Bravo, bravo, bravo!!! Din nou m-ai dat pe spate🙂
    Fur un cup`, ideea cu vaza si o floricica, si ma duc la somnic🙂
    Pupici dulci fata frumoasa si harnica!

    Răspunde
  12. Bună, te-am nominalizat la Dragon’s Loyalty Award.Este doar un mic semn de apreciere din partea mea.http://danaiana.com/2013/03/21/nominalizare

    Răspunde
    • Multumesc din suflet ca te gandesti mereu la mine !!!❤

      Răspunde
      • Şi în clipa asta mă gândesc la tine… am un cozonac cu merişoare în cuptor.
        O seară bună!

      • Ssssst , sa nu cumva sa-i simt mirosul ca iese cu scandal !!!! Eu ma indulcesc cu un iaurt doar !!😦
        O seara minunata si tie !!❤

      • La mine toată lumea zice că n-are somn în aşteptarea cozonacului. Ba le e sete, ba şi-au uitat ceva la bucătărie, orice, numai să nu rateze momentul scoaterii din cuptor!

      • Ii inteleg perfect !!!! Nimic nu e mai bun decat un cozonac proaspat scos din cuptor , nu ?😉
        Sa aveti pofta , sa papati o feliuta si ptr mine🙂 , apoi sa va fie de bine !!!!!

      • Mulţumim! O să păpăm noi şi pentru tine o feliuţă.

      • Merci su eu ptr tot !!❤

  13. OMG!!! Cat de frumusele sunt! Trebuie sa mai faci o tura… vin la tine!❤❤❤

    Răspunde
  14. Foarte aratoase aceste cupcakes!!!Pozele ce sa mai zic….ca de obicei foarte graitoare!

    Răspunde
  15. Imi face o placere deosebita sa privesc pozele tale. Sunt de poveste!

    Răspunde
  16. Imi place foarte mult decorul! Nu ca cupcakes nu as vrea:)

    Răspunde
  17. Un decor de vis Magda, asa cum deja ne-ai obisnuit! Felicitari!

    Răspunde
  18. oh, este minunat! Te imbratisez cu mare drag! :*

    Răspunde
  19. as vrea sa ne spui cum confectionezi decoratiunile cu sfoara🙂

    Răspunde
    • Buna Daniela ,
      Foarte simplu .Nu ai nevoie decat de o banda dublu adeziva , de latimea unui deget aproximativ , si de sfoara !! ;)Pui banda pe circa 80% din suprafata pe care vrei sa lipesti sfoara , apoi cu grija lipesti sfoara dorita !! Asta-i tot .Mult spor !!

      Răspunde
  20. victoria

     /  12 Mai 2014

    La ce temperatura se coc aceste minunatii? ( nu s-a mentionat in text) multumesc.

    Răspunde
    • Buna Victoria ,
      Imi cer scuze , insa abia acum am vazut comentariul tau . Eu nu am cuptor electric si de aceea nu am mentionat temperatura , insa din cate stiu eu acestea ar trebui sa se coaca la o temperatura de 200 grade Celsius …
      Mult spor !!

      Răspunde
  1. Tea party (martie) – prajitura rapida cu fructe | Arome din bucatarie
  2. Rulada de curcan umpluta cu verdeturi for Sunday Lunch | Cat's kitchen

Lasă un răspuns

