Provocarea secreta – Muffins cu kiwi si ciocolata


Luna aceasta se pare ca nu mai sunt codasa la provocarea Amei🙂. Dupa cum bine stiti deja , in fiecare luna , Ama ne da spre rasfoire cate-un blog .Mie in aceasta luna mi-a revenit sa rasfoiesc blogul Ramonei – Micuta bucatarie , un blog nou pentru mine ,  in care am gasit mai multe retete de briose , si pentru ca de multa vreme imi tot doream sa fac cateva dulcegarii mici🙂 , am ales sa fac aceasta  varianta la care am adaugat doar putina ciocolata si sirop de menta.

Ingrediente :

  • 4 oua
  • 150 g zahar
  • 1 pliculet zahar vanilat
  • 150 ml ulei
  • 50 ml sirop de menta
  • 4 kiwi
  • 250 g faina
  • 1/2 pliculet praf de copt
  • 1 lingurita de bicarbonat
  • 1 lingura zeama de lamaie
  • 200 g ciocolata 74% cacao ( eu am folosit ciocolata BELLAROM de la Lidl )

Curatati fructele , apoi le taiati feliute si le zdrobiti cu ajutorul unei furculite , sau daca doriti , le puteti pune in blender si transforma intr-un pireut. Eu le-am zdrobit deoarece am vrut sa se simta putintel bucatelele de kiwi in muffinsi .

Puneti ouale cu zaharul si zaharul vanilat intr-un bol , apoi mixati pana se topeste tot zaharul. Adaugati uleiul ,siropul de menta si bicarbonatul stins cu zeama de lamaie ( folosind acest sirop , mi-am dat seama ca -l am de anul trecut , dar reteta pe blog nu este :(( ) si mixati pana acestea se incorporeaza in crema de oua. Adaugati si fructele zdrobite si amestecati usor totul. Faina o amestecati cu praful de copt , apoi  o adaugati peste crema de oua si amestecati usor toate ingredientele.

Intr-o tava speciala de muffins , aranjati formele de silicon sau hartiutele ptr acestea , apoi umpleti fiecare forma , cam 1/3 din capacitatea fiecareia, cu compozitia obtinuta .

Bagati tava in cuptorul preincalzit si le lasati sa se coaca circa 20-25 de minute. Cand sunt usor rumenite , iar scobitoarea care-o infigeti in mijlocul lor :0 , iese curata ca lacrima😉 , atunci acestea sunt coapte .

Le scoateti din tava si le lasati sa se raceasca , iar intre timp topiti ciocolata pe baie de abur , apoi glazurati fiecare muffins .

Mie din cantitatile date mai sus ,  mi-au iesit 24 de muffinsi , insa daca doriti sa faceti doar 12 buc , injumatatiti cantitatile .

Serviti acesti muffinsi  exact asa cum sunt 🙂 ….

  ……  sau ii puteti servi langa ceai , cafeluta  …… ori o portie zdravana de lapte !!!!😉

Va doresc o duminica plina de lucruri frumoase  !!!!

Articolul următor
Lasă un comentariu

40 comentarii

  1. foarte apetisanteeeeee!

    Răspunde
  2. Arata excelent!!!

    Răspunde
  3. addnia

     /  23 Septembrie 2012

    prezentarea ta m-a lasat masca!

    Răspunde
  4. Mama, ce frumusete ciocolatoasa… As baga usurel una in gura, sa nu simt cind ma murdaresc pe dinti, dar daca nu-i decit virtual, ma duc sa iau vreo doua patratele de cioco, ca sa-mi treaca pofta…

    Răspunde
  5. Arata super bine, grozave pozele…imi vine sa le mananc !!😛 Pupici!

    Răspunde
  6. Super apetisante,mã servesc si eu:)

    Răspunde
  7. Cu kiwi nu am facut pana acum dar le-am trecut pe lista..arata yummy rau!pupici

    Răspunde
  8. Ma uimesti de fiecare data cu prezentarea, esti super tare!🙂
    O saptamana frumoasa, te pup!

    Răspunde
    • Angi , esti o draguta !!!! De cele mai multe ori pozele reusite depind de starea mea in momentul in care pozez preparatul😉, iar la acesta am avut o stare buna !!! :)) Daca ai stii cate poze am care nu-mi plac si nu mai apar pe blog !!!! :((

      Răspunde
  9. Mmm, ce frumuseti delicioase ai facut!!!Yummy!Pupici!

    Răspunde
  10. Mai bine stateam cumintica si nu ma uitam!! Ah, ma topesc acum de pofta.

    Răspunde
  11. Pur si simplu….DELICIOS!

    Răspunde
  12. Ce faine sunt!!! Fur si eu una ca stiu sigur ca-s bune!! Doar sunt facute de tine😉
    Frumos rau si … vasul ptr lapte, tare interesant l-ai „decorat”.. Mi-ai dat ceva idei😛 si iar ma duc la scormonit pe la tara :))) ca i-am innebunit pe toti!
    Pupici dulci pisicutz!

    Răspunde
    • Ce simpatica esti !!🙂 Mai nou invelesc tot felul de sticle si borcane in sfoara , imi place de mor cum arata !!! ;)Fugi la scormonit !!!😉

      Răspunde
  13. Mmmm, chiar o provocare. Kiwi cu ciocolata! Delicios! Te pup!

    Răspunde
  14. Wow, arata senzational … yum yum yum🙂

    Răspunde
  15. Deliciosi acesti muffins!!!

    Răspunde
  16. Si frumoase si delicioase, intr-o prezentare de exceptie!

    Răspunde
  17. Vaiiii, ce pofta mi-ai facut!!!

    Răspunde
  18. Combinatia de kiwi cu ciocolata…minunata! Cat despre fotografii…jos palaria!:)

    Răspunde
  1. One Lovely Blog Award « In jurul Kadiei
  2. Green cupcake pentru dimineţi ploioase! « iluminisme
  3. Muffins cu kiwi si ciocolata | colectia de briose
  4. Provocarea Secreta – parada retetelor septembrie 2012 | Ama Nicolae

Lasă un răspuns

