Ciolan la cuptor de 1 Decembrie


Ciolan servit alaturi de iahnie de fasole si muraturi asortate

Pentru ca nu -mi este  rusine sa recunosc ca sunt roman si ca traiesc in aceasta tara . Pentru ca nu-mi este rusine sa recunosc ca mananc cu mare placere fasole cu ciolan . Pentru ca ciolanul alaturi de iahnia de fasole si muraturi asortate  nu este nicaieri   mai bun  decat   ACASA , alaturi de cei dragi ,  astazi ,  sarbatorim asa cum se cuvine  !!!

Ingredinete:

  • 1,200 kg ciolan de porc , dezosat
  • 6 catei de usturoi , curatati , apoi taiati in patru
  • 2 frunze de dafin
  • 1 ceapa mare
  • 1 ardei
  • sare
  • piper boabe
  • 200 ml apa

Spalati ciolanul , apoi taiati-l in jumatate . Din loc in loc , intepati ciolanul cu varful unui cutit , iar in fiecare crestatura introduceti cate-o bucatica de usturoi.

Curatati ceapa , apoi o taiati in opt , iar la ardei eliminati cotorul si – l rupeti bucati maricele .

Asezati intr-o tigaie termorezistenta , ceapa si bucatile de ardei , presarati cateva boabe de piper , iar deasupra puneti cele doua bucati de ciolan impanate cu usturoi. Adaugati frunzele de dafin si turnati cei 200 ml de apa calda peste bucatile de ciolan.Acoperiti tigaia cu un capac si bagati-o in cuptorul preincalzit pentru circa 2 ore . Din cand in cand , scoateti tigaia din cuptor si mai adaugati peste bucatile de ciolan , apa fierbinte .

Cand acesta este gata , serviti ciolanul alaturi de iahnie de fasole si muraturi asortate .

Ciolan la cuptor

POFTA BUNA si LA MULTI ANI , ROMANIA  !!

Lasă un comentariu

22 comentarii

  1. Ce pofta mi-ai facut… Super combinatie!
    La Multi Ani romancuta draga!!!

    Răspunde
  2. chiar ca asta e mancarea traditionala, desi eu nu sunt mare prietena cu fasolea boabe…

    Răspunde
  3. Eu o mananc cu pofta!!!!🙂 La multi ani!! Pupici scumpo!!

    Răspunde
  4. Uau, ce bunatate ai facut!!!Arata super apetisant!Pup!

    Răspunde
  5. Super fain! Imi place la nebunie! O sa il incerc cu siguranta!

    Răspunde
  6. Bucate-apetisante

     /  1 Decembrie 2012

    Papa mega bun!! Eu nu am gatit nimic deosebit sau legat de 1 Decembrie…
    Adina, poate ca te-am mai intrebat dar nu mai stiu, tu ce aparat foto ai , Canon sau Nikon? Sau nici una, nici alta🙂

    Răspunde
    • Gatesti atunci cand simti ca trebuie sa o faci !!😉
      Poate m-ai intrebat , poate ca nu , cine mai stie ? :))) .Este un Canon EOS 50D !!❤

      Răspunde
  7. Si eu am un Canon, da nu arata asa bine mancarea in pozele mele:(( Sau nu o fi de la aparat!!!?? :))

    Răspunde
  8. Aici m-ai omorat! Un deliciu!

    Răspunde
  9. tre sa ies ca lesin🙂

    Răspunde
  10. Ce sa comentez aici decat ca as manca acum o fasole scazuta cu ciolan. Si niste muraturi asortate ca la bunica :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

