Magie la sfarsit de toamna …


Nici nu stiu cum sa incep aceasta postare . Sa vorbesc despre toamna care este deja pe trecute  sau sa vorbesc despre lucrurile marunte si frumoase care ma inconjoara si de care ma bucur la maxim . Cred totusi ca incep cu inceputul si vorbesc putin despre toamna si despre cum am ajuns sa fac ceea ce vedeti acum .

As putea striga in gura mare ca iubesc  toamna  !!!! Mi se pare unul dintre cele mai frumoase anotimpuri , atat datorita diferitelor nuante  parca pictate pe fiecare frunza  ,cat  si datorita bogatiilor pe care ni le ofera din plin.

La inceput de toamna , mi-am dorit sa fac o multime de lucruri  legate de acest anotimp , printre care si  niste aranjamente   , insa se pare ca din cauza timpului nu am reusit sa mai fac asta  , pana zilele trecute .

Chiar daca toamna este deja pe trecute , iar ideile pareau de mult uitate , in urma cu cateva zile , la o ora destul de tarzie si cu mare chef  de a fotografia ceva , am scos ustensilele din dotare si m-am apucat sa aranjez .Aici o bucata de sac , dincolo ghemul de care m-am indragostit acum cateva luni : ) , diferite nuci rasturnate pe ici pe colo , grilajul meu de nuieluse mesterit anul trecut din dorinta de a fotografia preparatele pe ceva rustic ( inca nu aveam scandurile magice ; ) ) , nelipsitele frunze ruginii luate din colectia de frunze pe care-o pastrez intr-o micuta roaba ( da !!! am o colectie de frunze ….  , cine ma poate intelege ? )  , un dovlecel cocotat pe ghemul de sfoara , dar nu in ultimul rand , sufletelul – dovlecel , ci anume baietelul care da viata acestei imagini parca rupta dintr-o poveste .

Fiecare detaliu fiind la locul sau , m-am apucat de fotografiat . Detaliile pentru mine sunt cele mai importante , iar ele transmit celor care privesc imaginea respectiva , povesti pline de viata !!

In momentul in care  incep sa fac asta , greu ma mai opresc .Imi place atat de mult , incat pot pierde cateva ore bune facand o multime de poze !Facute din diferite  unghiuri , unele reusite , altele mai putin ,  mi-au placut atat de mult incat mi-am zis ca e pacat sa nu vi le arat si voua .

Celelalte doua sufletele pe care le vedeti in aceste ultime imagini , au aparut spre final . Aveam impresia ca mai lipsea ceva din poza .Uitandu-ma prin casa si cautand ceva care sa se potriveasca cu acest aranjament , am zarit ce doi magneti care aveau bratele pline cu bogatiile acestui anotimp .Nici ca se putea mai bine , nu ? 🙂

Cu aceasta postare mi-am propus sa fac o noua categorie pe blog , iar in fiecare luna sa ne bucuram impreuna de cate-un aranjament cu suflet , asa cum imi place mie sa -i spun .

Sper sa va placa ceea ce ati gasit azi aici !!

Week-end placut si bucurati-va de fiecare lucru marunt din viata voastra  !!!

Articol următor
Lasă un comentariu

46 comentarii

  1. Frumoase poze, parca ar spune o poveste…

    Răspunde
  2. Ma bucur nespus de mult ca pot vedea „Aranjamente cu suflet” puse in scena de tine. E cea mai frumoasa poveste de toamna pe care am vazut-o in viata mea. O incantare pentru ochi si suflet. Papuselele tale parca tocmai s-au asezat sa-si traga putin sufletul dupa stransul bogatiilor. Exprima atata bucurie si pofta de viata! Iti doresc mult succes cu aceste aranjamente iar pentru noi, prietenii blogului tau, doresc sa vedem cat mai des aceste minunatii care ne incanta si ne inspira in acelasi timp. Sa ai un sfarsit de toamna cel putin atat de frumos cat aranjamentul tau magic. Felicitari!

    Răspunde
    • Rita , m-ai dat gata cu toate aceste cuvinte !!! Chiar daca nu am povestit prea multe 🙂 , ma bucur enorm ca pozele transmit o frumoasa poveste de toamna . Un sf de toamna superb iti doresc si eu , si multa inspiratie in ceea ce faci tu !!! 😉 ❤
      PS.Poate vei face candva un tort pictat dupa unul din aranjamentele mele, ce zici ? ❤

      Răspunde
      • Am venit sa cercetez impresiile fetelor. Da, sigur esti o sursa de inspiratie ca o raza de soare pentru toata lumea, inclusiv pentru mine. Te imbratisez cu drag.

      • Rita , esti o figura !!! 🙂 Te astept cu drag oricand !! 😉 Iuffff , ce-mi place cum suna : ” esti o sursa de inspiratie ca o raza de soare ptr toata lumea ” !!!! <3<3<3

  3. Gratiela

     /  17 Noiembrie 2012

    superbe fotografiile ! scenele alcatuite de tine reflecta intocmai partea frumoasa a toamnei ! esti foarte talentata si transmiti intotdeauna stari de bine si emotie , in fotografii si retete !!! uitindu-ma la fotografiile de maia sus am ramas uimita ca din ecranul laptop-ului meu nu razbate miros de frunze ,ceata, fum ,gutui si crizanteme ! felicitari !

    Răspunde
    • Eu iti multumesc ca existi , ca ma vizitezi , si nu in ultimul rand , ca-mi spui mereu vb frumoase !!! Nu ai idee cat de mult inseamna ele ptr mine !! Cand vad ca ceea ce fac eu place atat de mult , ma face sa merg mai departe indiferent de cat de greu imi este uneori !! Te imbratisez cu drag !!

