Darurile oferite din suflet se indreapta spre …..


Nu va pot spune cate emotii am avut in momentul in care Random.org  mi-a soptit numerele castigatoare , si ce tare m-am bucurat cand am vazut incotro se vor indrepta cele doua daruri !!

                     EMELLA NAVI (  Buzau )  cu comentariul nr. 49 – este castigatoarea primului dar : MAREA CARTE A CRACIUNULUI + 1 SET DE 3 CUTIUTE PENTRU FURSECURI Nr.1a

MAGICWIRE ( Obreja ) cu  comentariul nr.9 – este castigatoarea celui de-al 2-lea dar : TEA BOOK +CEASCA DE CEAI CU INFUZOR

Nr.2aAstept datele voastre de contact pe adresa : adinamagda78@yahoo.com !!!

  • Emella , sper din suflet ca baietelului tau sa-i placa aceasta carticica, iar tu sa folosesti sanatoasa cele trei cutiute metalice !!!
  • Adina ( Magicwire ) , tie iti doresc sa savurezi minunatul ceai impreuna cu cei dragi alaturi !!!

Va imbratisez cu drag pe toti /toate !!!!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

17 comentarii

  1. Felicitari castigatoarelor care se vor bucura de sarbatori de minunatele cadouri si tie, Adina, pentru sufletul tau mare si pentru pasiunea cu care lucrezi pentru noi, cititorii blogului. Craciun fericit tuturor!

    Răspunde
    • Rita , e prima data cand daruiesc ceva pe blog si am avut emotii ptr toti cei care au lasat un comentariu !!
      Sper ca toate surprizele mele ptr voi , cititorii mei , sa se concretizeze incet incet !!!😉 Mai am eu cateva idei care sper sa placa tuturor !!
      Te pup cu drag !!!!

      Răspunde
  2. Wow! Nu imi vine sa cred, ce surpriza superba!!! Multumesc mult, Adina!

    Răspunde
  3. wow…ce idee minunata ai avut! felicitari din suflet pt. organizare si bucuria adusa!

    Răspunde
  4. Ma bucur pt. cei care au cistigat, cum, in egala masura ma bucur si pt. tine. Ai avut o idee excelenta iar cadourile sunt splendide. Se simte, se vede ca le-ai oferit cu sufletul deschis. Bravo, Magda!

    Răspunde
    • Mala T, multumesc din suflet ptr vorbele frumoase !! Sunt extrem de fericita ca am reusit sa fac asta , insa acesta e abia inceputul !!!🙂😉
      O duminica superba in continuare !!

      Răspunde
      • Sa stii ca o sa ma inscriu si eu la concursurile tale. E prea frumos ceainicul tau pentru a nu incerca sa impresionez cumva Random org-ul acela ! :))
        O saptamina frumoasa alaturi de cei dragi sufletului tau !

      • :):) Te astept cu drag oricand !!! Daca mi-ar sta in putiinta , as face fiecaruia cate-o surpriza !!!😉
        La fel iti doresc si eu tie !!!
        Te imbratisez !!

  5. Emella Navi

     /  16 Decembrie 2012

    Magda draga, am ramas fara cuvinte………ma bucur din suflet pentru cadou! O surpriza minunata, acum in prag de sarbatori! Cu siguranta , puiul meu si cu mine ne vom bucura de cadou! multumesc tare mult, ca mi-ai dat curaj sa-ti scriu:)) Sarbatori de poveste iti dorim!

    Răspunde
    • Emella , ma bucur enorm ptr voi !!!❤ Abia astept sa -i citesti puiutului tau povestile din carticica , sunt minunate !!! Cu mare drag astept sa trimit cadoul !! Neaparat sa-mi trimiti datele de contact pe mail , as vrea maine sau cel tarziu marti sa pun coletul catre tine ca sa-l aveti inainte de Caciun !
      Va imbratisez !!

      Răspunde
  6. Raluca B

     /  16 Decembrie 2012

    Felicitari castigatoarelor. Felicitari si tie Magda pentru gest.o saptamana frumoasa iti doresc.

    Răspunde
  7. Felicitari castigatoarelor!!!

    Răspunde
  8. Felicitari castigatorilor!!! Pup cu drag!

    Răspunde
  9. Ce mașinărie de tras la sorți ai🙂 Felicitări cîștigătoarelor!

    Răspunde

Lasă un răspuns

