Cele mai frumoase gogonele …


Daca intr-una din postarile trecute va aratam aceste minunatii de rosii in varianta ” rosie ” , astazi vi le arat in varianta ” verde „.

Mi-au placut atat de mult cum arata in aceste nuante de verde ( cand spun asta ma refer si la codite , codite pe care le ador ,  dar asta stiti deja din postarea trecuta ) , incat nu am rezistat sa nu le onorez cu o mica sedinta foto care sper sa va placa si voua !!

Deci , va plac gogonelele mele sau nu ?🙂

Articolul precedent
Lasă un comentariu

25 comentarii

  1. Gratiela

     /  12 Septembrie 2012

    Incredibil de frumoase si elegante…ca niste englezoaice la Ascot !…cu celebrele lor palarii cochete !!!….iar fotografiile tale sint admirabile !!…felicitari, de fiecare data !!!

    Răspunde
  2. Monica

     /  12 Septembrie 2012

    Daaaaaaaaaaaaa !!!!!!!

    Răspunde
  3. daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, sunt superbe!

    Răspunde
  4. Ei lasa tu, la anul o sa fac sedinta foto si euuuuu :)))
    Sunt minunate!!! Zici ca vor ajunge la muraturi asortate?

    Răspunde
  5. tare frumoase!

    Răspunde
  6. Nu sînt doar frumoase, ci cele mai frumoase gogonele pe care le-am vazut!

    Răspunde
  7. Ionela

     /  12 Septembrie 2012

    Da! le-ai pus la murat cu tot cu codite?

    Răspunde
  8. Vali

     /  13 Septembrie 2012

    Nu sunt numai frumoase, sunt si foarte bune, atat coapte cat si murate. Va spun din experienta pt. ca le cultiv si le conserv si eu de mai multi ani.

    Răspunde
    • Daaaaaaaaaaaaaaa !!!!!! Sunt si foarte gustoase , eu le-am uscat la soare si sunt foarte multumita de ele , iar din cele verzi , am murat cu gogosari si morcovi !!! Multumesc frumos ptr vizita !!!

      Răspunde
  9. Minunate pozele, iti vine sa intri peste ele!!!

    Răspunde
  10. ah, ce frumoase sunt!!

    Răspunde
  11. Si ale mele tot asa sunt! Frumusele foc!

    Răspunde
  12. Sunt de pomina gogonelele astea. Nu am mai vazut pana acum rosii in forma asta🙂

    Răspunde
  1. Gogonele cu gogosari si morcovi « Cat's kitchen

Lasă un răspuns

