Paste cu rosii uscate si usturoi


De dorul zilelor in care sambata nu trecea fara sa mancam paste si din curiozitatea de a desface un borcan de rosii uscate de mine cu multa rabdare pe suportul special mesterit pentru ele :)) , dar nu in ultimul rand din cauza ca azi am avut atatea de facut  , dar totusi trebuia sa si mancam ceva , au rezultat aceste simple si delicioase paste !

Ingrediente :

  • 250 g paste ( eu am folosit niste noodles care asteptau sa le vina randul , insa voi puteti folosi orice altceva doriti )
  • 250 g rosii uscate la soare si conservate in ulei de masline ( eu le-am folosit pe cele pregatite de mine in vara , insa le gasiti de cumparat si in supermarket  )
  • 5 catei de usturoi
  • patrunjel sau busuioc ( eu  am  cam ramas fara busuioc proaspat 😦 si atunci am ales sa pun putin patrunjel )

Intr-o oala cu apa clocotita si o lingurita de sare grunjoasa , fierbeti pastele conform instructiunilor de pe pachet , apoi le puneti intr-o strecuratoare si le lasati la scurs .

Incingeti  jumatate din uleiul de masline din borcanul cu rosii uscate intr-o tigaie  , adaugati apoi usturoiul zdrobit ( eu prefer sa-l zdrobesc intr-un mojar , insa la fel de bine il puteti taia marunt ) si rosiile uscate din borcan si lasati totul pe foc circa 2 minute .Daca aveti busuioc proaspat , dupa ce stingeti focul ,adaugati busuiocul tocat marunt  sau patrunjelul , acoperiti tigaia cu un capac si mai lasati 2-3 minute ptr a se patrunde bine aromele .

Pentru cei care prefera totul mai condimentat 🙂 , mai  puteti adauga piper sau putin ardei iute .

Puneti pastele scurse inapoi in oala in care au fiert , adaugati amestecul de rosii si usturoi din tigaie , amestecati usor totul si serviti !!

Usor, sanatos si gustos !!!!

Pofta buna !!!!!

Lasă un comentariu

33 comentarii

  1. Ador pastele si cred ca ale tale sunt minunate!!!Mmm, parca le simt aroma!Pup!

    Răspunde
  2. Ai facut o bunatate de mancare, si mie imi plac pastele iar cu rosii uscate sunt un deliciu!up

    Răspunde
  3. Pofta buna si tie, arata excelent.

    Răspunde
  4. O reteta de post perfecta !

    Răspunde
  5. La mine este traditie deja ca Sambata se mananca paste! 😀
    Imi place mult reteta ta, dar eu nu pot sa incerc, deoarece n-am fost asa harnicuta ca tine si n-am pus rosii uscate 😛
    Next year! 😉
    Pupici

    Răspunde
  6. Bune pastele tale!! Mai ales cu rosii productie proprie… mmm… 🙂
    Pup si-o saptamana faina!

    Răspunde
  7. Bun, bun, bun! Si eu am facut la we. Nu cu rosii uscate de mine (de unde soare? 😀 ), dar cu cele cumparate! Mmmmm! Pupici!

    Răspunde
  8. Imi plac foarte mult rosiile uscate!IIClar pe gustul meu!

    Răspunde
  9. Simplu,rapid si delicios! =P~

    Răspunde
  10. Buna ziua!
    Cristina’s world si eLady.ro va invita la concurs! Pentru mai multe detalii, va rugam sa accesati acest link: http://cristina-cristinasworld.blogspot.ro/2012/10/concurs.html
    Mult succes!

    Răspunde
  11. Delicioase, si mie imi plac rosiile uscate, am folosit de câteva ori si la paste, din pãcate din comert….desi avem soare din belsug…lenea e mare:))

    Răspunde
    • Ramona , pacat ca nu profiti de soare 😦 , nu trebuie decat sa le tai si sa le pui la uscat , apoi le arunci in borcane !!! 😉 Super simplu si clar nu se compara cu cele din comert !!!! 🙂

      Răspunde
  12. Simplu, bun si … frumos prezentat!:)

    Răspunde
  13. Nu am incercat niciodata paste cu rosii uscate, dar cu siguranta o voi face, multumesc de idee :d.

    Răspunde
  14. Super delicioase!!!

    Răspunde
  15. Imi place retetea asta!!! Rosiile uscate imi plac la nebunie si sunt sigura ca e delicioasa!!!

    Răspunde
  1. Fusilli cu ardei copti si parmezan | Cat's kitchen

Lasă un răspuns

  • Google Translate

  • Vrei sa primesti pe mail cele mai noi retete de pe blog?

