Omleta din oua de prepelita cu cas si praz


Omleta din oua de prepelita cu cas si praz

Sunt sigura ca multi dintre voi savurati cu mare placere orice preparat care contine oua de prepelita , insa cunosc persoane care nu le-au incercat niciodata si care nici nu indraznesc sa o faca , dar asta nu voi intelege niciodata !! : ) Cert este ca noua ne plac ffff mult , iar eu , de fiecare data cand am ocazia sa le cumpar , nu ezit sa le gatesc .

Ingrediente :

  • 25 ousoare de prepelita
  • 2 linguri praz taiat marunt
  • 3 linguri smantana ptr gatit ( eu o folosesc pe cea de LaDorna cu 32% grasime )
  • 30 ml lapte
  • 150 g cas proaspat , ras pe razatoarea mare
  • sare
  • piper
  • 50 g unt

Ungeti o tava sau o tigaie termorezistenta cu unt si bagati-o in cuptorul preincalzit ptr 2-3 minute .Adaugati apoi prazul tocat marunt si mai lasati tigaia in cuptor , inca 5 minute .

Intre timp , intr-un bol , spargeti ouale ( 20 in prima faza ) si le bateti impreuna cu laptele si smantana .Adaugati casul ras , condimentati cu sare si piper dupa gust , apoi amestecati bine totul.

Scoateti tava din cuptor , turnati peste prazul calit in unt , compozitia de oua , lapte si cas , iar din loc in loc , spargeti cele 5 ousoare ramase . Printre acestea , puteti aranja cateva frunzulite de salata ( ptr aspect ) .

Bagati tava inapoi in cuptor si lasati-o circa 15 minute .

Cand omleta este gata , o lasati putin sa se raceasca , apoi o serviti alaturi de salata verde cu rosii .

Omleta din oua de prepelita cu cas si praz , c

Mai gasiti pe blog omlete si-n alte combinatii la fel de delicioase :

POFTA BUNA !!!

 

Lasă un comentariu

22 comentarii

  1. Gata, m-am hotarit, o sa cumpar si eu ousoarele astea pestrite si-o sa le gatesc desi cred ca tot sub forma de omleta vor fi. Sunt fan omleta de cind ma stiu. Pina in urma cu ceva timp nu stiam ca se poate face si in altfel decit cea cu slanina prajita apoi, Jamie Oliver mi-a dezvaluit o lume nebanuita. Am invatat sa fac omleta cu legume („vaiiii, exista si asa ceva”….m-a intrebat o prietena?), omleta cu brinza, omleta dulce, etc….Omleta cred ca e cel mai rapid mod de-a scapa de grija stomacului flamind si-a timpului de bucatareala redus la strictul necesar. E mincarea perfecta. :)) Si uite cum iar ma apuca scrisul si vorbesc despre mincare transformind-o intr-un mini subiect pe blogul tau.
    Am inteles si accept rugamintea. Si … numele Adina e la fel de melodios ca si numele Magda. Notat si bagat la cap.

    Răspunde
    • Iuffff , ce ma bucur ca te-am convins sa le cumperi !!😉 Si noua ne plac tare mult omletele , iar eu de cand am descoperit ca se pot face la cuptor in fel si fel de combinatii , sunt innebunita dupa ele .De obicei le fac sambata cand nu mai am mancare gatita si trantesc rapid cate-o omleta la cuptor , asta ca sa-mi mai ramana timp ptr multe alte lucruri pe care le fac in acea zi .😉 Si uite ca eu ma bucur cand te apuca scrisul la mine pe blog , ca sa nu-ti mai zic ca din cand in cand le recitesc cu mare drag !!❤
      Multumesc frumos , draga Mala T !!!😉

