Cele mai frumoase si gustoase rosii !!!


Multi dintre voi stiti deja cat de norocoasa sunt si de cate bunatati beneficiez de la gradina pe care o ingrijeste tatal meu .Printre multe alte  roade ,  anul acesta am avut si cele mai frumoase rosii , rosii pe care nu puteam sa nu vi le arat , pentru ca  , in ciuda secetei , ele totusi s-au facut , iar pe mine  m-au cucerit in totalitate !!

In fiecare an am avut fel si fel rosii , insa acum , rasadurile de rosii ne-au rasfatat cu aceste minunate roade  .Nu-mi aduc aminte sa fi avut un soi mai frumos ca acesta , iar ceea ce mi-a placut cel mai mult la ele , sunt coditele  !!!🙂

 Rosiile mele preferate sunt acestea , cele lunguiete , mereu mi-au placut , poate ptr ca nu sunt asa zemoase in comparatie cu celelalte , insa ,  pe langa acestea , imi plac si rosiile boabe:))) , asa cum le zic eu  , sau cherry , asa cum le stiti voi !

Acestea sunt atat de dulci , incat imi plac goale , le rup de pe crengute si le mananc ca pe fructe , insa stau si ma gandesc ce bine ar fi daca as putea beneficia de ele si la iarna, exact asa cum sunt acum  !!😦

Voua care va plac cel mai mult , si cum le pastrati aroma peste iarna ?

Va doresc din suflet sa aveti o camara plina cu bunatati !!!

Lasă un comentariu

25 comentarii

  1. Superbe!
    Spune-mi te rog ce soi este primul si daca poti sa opresti seminte de la cateva ( daca nu sunt hibride…..”))
    Eu stiam ca forma aceea sunt numai galbene, dar vad ca sunt si rosii si sunt minunate.
    Poate vrei sa facem schimb……ofer altceva…”)))
    Pe cele cherry eu le congelez sau le pun in bulionul facut de la cele mari si le sterilizez.
    Off, pozele sunt minunateeeee!!
    Pupicei!

    Răspunde
    • O sa-l intreb pe tatal meu mai multe despre aceste rosii , si-ti voi raspunde cu drag !! … iar daca nu sunt hibride🙂 , iti voi opri seminte !!! Si eu am congelat rosiile cherry , iar cele lunguiete le-am taiat si le-am uscat la soare !!!
      Multumesc ptr apriecieri , ma bucur enorm ca-ti plac pozele !!!
      O zi superba si mult spor !!!

      Răspunde
    • Zazuza

       /  24 August 2012

      vreau si eu seminte de la primele😀😀

      Răspunde
    • Semintele au fost cumparate la pliculet , insa nu mai stie sa-mi zica ce soi erau !!😦 O sa-ti opresc cateva seminte de la ele si vedem cum facem sa ajunga la tine , e ok asa ?🙂
      O duminica superba !!!

      Răspunde
      • Zazuza

         /  26 August 2012

        hai sa facem asa, poate merge. o sa ma uit si eu prin magazine sa vad daca gasesc seminte din astea. insa ma gandesc ca daca rasadul a iesit din seminte, exista o sansa sa functioneze si semintele astea noi!

      • Zazule , eu adun niste seminte de la ele si-ti trimit , iar tu daca gasesti de cumparat , cumperi !!!!😉 Sigur functioneaza si semintele astea , de ce nu ?

  2. DiaMar bucataria galbena

     /  23 August 2012

    Sunt o grozavie rosiile de gradina.Au gust adevarat.

    Răspunde
  3. Vai dar ce forma au, si ce culoare frumoasa, cred si eu ca sunt grozave!!! Tare frumoase poze ca de obicei!!

    Răspunde
  4. Vai, ce rosii frumoase ai! Nu-mi pot desprinde ochii de la ele. Chiar esti o norocoasa!

    Răspunde
  5. Asa-i ca ti-am mai spus cat te invidiez pentru gradina ta magica? Ce de bunatati ai postat cat am fost eu plecata🙂 Te imbratisez cu drag

    Răspunde
    • Daaaaaaaaaaaaaa , mi-ai mai spus !!!!!😉 Ehhhh , nu chiar multe , pe caldura asta mi-e lene si sa respir , dar mai sa gatesc !!😦

      Răspunde
  6. Cine are gradina, are!!! Minunate aceste rosii !!!Te invidiem!

    Răspunde
  7. Si io am rosii dar nu se compara cu ale tale care’s perfecte.Ale mele multe dintre ele sunt incovrigate si crete,dar ma consolez cu faptul ca’s bio,nu?
    Rosiile ca rosiile…da’ pozele’s SUPERBE!!!
    Bravo!Imi plac tare mult.
    Te pup cu drag si recolta bogata s-aveti:-)

    Răspunde
    • Soiul asta au fost toate frumoase , chiar si cele cherry , insa am avut si eu mai uratele , cele mai mari , dar foarte dulci si bune la gust !! Ce ma bucur ca-ti plac pozele !!!! Multumesc !!!!
      Si tie la fel iti doresc !!! Mult spor la toate !!!!😉

      Răspunde
  8. Mai…eu le stiu pe frumoasele astea dulci ca fiind ‘tzitza caprii’…sper ca nu ma inseala amintirile pe care le am de pe vremea cind frecventam gradina magica a bunicii ! Oricum ar fi, sunt fenomenal de bune si de gustoase.

    Răspunde
  1. Rosii uscate la soare « Cat's kitchen
  2. Zacusca cu bureti de fag « Cat's kitchen
  3. Cele mai frumoase gogonele … « Cat's kitchen
  4. Salata de rosii , castraveti , mozzarella si oua de prepelita « Cat's kitchen

Lasă un răspuns

