Dulciuri pentru sarbatorile de iarna – II


Asa cum anul trecut v-am propus cateva dulciuri care cred eu ca ar face deliciul mesei de Craciun , revin si anul acesta cu cateva propuneri :

1 .Cornulete cu ciocolata amaruie si migdale

Cornulete cu ciocolata

2. Biscotti cu caise si lavanda

Biscotti cu caise si lavanda

3.Chec cu seminte de mac

Chec cu seminte de mac

4. Chec cu ricotta si portocale

Chec cu ricotta si portocale

5.Muffins cu kiwi si ciocolata

IMG_7113 a

6.Cupcakes cu Raffaelo

cupcakes cu raffaelo

7.Tarta cu smochine

Tarta cu smochine

8.Fursecuri fragede

fursecuri fragede

9. Turta dulce – Braduti si clopotei

turta dulce - braduti si clopotei

10. Turta dulce – Ursuleti

Turta dulce -Ursuleti

Aici mai puteti gasi propunerile mele de anul trecut !!

Spor in tot ceea ce faceti !!

Lasă un comentariu

11 comentarii

  1. Checul cu mac imi face cu ochiu’ ! Sunt sigura ca e si fenomenal la gust !
    Deja miroase a sarbatoare si greu iti poti retine anumite impulsuri de-a merge la camara si-a cotrobai dupa bunataturi!

    Răspunde
    • Checul cu mac , pe cat e de simplu , pe atat e de delicios !!! Merita sa-l incerci !!😉 Ohhhh , daaaaa !! Ador mirosul sarbatorilor de iarna !!!!❤❤

      Răspunde
  2. Ce frumos le-ai adunat! Toate sunt potrivite pentru sarbatori si, de maine intru in concediu si ma voi aseza pe aci….si voi incerca cateva.
    Pupici!

    Răspunde
  3. O adevarata incantare a papilelor, dar si vizuala😀
    Scumpa mea eu doresc sa-ti urez de pe acuma Sarbatori fericite alaturi de cei dragi si sa ne auzim cu bine cat de curand!
    Pupici❤

    Răspunde
  4. Ce selectie aratoasa si imbietoare ai facut tu aici !

    Răspunde
  5. Mmm, cornulețele și ciocolata de pe cupcakes îmi fac cu ochiul🙂 Sărbători fericite, masă îmbelșugată și multă sănătate, Magda dragă!

    Răspunde
  6. Mama cate bunatati!!! Daca ar fi sa aleg…as alege cornuletele cu ciocolata amaruie si migdale…trebuie sa fie o nebunie! Si pentru ca pana la Craciun nu mai e decat un pas…iti dorim un Craciun senin si fericit alaturi de cei dragi!

    Răspunde
  7. oh, ce de bunatati❤
    superbe si delicioase, asa cum ne-ai obisnuit!
    Mii de imbratisari scumpa mea!

    Răspunde
  8. Sunt toate yummy:)

    Răspunde
  9. Mmmmmmm….cat de bine arata toate! Pe mine m-au vrajit muffins-urile cu kiwi si ciocolata…

    Răspunde
  10. Bunatati!! Bunatati!!🙂 Mie imi cam „fac cu ochiul”… toate🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