      Răspunde
      • Adino, aplicat si executat! N-E-B-U-N-I-E ce-a putut iesi!
        Dupa ce si-a virit nasul in tigaie, strimbind din el a neincredere, jumatatea oficiala(care-i o conservatoare gura crescuta in virf de munte cu bucate traditionale) a mai cerut o portie. Atunci iti poti imagina rezultatul. Dar tu deja stii. O singura derogare de la regula ta am facut: am copt omleta nu in cuptor ci pe foc deschis(aragaz) in tigaia mea minune antiaderenta si cu dos de vadana(celebra dubleta din teleshopinguri pt. care-i multumesc mamei mele!). Am copt-o la foc foarte mic si a iesit perfect. A trebuit sa aplic metoda aragazului pentru ca taman atunci se gasi Electrica.SA sa-si remedieze defectiunile retelei! :))
        Dialog in timp ce se savura mincarea:
        Jumatatea: Mai, sa stii ca-i buna! Sa mai faci!…Dar omleta asta parca-i mai dulce!
        Mala: E din ouale pe care le-ai adus de la ai tai de-acasa. Cred ca sunt foarte proaspete…Intreab-o pe mama soacra ce ti-a dat!
        ..
        Daca ar sti jumatatea ca a mincat oua de prepelita ! :)))))) Suntem rele citeodata, Adino, insa o facem in scop nobil, zic eu.

      • Ohhhh , mi-ai bucurat seara cu asemenea veste !!😉❤ Cat despre faptul ca te-ai abatut putintel de la regula , chiar nu conteaza , mai ales ca ai facut-o in tigaia de la mamicuta ta ( cred ca de acolo vine dulceata preparatului😉 ), sau mai bine zis , sunt sigura ca de acolo vine !!!! Am si eu o tigaie ceramica de care sunt fff incantata si in care gatesc multe preparate dintr-astea !!😉 Si , da , uneori suntem rele , dar in acelasi moment , suntem bune , zic eu !! :)) De ex : jumatatea mea nu papa dovlecei decat pane sau chiftelute , iar mie imi place sa-i combin cu diverse .Intr-o zi , vazand o reteta super interesanta pe un alt blog , ci anume un chec de cacao cu dovlecel ras , am comis-o !! L-am facut fara sa vada el ce si cum ( e innebunit dupa dulce😉 ) si l-am servit cu cea mai mare placere si curiozitate sa vad daca zice ceva . Ce crezi ca a zis ? Fffffff bun !!!! … iar eu i-am spus zambind : ) …. vezi ce bun e dovlecelul combinat cu dulce ? :):)😉 Ca sa nu-ti povestesc cum am facut catstraveti pane , iar el i-a papat crezand ca-s dovlecei !! :))))) Suntem rele ca testam diverse pe ei , dar totusi , o facem spre binele lor , nu ?🙂 :)))
        PS.Mi-a placut dialogul dintre voi !!

  2. 25 de oua! Pai voi faceti prapad in cuibul prepelitelor! :)))
    Probabil ca sunt bune, dar eu inca mai ezit sa cumpar micutele oua pestrite. Poate ma convingi mai la primavara. In schimb imi place foarte mult culoarea omletei tale. Pupici!❤

    Răspunde
    • Pai la cat sunt de micute , sunt putine si 25 daca e foamea mare !! :))
      Offf , tu ma superi !! Chiar nu ai de ce sa eziti sa le prepari , vei vedea ca vor face ravagii printre meseni !!😉

      Răspunde
  3. mmmmmm,foarte bun

    Răspunde
  4. Super omleta! Si mai ales combinatia!

    Răspunde
  5. Daca aveam oua de prepelita, acum puneam sortul in brau, prea bine arata ce ne-ai aratat tu acolo!

    Răspunde
  6. E delicioasa omleta asta cu siguranta. Eu folosesc cu mare placere branza feta ca unul din ingredienti. Ca de fiecare data pozele vorbesc fara cuvinte…O saptamana favorabila!!🙂

    Răspunde
    • E delicioasa in orice combinatie . Nu exista sa dai gres cu vreo omleta de genul !!😉
      Multumesc ptr aprecieri si te astept cu drag oricand !!
      Asemenea sa ai si tu !!

      Răspunde
  7. O adevarata nebunie omleta ta!!!Yummy!Pup!

    Răspunde
  8. Eu atâta spun: Stunning!
    Acum ma retrag ca mor de pofta

    Răspunde
  9. Sunt innebunita dupa omlete, iar daca mai au si oua de prepelita, sunt si mai bune!!!
    Prezentarea… ce sa zic.. ca de obicei DELICIOASA!!!
    Pupici fata draga!

    Răspunde

Lasă un răspuns

