Un dar primit si o urare in prag de Sarbatoare !!


Cea mai frumoasa turta dulce

Aranjamentul pentru Craciun am vrut sa fie cu totul si cu totul altfel , insa in momentul in care am primit superba turta dulce pe care o vedeti in imagini , am stiut ca planurile mele se vor schimba  !!

Va daruiesc voua aceste poze superbe , dar nu in ultimul rand , i le daruiesc Ritei !!!❤ Fara darul ei  , eu nu le-as fi putut face !!

Haideti sa va povestesc putin despre aceste comori delicioase pe care le vedeti in aceste imagini.

Cei mai frumosi ursuleti

In urma cu cateva zile , Rita mi-a facut cea mai mare si placuta surpriza posibila .Mereu am admirat turta ei dulce , si chiar am incercat si eu s-o fac , sau mai bine zis am facut-o si am incercat s-o ornez , ca de pictat nici nu vine vorba , iar turta mea ati vazut-o aici , dar acum nu vorbim despre turta mea , ci despre turta primita de la Rita . Pot spune ca in momentul in care am desfacut coletul primit ( a complotat cu Dan pentru a mi-l trimite fara ca eu sa stiu nimic ) nu mi-a venit sa cred ca EU am primit pretioasele turte .Cand spun pretioase , mereu ma gandesc cat munceste Rita la ele , cu cata pasiune si rabdare face toate aceste minunatii , iar apoi cu cata dragoste le daruieste celor dragi in pragul Sarbatorilor . Imi dau lacrimile doar cand ma gandesc ca si mie mi le-a daruit la fel .

Turta dulce primita de la Rita Oarga <3

Coletul fiind desfacut , iar eu ,  rand pe rand scoteam pungute si pungute  , mi se umplusera mainile de turte care mai de care mai frumoase , iar lacrimile incepusera sa apara . Da !!! Lacrimi !!! Lacrimi de bucurie si de multumire!!! Am privit turtele ore-n sir , le-am studiat cu mare atentie fiecare fundita , fiecare margeluta , caciulita si fularul ursuletului , cizmulita cu snur care mi se pare impecabila , iar mai apoi am aflat de la Rita ca este o patina .Superba !!!!! Bradul cu tot cu suport , renii si saniuta care este suport pentru lumanare , stelutele si clopoteii in diferite combinatii , offff , le-am studiat si inca le studiez , iar maine abia astept sa impodobesc bradul cu ele . Nici nu stiu cum as putea vreodata sa-i  multumesc Ritei pentru aceasta bucurie imensa .

Turtele Ritei

Eu pot spune ca am primit anul acesta de la Mosu ‘ mai mult decat mi-as fi putut imagina .

Sper din suflet ca si voi sa aveti parte de cele mai frumoase daruri si sa va aduca Mosul tot ceea ce va doriti  !!!

Turta dulce primita-n dar

Va doresc un Craciun plin de liniste si bucurie , alaturi de toti cei dragi voua !!

Lasă un comentariu

44 comentarii

  1. Adina, draga mea, ti le-am daruit din toata inima!
    Stii prea bine de ce ti le-am facut.
    Pentru ca am ramas uimita de frumoasele cadouri pe care le-ai pregatit cititorilor tai si colegilor de serviciu.
    Asemenea fapte nu pot fi trecute cu vederea. Esti una din multele bloggerite cu suflet mare si frumos. Sper ca intr-o zi fiecare dintre ele sa aiba cate o amintire de la mine. Felicitari pentru munca ta facuta cu pasiune si pentru bunatatea de care ai dat dovada.
    Craciun fericit!
    Sa ai parte de multa liniste, intelegere si dragoste de Craciun si tot anul care vine.
    Te imbratisez cu drag.

    Răspunde
    • Ohhhhh , Rita !!! Am simtit asta in momentul in care am deschis cutia !!!!❤
      Sunt sigura ca fiecare blogger drag tie , mai devreme sau mai tarziu o sa aiba cate-o amintire de la tine !!!! Esti minunata !!!
      Craciun fericit si voua !!!!Numai bucurii si liniste , alaturi de toti cei dragi tie !!!
      Te pup !!!

      Răspunde
  2. Ai un suflet mare, Magda. Stii sa daruiesti din preaplinul lui.
    Ma folosesc de prilejul vizitei in casuta atit de draga tie pentru a-ti dori, acum, in prag de sarbatoare, tot ceea ce sufletul tau vrea, sarbatori fericite alaturi de cei dragi tie, Craciun magic si plin de magie si un an nou incarcat de realizari pe toate planurile.