      Răspunde
  4. O poveste in miniatura! Fotografiile sunt minunate si foarte creative! Super!

    Răspunde
  5. Tare mult imi plac fotografiile tale.. Imi dau o stare de cald si bine, sa te adapostesti de vremea de afara si sa citesti povesti. Picioarele alora mici si zambitori sunt tare haioase:) Felicitari!

    Răspunde
    • Ioana , multumesc frumos !!! Ma bucur sa aud asta !! De noi depinde sa ne simtim bine , nu ? 😉 Chiar si atunci cand privim o poza , daca ea transmite acea stare de bine , totul e perfect !!! Am multe figurine de acest gen , insa niciodata nu m-am gandit sa le folosesc in fotografiile mele !! :))

      Răspunde
  6. Lumea este plina de lucruri frumoase si cu suflet si datorita oamenilor ca tine!! Mi se pare o idee minunata sa incepi aceasta noua categorie pe blog si am ramas total surprinsa cand am intrat si am vazut postarea cea noua! Plus ca ai ocazia sa faci si ceea ce iti place tie, pe langa gastronomie: fotografie!! ❤

    Răspunde
  7. Ma tot minunez cat de frumos arata! ❤ ❤

    Răspunde
  8. Timea , ma bucur enorm ca-ti place !!

    Răspunde
  9. Nu ma surprinde deloc aceasta postare.. Iti este potrivita ca o manusa!! Iar pozele si papusile sunt absolut superbe..

    Răspunde
  10. Imi place mult ce am gasit! Pe data viitoare.

    Răspunde
  11. Foarte frumos! Ce nuante misto are toamna ta :x.

    Răspunde
  12. S-a vrut un emoticon dulce, ce uratanie a iesit acolo? :))))

    Răspunde
  13. DiaMar bucataria galbena

     /  19 Noiembrie 2012

    Sunt minunate fotografiile si povestea din spatele lor.Si eu iubesc toamna cu alaiu ei cu tot.Mai ales ca sunt nascuta in aceasta luna.
    Pupici!

    Răspunde
  14. Soficu Irina

     /  19 Noiembrie 2012

    Multumesc! E luni dimineata, am deschis mail-ul si aceste poze mi-au redat voia buna atat de necesara pentru a incepe cu spor si voie buna o noua saptamana de munca.   P.S. una din poze va fi desktop-ul meu pentru aceasta saptamana.   Multumesc, Irina Soficu 

    Răspunde
    • Irina , eu iti multumesc !!!!! 😉 Ma bucur nespus de mult ca aceste poze ti-au adus o dispozitie buna ptr a incepe cea mai grea zi din saptamana !! Pe mine comentariul tau m-a facut sa ma bucur din plin ca am facut aceasta postare , si de ce nu , sa am azi o zi frumoasa !!!
      PS.Care e preferata ????? M-ai facut curioasa !!! 😉

      Răspunde
  15. Irina

     /  19 Noiembrie 2012

    Nu am o preferata pt simplul motiv ca nu este una mai dragalasa decat alta.
    Fara nici un motiv special am ales-o pe cea de-a cincea.

    Răspunde
  16. Superbe pozele!!!Felicitari!!!

    Răspunde
  17. Superbe pozele.Felicitari pentru aceasta pasiune frumoasa…

    Răspunde
  18. Mie imi place culoarea sforii, daca pot spune asa. Are o nuanta atat de naturala si calda, incat ar trebuie chiar trecuta in randul nuantelor. Aranjamentul are gingasie si rafinament si poti sa il privesti minute in sir, fara sa te plictisesti. Abia astept urmatorul!
    Te pupic dulce!

    Răspunde
    • Ohhhh , daaaaaa , si mie imi place culoarea sforii !! :):) Vasi , multumesc frumos ptr aprecieri .Si eu astept cu nerabdare urmatorul aranjament , acum , habar nu am ce o sa fie !! 🙂

      Răspunde
  19. Minunate! Toate fotografiile! Felicitari pentru rabdare! 🙂

    Răspunde
  20. M-ai lasat asa melancolic cu postul asta. Sunt fara cuvinte…

    Răspunde
  21. minunaaaaaaat ❤
    mii de imbratisari!

    Răspunde
  22. Doamne, Magda ! Cred ca e una dintre cele mai frumoase descrieri tip blog ale toamnei pe care am gasit-o in online. Mereu am spus si-am sustinut ideea ca simplitatea si lucrurile simple sunt cele care dau valoare vietii. Tu reusesti pe deplin sa imbini acel simplu cu acel fabulos al culorii. Rezultatul e unul singur : creaza dependenta.

    Răspunde
    • Si cand te gandesti ca toate aceste lucruri le avem zilnic langa noi , si ca de noi depinde totul , trebuie doar sa le observam si sa ne bucuram de ele !! Eu fac asta mereu !!!Viata este atat de frumoasa !!! ❤
      Multumesc ptr tot !!!!

      Răspunde
      • Eu trebuie sa-ti multumesc si mai apoi….cui ? Geaninei Lisandru pentru ca mi-a oferit prilejul sa intilnesc Oameni. Pentru mine e destul.

      • Astazi m-ai coplesit !! Nu mai am cuvinte , crede-ma !!! Si eu ii multumesc Geaninei Lisandru , nu am decoperit-o de multa vreme , insa mi-am dat seama ce OM minunat este !!!

Lasă un răspuns