    Alătură-te altor 714 urmăritori

  • Pentru sanatate, Franlav Rave

  • Margot ne asteapta pe toti la al sau Bistro !!!

  • Dana va bucura sufletul cu tablouri superbe !!!

  • Adina va ofera bijuterii lucrate manual !!

  • aparate foto digitale
  • Categorii

  • Ultimele noutati

  • Cele mai bune

  • Arhive

  • Feedjit

  • Bannere

  • Pozele mele pe Flickr

  • dynamic ip tracing
  • Bloguri culinare preferate :

    Edith's kitchen
  • Ama in bucatarie
  • Laura Sava
  • Laura Adamache
  • Andreea's
  • Diva in bucatarie
  • Chez Maziligue
  • Lilly in the kitchen
  • Maya's world
  • Dulcegarii culinare
  • Bucatar maniac
  • Retete fel de fel
  • Invat sa gatesc !
  • Eileen cuisine
  • Alice - albinutza
  • Zazuza's
  • Povesti culinare
  • Bucataria- marea aventura
  • Clipe dulci si parfumate
  • Bucate apetisante
  • Sarah's home
  • Explora ciusine
  • Cucina Jugariu
  • Dulciuri fel de fel
  • Bucataria lui Dodo
  • Can't boil an egg
  • Teo bucatar
  • Adela's cakes
  • De prin lume adunate...
  • Bucate pe alese
  • Simona's world
  • Papa bun
  • Betty's kitchen
  • Pasiune ptr bucatarie
  • My fancy cake
  • Cooking with my soul
  • Xandrinne si ale ei ispravi culinare
  • Blogul lui Haplea
  • Retete GG
  • Preparam si mancam
  • DiaMar - bucataria galbena
  • Just love cookin
  • Fantezie in bucatarie
  • Din bucataria mea
  • O Elfa Gospodina
  • Culorile din farfurie
  • Retete - Ina
  • Retetele Panselutei
  • Delicatesa culinara
  • Placeri simple
  • Andrada's kitchen
  • Adi Hadean
  • Momente in bucatarie
  • De la Bogdana
  • Cu Mimi in bucatarie
  • Ceva bun - ceva dulce
  • Boabe de cafea
  • Alison's trials
  • Restaurantul de acasa
  • Lacto-ovo-vegetarian kitchen
  • Menta si rozmarin
  • Simplu si bun
  • Retete Veggie
  • In jurul Kadiei
  • What liberty ate
  • Cristina's blog
  • Retetele mele dragi
  • Emily's cupcakes
  • Taste Bazaar
  • Retete vegetariene
  • Ce a mai gatit Timea ...
  • Delicioasa studio
  • Delicioasa
  • Apa.Faina.Sare
  • Bunatati din natura
  • D'ale coconitelor
  • Eat , love and be happy
  • Daiana's Kitchen of love
  • Angel's food
  • Ierburi uitate
  • Mitinitta
  • Oala lumii
  • Icre negre
  • Paine si desert
  • Papa la Ile
  • Retete ca la mama
  • Delicious Flavours
  • Bucataria lui Radu
  • My classic cuisine
  • Pasiune si culoare
  • Retetele lui Radu
  • Sarea in bucate
  • Comori delicioase
  • Easy peasy
  • Disturbingly delicious
  • Sister's Kitchen
  • Bucataresele vesele
  • Pofta vine gatind !!
  • Claudia cuisine
  • Cozinha de Ramona
  • Enjoy dessert
  • Caietul cu retete
  • Transylvanian Kitchen
  • Kiss the cook
  • The wandering oltean
  • Uica Mihai
  • Simona's passion
  • Paradise Cuisine
  • Pasiunile Mihaelei
  • Bloguri, Bloggeri si Cititori
  • Copyright

    Continutul acestui blog (imagini+text )constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright.
  • Alte bloguri !

    Luise - Totul despre ciuperci !!!
  • Jurnalul lui Petit
  • Blogoteque
  • Tara mea inventata
  • Geanina Lisandru
  • Impulsuri foto
  • Povesti vieneze
  • Vasi-Gioni
  • Jurnal de gradina
  • D-ale copilariei
  • Mala Teaha
  • Destinatia ... intamplatoare
  • La fereastra cu gutuie
  • Rastimpuri
  • Back to dreams
  • Istoria banatului
  • 22 for you
  • Time for vintage
  • Insomnii
  • DrStoica
  • Florin Rosoga
  • Adela Parvu
  • Crescentius