    Răspunde
    • Multumesc frumos !!!!
      Ma bucur sa te am aici !!!❤
      Sarbatori fericite si voua !!!! Multa liniste si bucurie , iar mosul sa va aduca cele mai frumoase daruri !!!
      Craciun fericit !!!

      Răspunde
  3. Un dar frumos, deosebit. Sa te bucuri de el si sa ai Craciun fericit! Te pup

    Răspunde
  4. sunt superbe❤
    Craciun fericit draga mea! Sa fiti sanatosi, fericiti si cu caldura in suflet!
    Mii de imbratisari!

    Răspunde
  5. DiaMar bucataria galbena

     /  24 Decembrie 2012

    Sunt grozave.Si mi-e mi-a facut o bucurie imensa RITA daruindu-mi din comorile ei delicioase.Dupa ce le-am admirat fooooarte,foooooarte,fooooooarte mult,le-am atarnat in bradut si nici prin gand nu-mi trece sa le stric.Le iubesc pur si simplu.
    Craciun fericit!

    Răspunde
    • Rita e minunata , iar ceea ce face este arta pura !! La toti m-am laudat cu ele !!
      Eu le voi pastra intr-o cutiuta ptr anul viitor !!😉
      Craciun fericit , draga mea !!

      Răspunde
  6. superbe turtele! Craciun fericit alaturi de cei dragi!

    Răspunde
  7. Parerea mea este ca sunt cela mai frumoase turte, unde pui ca sunt daruite cu mult drag! Sa te bucuri de dragostea celor care te inconjoara si sa ai un Craciun de poveste!

    Răspunde
  8. Craciun fericit cu bucate alese.La multi ani!

    Răspunde
  9. carmenfortis

     /  24 Decembrie 2012

    Petit iti doreste sa ai un Craciun plin de bucurii, zambete si sanatate ! Cu aceasta ocazie, iti las un mic cadou pe care il gasesti aici – http://carmenfortis.wordpress.com/2012/12/24/blog-of-the-year-2012-christmas-gift-from-petit/
    Craciun fericit !😀

    Răspunde
  10. Craciun fericit alaturi de cei dragi si sa-ti aduca mosul tot ce ti-ai dorit!❤

    Răspunde
  11. Sarbatori de poveste si multa dragoste va doresc!

    Răspunde
  12. Monica

     /  24 Decembrie 2012

    Da,delicate opere de arta !!
    Ai realizat „album” foto,sa putem admira si noi minunatiile ,multumim !! Craciun fericit !!

    Răspunde
  13. Crăciun fericit, Magda Adina. Sunt absolut minunate comorile Ritei:)!

    Răspunde
  14. Andera

     /  25 Decembrie 2012

    Îți doresc un Crăciun Fericit cu tot ce îți dorești, sănătate, bucurii, împliniri, dragoste, noroc și toate cele bune.

    Răspunde
  15. Frumos cadou; delicios.
    Sarbatori fericite!

    Răspunde
  16. CRACIUN FERICIT alaturi de cei dragi si un AN NOU plin de bucurii, sanatate si vise implinite! La Multi ani!

    Răspunde
  17. Îţi mulţumesc pentru gândurile bune. Fie ca sfânta sărbătoare a Crăciunului să-ţi lumineze sufletul şi casa, să ai parte de sănatate, belşug şi fericire !

    Răspunde
  18. Craciun fericit si un an nou plin de multe bucurii.

    Răspunde
  19. Draga Adina, îti doresc Sarbatori Fericite si un An Nou cu bucurii alaturi de familie si prieteni dragi!
    La multi ani! Muah!

    Cele mai frumoase „bijuterii” de Craciun! Felicitari si Craciun Fericit, Ritei!

    Răspunde
  20. Maya , esti o draguta !!
    Si noi te pupam si-ti dorim tot binele din lume !!❤

    Răspunde
  21. Sarbatori fericite pline de iubire, bucurii, sanatate si fericire, alaturi de cei dragi ! Superb cadoul ! Pupici !

    Răspunde
  22. aura

     /  26 Decembrie 2012

    Blogul tau a devenit un album de arta. Sarbatori fericite!🙂

    Răspunde
  23. Un cadou superb, ptr o fata superba!! Cadoul il meriti din plin!!!
    Pup cu drag si, din nou complimente si felicitari Ritei!! Datorita tie m-am indragostit si eu de blogul ei🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

