Sarbatori fericite in continuare !!!


Pentru ca de doua seri ma tot joc facand poze la diverse figurine🙂 ( ce sa fac si eu ? :)) ) , si pentru ca mereu ma gandesc la voi , nu am rezistat sa nu va arat aceste poze  sperand ca o sa va placa .

     In asteptarea Mosului …

In asteptarea Mosului !!

Batranelul Mos Craciun ….

Batranelul Mos

Bucuria copiilor la sosirea Mosului …

Bucuria copiilor la vederea Mosului !!

Sarbatori fericite in continuare !!

PS.Sunt curioasa care poza va place voua cel mai mult ?🙂

Va imbratisez cu drag !

Lasă un comentariu

36 comentarii

  1. Mie imi place a doua, in care mosul este imbracat in tricotaje…Imi inchipui cum a stat Craciunita si a buchisit cu andrelele :))
    Pupici!

    Răspunde
    • Ohhhh , Vasi , esti o mare figura !!! Acum ca ai spus asta , deja imi imaginez ca-i vei face hainute lui G !!!😉
      Te pup si eu !!❤

      Răspunde
      • I-am facut caciula si sosete:)) Ador sa tricotez pentru ai mei!

      • Mi-ai spus ca-ti place sa faci asta ! Bunica mea tricota foarte frumos !! Ne facea tot felul de bluzite , caciulite , fulare, manusi , ciorapi !!
        PS.Iarna e frumos sa stai la gura sobei si sa tricotezi !!😉

  2. Pfffff…greu de ales pt. ca toate sunt splendide! Si prima si a treia ma atrag la fel de mult insa m-am indragostit de pintecosul ala roscovan cu ciupilica tricotata ! :))
    Sarbatori fericite in continuare caci…va urma !

    Răspunde
    • M T , asa ziceam si eu !!🙂 Greu de ales !! :))
      Am vrut sa ne abatem putin de la mancare si sa va bucur privirea cu aceste imagini !!😉
      Te imbratisez cu drag !!

      Răspunde
  3. Fie ca Mosul sa vina incarcat cu fericire, caldura si bucurie, iar Anul Nou sa te gaseasca alaturi de cei dragi.

    Colindele sa-ti mangaie sufletele si lumina sarbatorilor sa-ti calauzeasca pasii spre implinirea viselor.

    Răspunde
  4. P.S. Toate trei sunt frumoase…

    Răspunde
  5. Frumoase toate ,dar ultimul imi place cel mai mult.Sarbatori fericite !

    Răspunde
  6. MIe imi plac toate trei, dar a treia e cea mai vesela.🙂
    Hihihi, si eu am primit fetita de ceramica.❤
    Va trebui sa ti-o arat neaparat. Sau sa ti-o trimit s-o fotografiezi. Tu esti cel mai bun fotograf. :)) Puuup!

    Răspunde
    • :):):)
      Hihihi , si eu am mai primit azi una identica cu cea din poza , dar e de dimensiuni mai mari😉 … sunt superbe toate !!
      Ehhhh , as vrea eu sa fiu cel mai bun fotograf !! ;):)
      Te pup si eu!!

      Răspunde
  7. Simpatice foc ! Nu pot sa ma hotarasc care imi place mai mult🙂

    Sarbatori fericite si un nou ani fericit si prosper!

    Răspunde
  8. Gratiela

     /  26 Decembrie 2012

    superbe ! placere si bucurie…exact spiritul sarbatorilor de Craciun….prima cu omuletul ce rontaie turta dulce….sarbatori fericite,sanatoase si gustoase ! multumim pentru tot ceea ce impartasesti cu noi !

    Răspunde
    • Gratiela , cu mare drag le impartasesc cu voi !!!❤
      Sarbatori fericite si voua , si tot ce e mai bun pe lumea asta va doresc din suflet !!

      Răspunde
  9. Mie imi place prima, are o figura tare poznasa omuletul si imi place ca sta cu manuta ridicata, ma duce cu gandul la bulgareala si la Oraselul Copiilor.🙂 Sarbatori frumoase in continuare!

    Răspunde
  10. Eu aleg mosul cel grãsun, imi place atmosfera Iti doresc sãrbãtori frumoase<3

    Răspunde
  11. DiaMar bucataria galbena

     /  27 Decembrie 2012

    Sunt la fel de frumoase toate.
    Sarbatori minunate iti doresc.
    Pup!

    Răspunde
  12. Ultima poza imi place cel mai mult!!
    Desi cam tarziu… cu mare drag iti urez Sarbatori fericite si un An Nou plin de realizari!!
    Pupici dulci!

    Răspunde
  13. Un an nou asa cum ti-l doresti,draga mea !Sper ca mosul a varsat tolba la tine!

    Răspunde
  14. si mie tot a doua imi place🙂 Are ceva … aparte😉
    Te pup scumpa mea! Sarbatori fericite!

    Răspunde
  15. Fiecare are propria poveste, propriul farmec si propria duiosie. Cum au mai spus si altii, toate-s faine pentru ca fiecare transmite ceva diferit…🙂
    Sarbatori fericite in continuare si un An Nou cu bine, sanatate si bucurie! Iti multumesc mult pentru vizita si mesaje, Magda Adina, m-au bucurat mult! Te mai astept cu drag, eu cu siguranta voi mai veni pe la tine.

    Răspunde
    • Si eu iti multumesc ptr vizita !! Eu te-am descoperit prin Rita , sau mai bine zis Rita mi-a spus sa intru la tine si sa-ti vad minunatele postari , si bine am facut !!😉 Si eu te voi vizita cu drag , mai ales ca e si Norocel pe acolo !!❤

      Răspunde
  16. Superbe poze, draga mea!! Surprinzi intotdeauna o caldura aparte, neintalnita in alta parte.
    Iti doresc un 2013 plin de realizari, fericire si multa sanatate!
    Pup cu mare drag!

    Răspunde
    • Ohhhh , esti tu prea draguta !!! Ma bucur ca pozele mele transmit asta , insa pozele tale sunt mult mai minunate decat ale mele , sincer !!!❤
      Multumesc din suflet ptr urari !! La fel iti doresc si eu tie !!
      Te imbratisez , draga Laura !!

      Răspunde

Lasă un răspuns

