Salata de rosii , castraveti , mozzarella si oua de prepelita


Fara prea multe vorbe ,  azi va servesc cu un mic dejun plin de vitamine si va doresc o zi superba !!!!

Ingrediente :

  • 15 rosii lunguiete ( mici)
  • 15 oua de prepelita
  • 2 castraveti micuti
  • 125 g mini mozzarella
  • 2 linguri ulei de masline
  • 1 lingura otet balsamic
  • 2 frunzulite de busuioc
  • sare
  • piper

Puneti ouale de prepelita intr-o craticioara cu apa calduta si un vf lingurita de sare , apoi  lasati-le sa fiarba 5 minute .Dupa ce au trecut cele 5 minute , puneti apa rece peste ele si le lasati sa se raceasca . Le curatati de coaja si le taiati in jumatate .

Puneti mini mozzarella la scurs intr-o strecuratoare , apoi taiati-le in jumatate.

Spalati rosioarele  si castravetii .Taiati marginile castravetilor , apoi ii radeti pe razatoarea mare si-i puneti intr-un bol . Adaugati uleiul de masline , busuiocul tocat marunt  si otetul balsamic , apoi condimentati cu sare si piper si amestecati totul.

Aranjati pe farfurii  rosiile taiate-n jumatate, ouale de prepelita , castravetii rasi si condimentati , apoi mozzarella .

La fel de bine puteti servi aceasta salata cu rosiile , mozzarella si ouale intregi , apoi amestecate toate cu castarvetii rasi .

Pentru ca la aceasta postare am folosit cele doua solnite primite de la Gheo , solnite care se incadreaza perfect in bucataria pisicilor ( Cat’s kitchen ) si care imi plac enorm , va arat o poza si cu ele !!🙂

 O toamna frumoasa !!!

Lasă un comentariu

22 comentarii

  1. foarte buna si sanatoasa!

    Răspunde
  2. Aratã foarte bine, o cinã numai bunã pt. mine dupã cate pacate am facut si …fac😀 foarte drãgãlase solnite, la noi e un magazin pe care il cheamã Pisica neagrã, acolo e tot numai pisicutze, si eu le ador!!!

    Răspunde
  3. Super! Ce frumusele sînt solnitele. Tre’ sa caut si eu!
    Te pup si-ti doresc o duminica frumoasa! Muahhh!

    Răspunde
  4. Super salatica, sanatoasa si gustoasa! Solnitele sunt tare frumusele! Pup

    Răspunde
  5. Frumoase solnite…imi plac mult!

    Răspunde
  6. O salata mai mult decat delicioasa iar solnitele m-au dat gata,vreau si euuu🙂 !Pupici

    Răspunde
  7. hmmmm ce bunatate, inteleg de ce te-a recomandat Kadia, imi place mult blogul tau, voi intra mai des pentru inspiratie in bucatarie

    Răspunde
    • Kadia e mereu o draguta !!!! Ma bucur enorm ca prin intermediul ei m-ai descoperit si ca-ti place ceea ce ai gasit aici .Te astept oricand cu drag !!

      Răspunde
  8. Ai facut o salata frumos colorata si gustoasa. Pacat ca solnitele distrag atentia de la ea. Sunt pur si simplu adorabile! Mi-ar veni sa le port cu mine, ascunse in buzunar (si sa le mangai din cand in cand fara sa vada nimeni).

    Răspunde
    • E o simplitate de salata , insa am postat-o cu intentia de a evidentia solnitele🙂 , si se pare ca am si reusit asta !!!😉 Ma bucur ca-ti plac atat de mult !!!!

      Răspunde
  9. Pazea, ca maine dimineata la tine imi i-au micul dejun!!🙂

    Răspunde
  10. N-am mincat niciodata oua de prepelita… tura viitoare cind mai faci, ma autoinvit prima ca sa prind ceva (precum pisica) si sa degust in liniste… Pupici !

    Răspunde

Lasă un răspuns

