Gogonele murate cu gogosari si morcovi


Acum mai bine de trei saptamani m-am jucat cu aceste gogonele🙂 , insa ca multe alte bunatati pe care le-am pregatit pentru iarna , din cauza lipsei de timp , nu am mai reusit sa le si postez .

Ingrediente :

  • gogonele ( cele pe care le-am folosit eu , le puteti vedea aici :))
  •  gogosari
  •  morcovi
  •  usturoi
  • boabe de piper ( eu am folosit piper mozaic )
  • boabe de mustar
  •  foi de dafin
  •  apa
  • otet
  • sare grunjoasa
  •  zahar
  • crengute de marar uscat

Spalati gogonelele , apoi pe cele mai maricele le taiati in jumatate , iar pe cele  mici , le lasati intregi . Spalati gogosarii , le eliminati cotoarele , apoi ii taiati feliute.Curatati si morcovii si taiati-i rondele .

Spalati bine borcanele , apoi aranjati in cateva borcane gogonelele taiate cu fasiile de gogosari , iar in alte borcane , gogonelele intregi cu rondelele de morcovi .Adaugati in fiecare borcan  cate-o frunzulita de dafin , 2-3 catei de usturoi ( curatati) , apoi cateva boabe de piper  si mustar si aranjati in fiecare borcan , cate-o crenguta mica de marar uscat .

Puneti intr-o craticioara apa , otetul , sarea si zaharul , apoi lasati pe foc pana acestea incep sa clocoteasca.

Turnati apoi lichidul fierbinte peste legumele din borcane ,inchideti borcanele ermetic si depozitati-le intr-un loc racoros.

Pentru ca am vrut sa testez gogonelele cherry :)) , intr-un borcanel mai micut , am  pus si cateva din acestea.

O toamna bogata va doresc !!!!

Articolul următor
Lasă un comentariu

20 comentarii

  1. Or sa fie minunate la iarna cu o omleta sau o friptura, sa te lingi pe degete nu alta.
    O seara buna!

    Răspunde
  2. Tare bine arata! Mie imi plac pana si morcovii murati🙂

    Răspunde
  3. minuuuuunaaaaaat❤

    Răspunde
  4. Monica

     /  5 Octombrie 2012

    1. Superbeeee….fotografiile !! Unde sa anuntam-pentru acordarea premiului SPECIAL in domeniul Foto culinare artistice ?? Serios ! 2. Legumele sunt dragalase-gogosarul cu gogoneaua,par un cuplu fericit (au scapat de feliat…!! ),sforicica,tesatura,bobitele,borcanasele…..minunat !! Iar si iar- FELICITARI !! 3. Cred ca toata suflarea ce e cu ochii pe acest Blog, ar vrea sa va aplaudam,asa,ca la un mare concert ?!?!!!

    Răspunde
    • Multumesc din suflet ptr toate aprecierile , sunteti cea mai draguta !!!! <3<3 …. insa eu sunt o mare mofturoasa in ultima vreme si nu pot sa nu va zic ca mie nu-mi prea plac aceste poze !! :(:(

      Răspunde
  5. Fetita, ai primit mesajul meu offline, de multumire?
    Asta una.
    A doua, aplaud si eu cu monica si zic ca arata foarte bine totul.
    Eu nu pun otet la muraturile asortate, dar ma pasioneaza si pe mine aranjarea legumelor in borcane, ca si pe tine :))
    Pupici!!!

    Răspunde
    • Nu am primit nici un mesaj !!!!😦 Chiar am vrut sa te intreb azi daca ti-a ajuns micutul colet , insa nu am vrut sa bazai gandindu-ma ca zici tu cand il primesti !!!🙂
      Multumesc ptr sustinere , conteaza mult ptr mine asta !!!😉

      Răspunde
      • Adina, daca nu ai citit mesajul, pe langa multumiri…….si pupicei…..am zis ca semintele sunt hibride si deci cele oprite de tine de la superbele rosii, nu se pot folosi, deoarece pot da legume „debile”, asa este termenul chiar daca mie nu imi place🙂
        Soi Roma VF= rezistent la ventriculoza si fusarioza( 2 boli naspa ale tomatelor)
        Pupici inca odata!!!

      • Imi pare rau sa aud ca nu sunt bune , chiar imi doream sa ai si tu rosioare de la mine !!😦 Eu din pacate nu stiu prea multe despre toate astea !!😦

  6. Ce bune o sa fie la iarna! Bravo!

    Răspunde
  7. Ce frumoase sunt cele lunguiete… e minunata si prezentarea. O sa arate bine in camara! Pup!

    Răspunde
  8. Superba prezentare, ca de obicei!! Foarte frumos arata totul..
    Sa-mi spui cum au fost rosioarele cherry🙂
    Pupici

    Răspunde
  9. Oana

     /  16 Noiembrie 2012

    Buna!as incerca reteta ta,dar nu am marar…stau in spania si aici nu gasesc…Pot oare sa sar ingredientul asta?sau sa pun marar uscat…? Multumesc frumos!

    Răspunde
    • Buna ,
      Marar uscat am folosit si eu , crengute mai precis , insa poti folosi doar frunzulite uscate daca le gasesti , iar daca nu , sigur merge si fara !!!😉 Sau poate intrebi prietenii romani de pe acolo , poate au provizii de marar aduse din tara !!😉
      Cu mare placere !!

      Răspunde

Lasă un răspuns

