Bruschette cu ricotta si somon


Bruschette cu ricotta si somon

Chiar daca de sarbatorile care tocmai au trecut am facut o  multime de bunatati , nu am avut starea necesara sa le si fotografiez pe toate . Primele  care au avut insa parte de cateva fotografii sunt aceste bruschette care sper sa va placa .

Ingrediente :

  • 250 g branza ricotta
  • 3 linguri de smantana pentru gatit UHT (eu o folosesc pe cea de  LaDORNA cu 32% grasime )
  • 1 lingura ulei de masline aromat cu ardei si usturoi
  • 200 g somon afumat
  • 1 fir de ceapa verde ( cel mai subtire fir )
  • sare
  • piper
  • feliute de castravete
  • 2 baghete mici ( eu am cumparat de la Kaufland baghete rustice , insa le puteti folosi si pe cele simple sau cu seminte )
  • 4-5 linguri  ulei de masline aromat cu ardei si usturoi  ( acesta il folositi la feliile de baghete )

Taiati baghetele feliute , le aranjati intr-o tava tapetata cu hartie de copt , le stropiti cu ulei de masline , apoi  bagati tava in cuptorul preincalzit , pana  acestea incep sa se rumeneasca usor ( le lasati circa 5 minute pe fiecare parte ) .Dupa ce s-au rumenit , le scoateti din cuptor si le asezati pe un platou.

Puneti somonul ( taiat bucatele ) intr-un blender impreuna cu branza ricotta , smantana , uleiul de masline ( o lingura ) , sarea si piperul  si mixati ingredientele pana totul devine ca o crema .

Puneti apoi crema obtinuta intr-un bol , adaugati ceapa verde taiata marunt si amestecati usor totul .

 Puneti cate- un vf de lingurita de crema pe fiecare feliuta prajita , apoi lipiti usor cate-o felie de castravete de felia de bagheta  ( faceti aceasta operatiune ca sa nu aveti surpriza ca atunci cand voi sau musafirii servesc acest aperitiv , sa le alunece felia de castravete cu motul de crema de somon , hmmmm , pe undeva … ) , apoi , cu ajutorul unui sprit cu care ornati prajiturelele , faceti deasupra fiecarei felii de castravete cate-un mot din crema de branza cu somon afumat .

Bruschette cu ricotta si somon

Puneti bruschettele pe farfurii , le ornati apoi cu rondele micute de ceapa verde si serviti .

Mai gasiti pe blog si urmatoarele variante :

Va doresc un weekend minunat!!

Lasă un comentariu

38 comentarii

  1. Bucate-apetisante

     /  4 Ianuarie 2013

    Sunt exact ce mi-ar trebui mie in momentul acesta! Arata grozav!

    Răspunde
  2. ce bine venite sunt acum!

    Răspunde
  3. Mic dejun delicios si usor. Ma si inchipui rontaind bruschetele tale alaturi de o cana cu ceai.❤
    Weekend linistit iti doresc.

    Răspunde
  4. Tare bune sunt.. Am vrut sa fac si eu de sarbatori, dar.. in avalansa sarbatorilor, am uitat :))
    Pup cu drag fata frumoasa

    Răspunde
  5. Cat de frumos le-ai aranjat! Arata tare bine si sigur sunt super delicioase. La multi ani draga mea!

    Răspunde
  6. Ceva mai simplu si mai bun nu se putea…

    Răspunde
  7. MMM foarte bine arata!! Un premiu te asteapta la mine!!

    Răspunde
  8. bun bun de tot❤ ador somonul😉
    La multi ani fata draga! sa fii sanatoasa si fericita!

    Răspunde
  9. ador bruschettele! si somonul! dar pe astea le stii deja! asa ca nu am sa-ti spun decat ca ador ceea ce ne-ai prezentat astazi! multe imbratisari si ganduri frumoase pentru noul an!

    Răspunde
    • Ohhhhh , daaaaaaaaa!!! Stiu cat de mult le adori !!😉 Multumesc , draga mea !!!! Asemenea iti doresc !!

      Răspunde
      • povestivieneze

         /  7 Ianuarie 2013

        dar de ce UHT? eu ma feresc de UHT pur si simplu pentru ca nu imi suna bine, d-asta intreb, ca na, poate am eu niste idei preconcepute😆 . altfel, zau ca e o idee super buna cu bruschettele astea, o schimbare binevenita de la porc (mda, ce sa zic, ne cam place toba… :p )

      • Pai ptr ca mie imi place tare mult smantana asta🙂 , dar fiecare alege ce smantana doreste !!!😉
        PS.Poti intreba ORICE !!!❤

  10. Wow, ce super arata! Am facut si eu de Revelion🙂

    Răspunde
  11. Interesanta combinatia. Usor si delicios😉

    Răspunde
  12. Foate bine arata bruschetele!

    Răspunde
  13. un aperitiv frumos si sofisticat, imi place mult :*

    Răspunde
  14. povestivieneze

     /  7 Ianuarie 2013

    ps: eu nu iti vad lista de bloguri😦 . vad doar niste dreptunghiuri, fara nimic scris in ele…

    Răspunde
    • Pai depinde de ce browser folosesti !!! Eu cu mozilla nu am probleme , insa daca deschideam cu Internet Explorer se vedeau cum spui tu !!!
      PS.Fa un test cu Mozilla !!!😉

      Răspunde
  15. La multi ani! Mmmm….bune bruschetele tale. Te asteapta un premiu la mine😉

    Răspunde
  16. Un deliciu!

    La multi ani, draga mea! Îti doresc un an nou bun cu bucurii si relizari pe toata linia!
    Te pup!

    Răspunde
  17. O nebunie bruschettele tale! La multi ani! Iti dorim un An Nou asa cum ti-l doresti si tu !

    Răspunde
  18. Gina

     /  12 Ianuarie 2013

    Delicios si apetisant in acelasi timp ! Un An 2013 cu sanatate, bucurii si inspiratie culinara bogata ! Felicitari pentru calitatea blogului si a pozelor in general (convingatoare prin impactul vizual)!

    Răspunde
    • Gina , bine ai venit !!!😉 Un an minunat iti doresc si tie !! Ma bucur ca-ti place ce ai gasit in casuta mea virtuala !! Te astept cu drag oricand !!

      Răspunde
  19. Incontestabil, bruschetele dau un plus de eleganta oricarui platou, cit despre gust, nu poate fi decit desavirsit. Inca o reteta si-un material care ma fac sa vreau sa revin pe blogul tau, Magda. Multumesc pentru ca existi in peisajul atit de virtualizat si ‘artificializat’ al blogurilor culinare care se vor a fi atit de pretioase si pretentioase in a da sfaturi atit de impersonale.

    Răspunde
    • Bruschetele astea neaparat trebuie sa le incerci !!!😉 Sunt grozave si ffff usor de pregatit!! Ma bucur ca ceea ce postez eu te face sa revii cu drag pe blog !!! Eu iti multumesc ca existi , oameni ca tine ma fac sa merg mai departe !!!😉

      Răspunde

Lasă un răspuns

